Kehu/hauku haalareita T2H ja MOLO kids??
Kommentit (31)
ja voi sitä pukemisen tuskaa. Tosiaan lahkeen- ja hihansuut aivan liian tiukat. Todella vaikeeta laittaa niitä rukkasiakin. Ei kunnolla mene siihen hihan päälle, mutta ei voi ujuttaa sinne allekaan. Toki jos ois puettava lapsi niin sitten varmaan saisi rukkaset kunnolla sinne alle. Mutta 4v pukee jo itse ja rukkaset laitetaan viimesenä... Haalari on todella kaunis ja lämpimän oloinen kyllä!
Molosta ei ole kokemusta.
minut.Fleecevuori takamus/jaloissa takertuu jalkoihin useimmiten,joka ärsyttää pukiessa.Puku muutoin kaunis ja lämmin.Eikä kangas ainakaan ole kova,todella pehmeä.
Ticketin viat:
- Ei istu kunnolla lasten päällä, liian lyhyet hihat ja lahkeet. Tosi leveitä. EN ole nähnyt kenenkään lapsen päällä hyvin istuvaa Ticketiä.
- Tiukat hihan suut. Pakko aukaista ja löysätä hihansuut, muuten kädet ihan jäässä. (Ja lapsi on tooosi laiha)
- Päästi väriä pesussa ja värjäs vaaleat osat. Anteeksiantamattoman huonoa laatua.
- Kallis
+ kestävä
Molo:
- Huppu irtoaa
- Kangas ei kestä kunnolla mm. heijastimet ihan kuluneet
+ hienon näköinen ja lämmin
Ostin tänä vuonna pitkästä aikaa Reiman haalarin ja totesin, että kyllä se on parempi näitä tanskalaisia. Itse tykkäisin eniten Remusta mutta ne on niin järkyttävän näköisiä, ettei pysty.
Molon haalari on lämmin ja kivan näköinen. Vastaa hyvin kokoaan. Kankaaseen tarttuu helposti pöly ja karvat. Ihan pienelle lapselle kaulus on huono, liian korkea ja "kova". Ainakaan meidän 1-vuotiaalle sitä ei voi laittaa ylös asti kiinni, ei mahdu leuan alle ja aukinaisena kauluksen kulmat tökkii naamaan.
Molon haalari on lämmin ja kivan näköinen. Vastaa hyvin kokoaan. Kankaaseen tarttuu helposti pöly ja karvat. Ihan pienelle lapselle kaulus on huono, liian korkea ja "kova". Ainakaan meidän 1-vuotiaalle sitä ei voi laittaa ylös asti kiinni, ei mahdu leuan alle ja aukinaisena kauluksen kulmat tökkii naamaan.
reilu 1v:llä oli ticketin baggie, pituutta 76cm, puku 74cm, reilu on ja aivan liian pussimainen.
ticket käyttää erittäin kovaa ulkokangasta, mikä on lapselle huono, kun liikkuvuus kärsii.
Molon haalari on 2v4kk ikäisellä, 88cm pitkällä koko 92cm, menee koko talven luultavasti. Notkeaa kangasta, ei mitenkään tönkkö, upeat heijastimet, lämmin ja kestävä.
joten pidemmästä käytöstä ei vielä kokemusta. Minusta kangas on tosi pehmeää ja puku kevyt mutta lämmin. Puettavuus hyvä, paitsi ne lahkeiden fleecet joskus hankalat. Kapean mallin takia mitoitus on minusta aika pientä. Meidän normaalisti 98-senttisiä vaatteita käyttävä pitkäraajainen 96-senttisemme sopii hyvin tuohon 104-senttiseen haalariin. On se vähän reilu, mutta minusta ei mitenkään liikaa. En tiedä olisiko 98-senttinen riittänyt kevääseen asti.
ymmärrä kun toiset sanoo et molo ois pehmeä (kuulostaapa hassulta...) kun mun mielestä tuo kangas on kyllä jäykkää, kartonkimaista. Siis ainakin kun vertaa vaikka reimateciin jossa pehmeä kangas, puhumattakaan verrattuna johonkin kosteussuojattomiin haalareihin. Onhan tuo varmaan kestävä kun on niin kovaa mut en ymmärrä et sitä pehmeäksi joku voi kehua. Malliltaan muuten hyvä pitkäselkäiselle.
Ei MOLOa! Meillä todella huonot kokemukset vesitiiviydestä ja MOLOn ulkovaatteiden laadusta. Tickettiin ja suomalaisiin merkkeihin luotan entistä enemmän.
Meillä oli tänä talvena Molon haalari, enkä kyllä hanki samaa merkkiä ensi talveksi. Housuosan fleecevuori teki sen, ettei nelivuotias poika meinannut itse saada haalaria puettua, aina jalat takertui sinne fleecekankaaseen. Erilliset lumisuojalahkeet sisäpuolella oli myös pojalle hankalat, eikä hän osannut pukea niitä itse, vaikkakin estivät hyvin lumen pääsyn lahkeista sisään. Huppu oli liian pieni. Vaikka haalari muuten oli nyt lopputalvesta sopivan kokoinen, niin huppu ei enää mahtunut päähän. Myöskään ei pitänyt kovin hyvin vettä ja kangas kului talven aikana niin paljon, ettei haalari enää mene nuoremmalle lapselle.
Kaunis ja erittäin, erittäin kestävä puku! Siinä ei moitteen sijaa. Puku oli kuin uusi kun sen eteenpäin myin.
Sen sijaan päiväkodistakin tuli kommenttia sen puettavuudesta: Tiukat hihansuut, tiukat lahkeensuut (meillä oli kahdet housut, toisissa suorat lahkeet lumilukoilla, toisissa kuminauha rypytys ja lenksut). Erityisesti lenksullisia toppahousuja oli suunnilleen mahdoton kiskoa kenkien päälle. Lisäksi fleece-vuori hihoissa ja lahkeissa kinnasi vastaan lapsen itse pukiessa.
Tämä meillä ollut oli todella kallis (n. 200 €) 2-osainen puku, johon olin lisäksi ostanut vaihtohousut.
Meillä on tänä talvena H&M takki ja vielä toistaiseksi nuo kaameat T2H kakkoshousut kunnes ehdin hankkia paremmat.
Molosta mulla ei ole kokemusta.