Menin HYMY-lehteen, Johanna Tukiaisen palstalle: "Harkitsen aborttia".
Kirjoitin sinne viestin, että aborttia voi myös karvaasti katua kun sen yleensä joutuu tekemään vaikeassa elämäntilanteessa ja aikaprässin alla.
Mitäs sanotte? Taidan olla pähkähullu, mutta haluan joka paikkaan tiedon siitä, että aborttia voi katua.
En välitä siitä, että minut leimataan kylähulluksi. Tässä asiassa olen laittanut itseni likoon mistään välittämättä ja toivon sen johtavan johonkin.
Jos kysytään, kuka on kylähullu, niin vastatkaa vain, että se on aborttibloggari. Ei todellakaan mitään väliä eikä minulla ole mitään menetettävää. Jos yksikin jättää tekemättä abortin, jota myöhemmin saattaisi katua, niin olen saavuttanut jotakin.
Olen kiitollinen vauvalehdelle, joka ei ole minua bannannut. Suomi24 aborttipalstalla tulee häly heti, jos mainitsen blogini nimen.
Älkää tehkö abortteja. Älkää ainakaan sellaisia, joita voitte jälkeen päin katua. Mutta, abortteja, jotka olisivat menestystarinoita, tuntuu olevan kovin vähän, vaikka paljon on niitä, jotka sanovat, että onneksi en synnyttänyt sen rentun lasta ja sitonut itseäni häneen koko loppuelämäksi. Myöhemmin sain paljon paremman miehen, elämän ja ihanat lapset. No, sehän on jo menestystarinaa, vaikka sitä varjostaisi tehdyn abortin häpeä.
T. Aborttibloggari