Nyt se mies taas lähti viikoksi koulutukseen
ja mä joudun olemaan viikon taaperon kanssa kaksin onneksi käyn töissä ja lapsi hoidossa mut illat ja yöt joudun lasta yksin kestämään. Harmittaa kun tiedän että hokee kaikki illat että missä isi on ja ei nuku yöllä. Lisäksi mies saa siellä rentoutua käydä illalla baarissa yms ja mä olen näin sidottu kotiin.
Kommentit (8)
etkä luota mieheesi, siksi ärsyttää, tiedät/luulet tietäväsi mitä se "koulutusreissullaan" puuhailee.
mutta itsekkin haluaisin joskus vapaata olla vaan ja bilettää en aina haluaisi olla vastuussa lapsesta, nytkin jos ei lasta olisi olisin mennyt baareissa käymään iltasella.
Etkö ole ehtinyt käymään riittävästi ennen lasta?
mutta en pidä siitä että lapsi sitoo mut näin kovasti kotiin, pystyyhän miehenikin käymään baareissa niin minäkin haluan samat oikeudet jo 2v olen ollut kotona vain töissä käynyt mutta missään en ole yksin muualla käynyt.
Vai pitääkö sinne päästä juuri silloin, kun se on mahdotonta, eli nyt tällä viikolla?
"Illat ja yöt joudun yksin lasta kestämään." Hei ihna oikeesti, oisko aikaa muuttaa asennetta. Sen sjaan, että yrität kestää lastasi, nauti hänestä.
Kai säkin tiesit, että elämä muuttuu radikaalisti, kun lapsi tulee. Jos nyt ei baariin pääse, niin so what??????? Kyllä sinne kerkee vielä monet kerrat.
Ja teet niin, kuten joku tuossa ehdotti: menet sinne baariin kun mies tulee kotiin.
mutta en pidä siitä että lapsi sitoo mut näin kovasti kotiin, pystyyhän miehenikin käymään baareissa niin minäkin haluan samat oikeudet jo 2v olen ollut kotona vain töissä käynyt mutta missään en ole yksin muualla käynyt.
Ehkä sun tarvii keksiä itsellesi hyvä tekosyy viettää ns vapaaviikkoa sitten myöhemmin.