Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen, tai siinä pettyminen, pelottaa :/

Vierailija
21.11.2010 |

Olen n. kuukauden tapaillut mukavaa miestä ja toivoisin suhteen jatkuvan. Mutta minua hermostuttaa ja ärsyttää tämä epämääräinen tilanne, kun en tiedä onko mies tosissaan, haluaako hän seurustella vai onko hän vain kevyellä mielellä liikenteessä.

"Suhde" on vielä niin alussa, etten haluaisi vielä alkaa tenttaamaankaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna virran viedä niin kauan kuin on kivaa. Eiköhän se aikanaan selviä millä mielellä mies on liikkeellä. Saattaa vielä lähteä karkuun jos liian aikaisin alkaa tenttaamaan.

Vierailija
2/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä epätietoisuus hajottaa. Odotan alituisesti että puhelimeni soisi tai piippaisi viestin saapuneen :/.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samassa tilanteessa ja toisaalta helpottavaa, vaikka toki kurjaakin, kuulla että joku kokee samoin. Mua harmittaa, kun en osaa nauttia enää ihastumisesta, aiempien pettymysten jälkeen. Välillä tuntuu ihanalta, välillä tuntuu, että jutun tuoma epävarmuus vie liikaa voimia, nyt kun töissäkin paljon stressiä, ja tekis mieli itse lopettaa juttu. Mistä saisimme tietää millä mielellä toinen on, tenttailematta? Pelkään myös kokoajan, että hän pettyy minuun. Ennen olin itsevarmempi. Olis myös ehkä pitänyt mennä heti sänkyyn niin ei tarvitsisi sitä jännittää. Nyt myös mietin haluaako mies vain osoittaa voivansa valloittaa minut, kun olen kolme viikkoa "pihdannut". Toisaalta ei ole ollut varsinaista painostusta ja on puhunut asioista joista voisi luulla että on vakavamminkin kiinnostunut.

Eli mammat, mitkä ovat merkkejä siitä, että mies on tosissaan?

Koitetaan me nauttia ja olla ressaamatta liikoja!

Vierailija
4/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä siis sinullekin 4! Meillä tilanne juuri toisinpäin, eli sänkyyn päädyimme jo ensimmäisillä treffeillä...

Näemme olosuhteista johtuen harvoin, mutta kaipa se on pian kysyttävä suoraan, sillä en taidakaan kestää tätä epämääräistä tilannetta. Minullakin pitkä parisuhde ja rankka ero takana, en haluaisi toisaalta tuhlata aikaa ihmisen kanssa, joka ei halua minusta oikeaa kumppania.

ap

Vierailija
5/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla suhde alkoi hitaasti. Olin ihastunut toiseen, mutta se mies ei syttynyt minusta, joten se eksä jäi tavallaan käteen... Siitä se vaan pikkuhiljaa tiivistyi.

Toisella kerralla lähti jalat alta, mutta kysymyksiä ei ollut, koska mies oli niin innokas ja tosissaan alusta asti. Etenimme nopeasti.

Mutta ap, kavereiden suhteita seuranneena: En lähtisi tenttaamaan. Joku voi pelästyä sitä. Ole rehellinen itsellesi ja seuraa miehen käytöstä. Pitääkö yhteyttä oma-aloitteisesti? Järjestääkö sinulle aikaa aina kun mahdollista? Puhutteko tulevasta tyyliin "meidän pitää joskus käydä Italiassa..." Jne. Sitä rakastuneena alkaa helposti selitellä miehen käytöstä ja huijata itseään. Mikäli miehen käytös on "väärää", niin sitten voit vielä kysyä suoraan. Saat ainakin totuuden ja sama kai se on siinä vaiheessa, vaikka pelästyykin. Jos taas tuntuu, että mies olisi tosissaan, älä kysy. Anna ajan kulua.

Vierailija
6/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka.Itse olin kohtalotoverinne vielä vähän aikaa sitten.Tapasin ihanan miehen ja alkuun puhuttiin vaan "kevyestä" tapailusta.Kyitenkin nähtiin n.kerran viikossa ja ihastuin siinä.Annoin hetken ajan kulua,kyselin "nätisti" asioista ja siitä mitä mieltä on parisuhteesta yms näistä asioista.En alkanut painostaa yms mutta sanoin ihan suoraan n.reilu kk-2kk tapailun jälkeen että olen hiukan ihastunut ja mies tokaisikin takas että hänkin pitää minusta paljon.

Annoin ajan kulua taas ja otettiin ihan rauhassa....aikaa on nyt mennyt 4kk ja nyt ollaan molemmat rakastuneita täysillä ja aina odotellaan innoissaan seuraavaa tapaamista.

Parisuhde aloitettiin ns.virallisesti eilen....pikkuhiljaa etiäpäin mennään koko ajan,avainsanana on että älä painosta toista mutta puhu rehellisesti omista fiiliksistä,syyttämättä toista ja vaatimatta heti vakavaa suhdetta.Anna miehen luulla että pallo on hänellä eikä sinulla ;)

Vierailija
7/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on ottanut minuun itsekin yhteyttä, nyt vaan on niin ahdistunut olo, kun en ole kuullut hänestä kahteen päivään kuin yhden tekstiviestiini vastauksen verran.

Pitää yrittää ottaa rauhassa, parempi kai etten tenttaa tai edes kysele vielä.

Toivoisin niin, että tästä tulisi jotain.

ap

Vierailija
8/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoreessa suhteessa pelkällä tekstarilla. Onko tuo tavallista? Mikäli ei, niin katso, miten mies toimii ensi viikolla. Jos on ennen ollut aktiivinen ja on taas jatkossa, niin ei hätää!

Vierailija
9/10 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen pitää yhteyttä aika tiiviisti

Vierailija
10/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 22:15"]

ihminen pitää yhteyttä aika tiiviisti

[/quote]

Paitsi jos on kaltaiseni semineurootikko, joka alkaa rakennella päässään kaikkia pessimistisiä teorioita siitä, mikä kaikki voi mennä pieleen... eikä siis uskalla heittäytyä katsomaan käykö todella niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi