Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä pomppia sohvalla?

Vierailija
21.11.2010 |

Meillä EI ja mua ottaa aivoon, kun lasten kaveri pomppii sohvalla minkä ehtii. Kieltäminen auttaa noin sekunniksi. Suurinta huvia on juosta sohvaa kohti ja pompata sille niin, että sohva liikuu eteenpäin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on minun valitsema, todella, todella kallis ja minun suuresti rakastama valtava nahkasohva. Siihen saa ISTUA, jos minä annan luvan. Se on iiihaana!

Vierailija
22/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvää lasten motoriikan kehitykselle, joka taas auttaa oppimaan uusia asioita. Lapsille on tehty selväksi, että kylässä ei saa hyppiä, vain kotona.

Tekee tosi hyvää lapsen hyppiä, pomppia ja kiipeillä. Meillä saa tämän lisäksi myös juosta. Jos ajatellaan vaikka taaperoa, joka pääsee päivän aikana noin kahdeksi tunniksi ulos, niin aika vähälle jää motorinen harjoittelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa voi nimittäin alakerran naapurillakin olla mielipide lapsosten pomppimisesta, etenkin jos se on jatkuvaa. Meidän yläkerran kullannuput loikkivat sohvaLTA parhaimmillaan pari-kolme tuntia illassa. Kuunneltuani heidän pomppimistaan nyt kolmen vuoden ajan, olen päättänyt, että niin kauan kun kerrostalossa asumme, saavat lapsoset pomppia ulkosalla. Muutto on kyllä mielessä, mutta taloudellisesti mahdollinen vasta parin vuoden päästä.

Vierailija
24/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään Viljonka, ja lopulta se aika kun lapset pomppii sohvilla on NIIIIIN lyhyt, LIIIAN lyhyt.

Vierailija
25/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nipoja

Vierailija
26/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset saavat joskus. Meillä on varajousipatja, joka on joskus olohuoneessa vain pomppimista varten.

Meidän lasten kaveri haluaisi pomppia parisängyssämme ja sen olemme kieltäneet selvästi. Sinne ei mennä edes istuskelemaan.

Vierailija
27/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, jos löytyy 4000 euroa ylimääräistä, jos sohva hajoaa.

Vierailija
28/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis (tuhanisa euroja), joten se ei ole mikään pomppulinna.

Vierailija
29/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kannattavaa sijoittaa samaan talouteen??

:D

Vierailija
30/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D MITEN IHMEESSÄ sohvan saa pomppimalla hajalle?!?!

Vierailija
31/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihan kerrasta uskoo.

Vierailija
32/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieluummin sitten jokin pehmuke - vaikka se sohva alla ja kerrostalossa naapurikin kiittää ;) Sohvalta ei ole meillä suotavaa hypätä alas, ellei alapuolella ole vaikka sitten sohvatyyny eristeenä. Em. syystä.

Vierailija
33/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvilla ei hypitä, vaan niillä istutaan tai löhötään. Ymmärrän toki, että tämä voi olla joillekin täysin ylitsepääsemätön kasvatusongelma, mutta meillä menee arvosohva, vaikka on lapsia.

Vierailija
34/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla ei saa pomppia, koska se on musta huono pomppimispaikka. Liian kapea.

Vanhempien sängyllä saa pomppia niin kauan kunnes ostetaan uusi. Uusi ostetaan kun nuorin on 2-3 vuotta.

Juostakin sisällä saa. Ja hyppiä patjalla (ihan hyppimistä varten säästetty).

Kerrostalossa asutaan, kulmahuoneistossa. Alakerran naapuri otetaan huomioon kyllä. Yritetään riehua mahdollisimman paljon ulkona. Sisällä lapsi ei sitten jaksakaan riehua läheskään joka päivä, ja silloinkin vain n. puoli tuntia kerrallaan.

Naapurin kanssa ollaan ihan hyvässä hengessä keskusteltu, ja hänkin on sanonut että ei häntä kohtuulliset elämisen äänet häiritse.

Kerrostalossa voi nimittäin alakerran naapurillakin olla mielipide lapsosten pomppimisesta, etenkin jos se on jatkuvaa. Meidän yläkerran kullannuput loikkivat sohvaLTA parhaimmillaan pari-kolme tuntia illassa. Kuunneltuani heidän pomppimistaan nyt kolmen vuoden ajan, olen päättänyt, että niin kauan kun kerrostalossa asumme, saavat lapsoset pomppia ulkosalla. Muutto on kyllä mielessä, mutta taloudellisesti mahdollinen vasta parin vuoden päästä.

Vierailija
35/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä lapsia kasvatetaan. Sohvilla ei hypitä, vaan niillä istutaan tai löhötään. Ymmärrän toki, että tämä voi olla joillekin täysin ylitsepääsemätön kasvatusongelma, mutta meillä menee arvosohva, vaikka on lapsia.

Titenkin vieraassa paikassa ei sohvilla hypitä, mutta mitä lapsi aikuisena hyötyy siitä, että lapsena ei saanut kasvatussyistä hyppiä kotona sohvalla?

Vierailija
36/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

":D MITEN IHMEESSÄ sohvan saa pomppimalla hajalle?!?!"

No minä olen saanut kylässä ollessani vierassängyn hajalle ihan naimalla.

Vierailija
37/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan sitä varten että kestävät lapsiperheen elämää.

Enemmän olisin huolissani jos nuo poikaviikarit eivät lainkaan hyppisi, kiipeilisi, juoksisi jne. Onneksi on tilaakin temmeltää omakotitalossa.

Vierailija
38/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

":D MITEN IHMEESSÄ sohvan saa pomppimalla hajalle?!?!"

No minä olen saanut kylässä ollessani vierassängyn hajalle ihan naimalla.

Vierailija
39/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo aiemmin, että meillä sohvalla saa pomppia. Eikä sitä estä, että on varsin uusi, 2000 euron sohva (meille iso investointi). Olen ajatellut sen niin, että lapsiperheessä huonekalut eivät ole ikuisia. Tarvittaessa sohva voidaan päällystää uudelleen. Runko on laadukas, joten sen puoleen se onnistuu.

Jos sohvalla pompii enemmän kuin 2-3 lasta, sitten on jo turvallisuusriski, että jollekin sattuu jotain. Silloin pomppimiset siirrettävä muualle.

Vierailija
40/46 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei myöskään kiipeillä pöydille seisomaan tai istumaan kuten joissakin huusholleissa saa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi