Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten töihinlähteminen voi vituttaakin näin paljon?

Vierailija
21.11.2010 |

Menee sunnuntait pilalle kun tietää joutuvansa töihin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain sopeudu uuteen työpaikkaan. Sunnuntai-iltaisin iskee vitutus; tätäkö tämä on seuraavat vuodet :-(

Vierailija
2/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne. Kai tälle jotain pitäis tehdä kun ei työssään viihdy yhtään! Oikein ahdistaa sunnuntaisin että taas viikko pitää tarpoa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen.

Vierailija
4/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja

Vierailija
5/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suuri vaikutus viihtyvyyten. Ennen menin innoissani maanantaina töihin (samanlaisiin tehtäviin). Nyt kun eri työpaikka ja eri ihmiset, erilainen kulttuuri, niin ei voisi vähempää kiinnostaa. Yritän muuttaa asennetta, mutta kovin vaikeaa.

2/6

Vierailija
6/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suuri vaikutus viihtyvyyten. Ennen menin innoissani maanantaina töihin (samanlaisiin tehtäviin). Nyt kun eri työpaikka ja eri ihmiset, erilainen kulttuuri, niin ei voisi vähempää kiinnostaa. Yritän muuttaa asennetta, mutta kovin vaikeaa.

2/6

totta. Joskus oli kiva mennä töihin -oikein odotti maanantaita. Uskokaa tai älkää...

Vierailija
7/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen pomo oli ihan mahdoton. Vuoden yritin muuttaa sitä, ei onnistunut. Sitten puoli vuotta yritin muuttaa asennettani, ottaa lunkimmin, ei onnistunut sekään. Kun tajusin, että se, mitä voin muuttaa, on meidän välinen sidos, lähdin pois. Nyt ei enää hatuta.

t. se joka kyseli alaa

Vierailija
8/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksen viihdy työssäni. Työyhteisö yksi tekijä, monia muitakin. Jokin on vialla. Olen nimittäin senkin kokenut, että kävin töissä ihan innoissani. En potenut sunnuntaineuroosia tai koko aikaa odottanut perjantaita. Olin enenmmän siinä hetkessä.

2/6

Vierailija
9/9 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen yrittäjä ja odotan innoissani maanantaita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan