juokaa oikeesti naiset vähän enemmän vettä
päivän aikana.. jos virtsa on keltaista ja haisee pahalle, juot liian vähän vettä. oma pissani on väritöntä ja hajutonta. on ikävä mennä töissä vessaan, kun siellä on sellaisen väkevän pissan haju - eikä se tule lattioilta tms, vaan se haju jää ilmaan jos "kuiva" ihminen käy pissalla. saman olen huomannut miehestä.
Kommentit (6)
tulee oikein kivan hajuista kusta :)
vaikka juon yli litran päivässä vettä. Miksi?
vaikka juon yli litran päivässä vettä. Miksi?
Mä juon työpäivän aikana pelkästään 6 tuopillista vettä (a' 0.5l) ja lisää illalla kotona...
Naisten inkotenssiongelmat ovat lisääntyneet sitä mukaa kun toi veden juominen on tullut muotiin, ja kyseessä on ihan vaan se yksinkertainen juttu, että siellä pissalla ei pitäis juosta jatkuvasti.
Telkkarissa oli ohjelma tutkimus kaksosilla veden juonnista. Ei mitään eroa heidän voinnissaan joivatko vähän vai paljon.
Mua on alkanut inhottaa tämä jatkuva pissalla juokseminen. Yölläkin kolme kertaa - en siis enää pysty nukkumaan yötä ilman, että juoksen pissalla.
Olen todella kyllästynyt tuohon jatkuvaan pullojen kanssa juoksemiseen ja pissareissuihin. Kamalaa kun aikuiset naiset ovat sellaisia pissatratteja.
tulee oikein kivan hajuista kusta :)