Mietin, onko mielenterveyteni menossa, toisinsanoen olenko tulossa hulluksi?
Olen aina ollut kiltti ja sosiaalinen ihminen. Elämässäni on ollut normaalit vaikeudet ja ihanuudet. En ole koskaan ollut pitkävihainen ihminen. Inhoan riitoja ja pyrin aina sopimaan asioita mieluumin vaikka joustamalla itse, jos minua kohtaan on toimittu väärin eikä toinen osapuoli näe sitä.
Nyt on päässä vaan jotenkin vinksahtanut. Asia on erittäin vaikea ja tunne, viha joka minuun on nyt kasvanut on jjotain aivan uskomatonta. Toivoisin, että tämä toinen ihminen kuolisi! Onko normaalia tuntea näin? Onko normaalia toivoa jonkun kuolemaa? :(
Kommentit (13)
En tiedä, itse kyllä toivon sitä vihamiesteni kohdalla. enkä pelkää ollenkaan että olisin tulossa hulluksi.Koska yleensä naiset tulevat hulluksi siinä viimeistää kolmivitosena, joten en usko että enää tulen hulluksi, tsaansit on aika pienet.
saako kysyä mitä se vihamies on tehnyt?
se johtuu juuri siitä, että olet joustanut aina liikaakin, eikä se vaan pitemmän päälle toimi. Ehkä tuohon yhden ihmisen vihaamiseen on sitten patoutunut ne kaikki aiemmatkin tunteet. Mä puolestaan olen tosi pitkävihainen valitettavasti ja muutenkin suutun helposti, mutta niin vihainen en ole ollut että toivoisin jonkun kuolemaa. Senkin toivominen on kyllä ihan normaalia.
On piirre lähestyä innolla aina uusia ihmisiä; tarve ja halu päästä tutustumaan uuteen ihmiseen.
Olen tavattoman sinisilmäinen ihmisten suhteen ollut koko ikäni.
Arvatkaapas kuinka monta kertaa on tullut turpaan tällä luonteella? Jep. Harkitsen nykyään vakavasti erakoksi ryhtymistä.
On piirre lähestyä innolla aina uusia ihmisiä; tarve ja halu päästä tutustumaan uuteen ihmiseen. Olen tavattoman sinisilmäinen ihmisten suhteen ollut koko ikäni. Arvatkaapas kuinka monta kertaa on tullut turpaan tällä luonteella? Jep. Harkitsen nykyään vakavasti erakoksi ryhtymistä.
Minä olen ihan samanlainen perusluonteeltani. Mutta nyt jo erakoitunut, koska en osaa olla varovainen vaan kerron väärille ihmisille heti kaiken. Joten parempi olla van oman perheen kesken. Monet muutot ja liikaa vääriä ihmisiä.
On piirre lähestyä innolla aina uusia ihmisiä; tarve ja halu päästä tutustumaan uuteen ihmiseen.
Olen tavattoman sinisilmäinen ihmisten suhteen ollut koko ikäni.
Arvatkaapas kuinka monta kertaa on tullut turpaan tällä luonteella? Jep. Harkitsen nykyään vakavasti erakoksi ryhtymistä.
reaktiot koet turpaanvedoksi? Koska monet nyt vaan on itse varautuneita uusien ihmisten suhteen eivätkä osaa vastata samalla mitalla ylitsepursuavaan innokkuuteen, mutta ei se tarkoita että he eivät pitäisi sinusta.
On piirre lähestyä innolla aina uusia ihmisiä; tarve ja halu päästä tutustumaan uuteen ihmiseen. Olen tavattoman sinisilmäinen ihmisten suhteen ollut koko ikäni. Arvatkaapas kuinka monta kertaa on tullut turpaan tällä luonteella? Jep. Harkitsen nykyään vakavasti erakoksi ryhtymistä.
Minä olen ihan samanlainen perusluonteeltani. Mutta nyt jo erakoitunut, koska en osaa olla varovainen vaan kerron väärille ihmisille heti kaiken. Joten parempi olla van oman perheen kesken. Monet muutot ja liikaa vääriä ihmisiä.
Kun olet jo saavuttanut tuon erakkovaiheen.
t. 6
reaktiot koet turpaanvedoksi? Koska monet nyt vaan on itse varautuneita uusien ihmisten suhteen eivätkä osaa vastata samalla mitalla ylitsepursuavaan innokkuuteen, mutta ei se tarkoita että he eivät pitäisi sinusta.
Yksi tekijä on tuo, minkä sanoit, että eivät suhtaudu samalla tavalla. Suurin osa ihmisistä, joita olen kohdannut, ovat sellaisia, jotka eivät päästä lähelle. Ja ne, jotka päästävät, haluavat hyötyä sitten jotenkin.
Olen totaalisen kyllästynyt siihen, ettei kenelläkään ole intressiä olla pyyteettömän kiltti ja ystävällinen toista kohtaan, ilman mitään taka-ajatuksia. Olen lopen kyllästynyt ihmisten tyyliin osoittaa kylmyyttä ja välinpitämättömyyttä niitä kohtaan, jotka ovat heitä kohtaan kiinnostuneita - sitten, jos käyttäydyt jotakuta kohtaan kylmäkiskoisesti, hän kyllä kiinnostuu sinusta. Mikä ihme siinäkin on?? En ymmärrä ihmisiä.
Kauheata kolmiodraamaa koko elämä.
t. 6
se kenet tahtoisit kuristaa ei vaikutu uhostasi. Hän kävelee vain ylitsesi.
padonnut ilmeisesti vuosien varrella sisällesi kaikki ne negatiiviset tunteet joita olet tuntenut ja sysännyt ne syrjää. Ilmeisesti ne tukahdutetut tunteet alkavat tulemaan ulos. En mitään diagnosia tarkoita tällä tehdä.
Suosittelisin sinun menevän terveyskeskuksen lääkärille puhumaan, ennen kuin viha kasvaa hallitsemattomaksi. Ja jos se menee ohi niin tulipahan käytyä juttelemassa :) Mutta se että se sinua itseäkin pelottaa ei ole hyvä merkki tietenkään. Luota vaistoihisi
Ei ne ajattelemalla kuole ;) Anteeksi kannattaa antaa vaikka vain itsensä takia. Viha syö ihmistä sisältä!
Juuri ap:n tavalla.
Olen koettanut kovettaa itseni. Olen keskittynyt omaan elämääni ja omaan perheeseeni. Varon, mitä paljastan. silti huomaan että jalkojeni alta yritetään kaivaa maata - miten ihmiset voivatkin olla niin ilkeitä? Niin ymmärtämättömiä hyvyyden edessä - että se pitää yrittää tappaa toisesta ihmisestä hinnalla millä hyvänsä?
Vaan eipä tule onnistumaan. Minä tiedän mitä teen enkä anna ulkopuolisten määrätä. Paukuttakoot päätään seinään jos tahtovat, omapa on päänsärkynsä.
Eräs kiltti tyttö :)
kun ei tiedä mikä hänen tunteidensa syy on. Mitä tämä toinen on tehnyt? Jos et vastaa, ei kukaan voi sanoa onko normaalia tuntea noin. Tietyissä tilanteissa voi ollakin normaalia, mutta silloin tuon toisen on täytynyt tehdä jotain oikeasti aivan hirveää, tai toisaalta olla aivan kauhea ja paha ihminen.
aivan tavattoman normaalia.