Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miehen normaalisti selvänä hallita seksihimonsa?

Vierailija
21.11.2010 |

Onko siis normaalia, että viikon tauon (näkemisen) jälkeen pelkkä minun hipaisu meinaa saada hänet sekaisin ja ettei pysty keskittymään kunnolla mihinkään ennen kuin on saanut seksiä, vaikka minä olen sanonut ettei nyt onnistu kun on kuukautiset. Että haluaa että otan vaikka suihin tms. vaikka minä haluaisin vain olla sylissä ja halailla / pussailla kun olen vähän maissa.

Musta oli vain jotenkin loukkaavaa, kun tapaamisemme päättyi kuitenkin minun suorittamaan miehen tyydytykseen vaikka olin jo torjunut hänet lempeästi useaan otteeseen. Myöhemmin pahoitteli ja sanoi että on syyllinen olo. Onko ihan normaalia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt ei yleensäkään perusta mistään halailusta ja pussailusta, ei se merkkaa niille mitään.

Vierailija
2/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kivalta kokemasi. Kyllä mäkin olisi hyvin loukkaantunut, kokisin olevani vain panoreikä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt ei yleensäkään perusta mistään halailusta ja pussailusta, ei se merkkaa niille mitään.

'

Kyllä merkkaa jos sen seurauksen saa saksiä. mUuten ei. totta puhut.

Vierailija
4/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies painostaa niin kauan että nainen alistuu panopuuksi.

Vierailija
5/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies painostaa niin kauan että nainen alistuu panopuuksi.

nainen ei halua miehensä kanssa seksiä muuten kuin painostettuna niin sitten jossain on vikaa (ei aina miehessä).

Vierailija
6/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että olisi ollut ihanaa ilmankin. Silti mietin, tykkääkö minusta todella vai olenko vain panoreikä, kuten joku asian ilmaisi.

ap

Vierailija
7/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten kiusaat miestä jos seksi ei kerta kiinnosta.

Vierailija
8/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että olisi ollut ihanaa ilmankin. Silti mietin, tykkääkö minusta todella vai olenko vain panoreikä, kuten joku asian ilmaisi.

ap

taas ajattelee, että sinä et tykkää hänestä, koska et halua seksiä.

Vierailija
9/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten kiusaat miestä jos seksi ei kerta kiinnosta.

Vierailija
10/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pitäisi itsenäisesti osata ottaa muita sen verran huomioon, ettei ylijyräten vaadi muita toimimaan oman tahdon mukaan. Ja molempien ( kaikkien... ) osapuolten tulisi saada seksistä jotain - edes hyvän mielen toisen tyydyttämisestä. Tämä nyt ei selvästi toteudu teillä, seksuaalisesta kanssakäymisestä ei jää jälkeenpäin henkistä hyvää oloa kummallekaan.

En nyt sano että ukko kannattaisi heivata ( ellei sitten ihan pakota ) , mutta pitäisin silmät auki. Seksuaalinen käytös korrelloi hyvin paljon ihmisen persoonallisuuden kanssa, päällepäsmäri sängyssä on melko todennäköisesti sitä myös monessa muussakin asiassa. Toisaalta jos suhde on kovin tuore, niin tuossa voi olla taustalla puhdas alkuhuumakin. Entä miten keskusteluyhteys toimii? Silläkin on aika merkittävä osa tuollaisen pulman ratkaisemisessa.

Vierailija
11/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä aina ihan himona, kun nähdään. Mistään ei tuu mitään, kun mä vaan naisin koko ajan. Mies taas haluaisi hellitellä ja pitää kainalossa seksin jälkeen... eikä ymmärrä ollenkaan, että mä haluan lisää?!

Vierailija
12/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti haluta seksiä. Nämä kun eivät mitenkään sulje toisiaan pois.

BB:tä pari kertaa seuranneena olen ollut huomaavinani että kyllä ne himot on naisellakin vaikka käytöstä hävetäänkin jälkeenpäin.

"Pannaan äkkiä" ja "mulle kelpais mulkku" ja sitten se yksi punapää jota alkaa tekemään miestä mieli kun saa vähän alkoholia. Näin siis kolme eri naikkosta.

Pääosin ovat naisia olleet joilla alkaa hetimiten tekemään kikkeliä mieli kun estot poistuvat alkoholin myötä. Ei haittaa vaikka näkyis telkussa. Sitten on ne muut joilla alkaa tekemään mieli mutta eivät kehtaa TVssä. Sanosin että varsinkin naiset ovat tällä saralla kunnostautuneet.

Eli kyllä sitä tapahtuu toisinpäinkin jos se nyt jollekulle on ollut epäselvää.

Vierailija
13/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös sen tietää :) Sen verran harvoin nähdään, että ihan luonnolliselta on yleensä tuntunut. Nyt vain jäi mietityttämään, kun miehellä oli syyllinen olo. Itse kyllä mielellään hänelle nautinnon soin ja tykkäsin siitä, mutta tuntuu että hän itse välillä suuttuu itselleen jos ei pysty hallitsemaan himojaan (jos olen sanonut, että nyt pitäisi puhua kunnolla jostain asiasta, mutta miehellä siitä huolimatta vain seksi mielessä). Huoh, täytynee olla iloinen, että on haluttu ;)

ap

Vierailija
14/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu hallita. Vai mitä oikein tarkoitat.

Himoa ei pidäkään hallita, van se pitää kohditaa oikeaan kohteesen. Toivottavasti sen on vastaanottamassa se jolle se kuuluu ja joka on sen arvoinen.

Himo on elämää ylläpitävä voima.

Ei kai kukaan kysy, että pitäisikö naisen hallita hengittäminen tai syöminen.

Siitä huolimatta naiset hengittävät miten sattuu tai syövät suruunsa ja läskistyvät.

Seksin himoa ei kuulu hallita, se vain pitää kohdista oikein ja parisuhteessa kyse on ennen kaikkea vastaanottavasta osapuolesta.

Vierailija
15/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa ei voi vaatia esim. joustamaan syömisaikataulustaan, eikä ole vauvan vika että sitten tulee jumalaton parkushow kun ruoka myöhästyy kolme minuuttia.

Aikuiseen elämään sellainen ei kuulu.

Vierailija
16/23 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/23 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoittaja !!!

Kirjoituksesi oli kuin suoraa omani 100%sesti. Hieman pelästyin. Haluaisin tietää minkä ikäinen miehesi on ja onko Tampereelta?

Mikäli, voisitko lähettää minulle sähköpostia miumiu898@gmail.com

Vierailija
18/23 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali mies pystyy himonsa hallitsemaan!

Itse olen tällä hetkellä raskaana, alkuvaiheessa ja seksi ei kiinnosta sitten tippaakaan. Tiedän, että mies varmasti haluaisi enemmän, mutta ei painosta yhtään. Varmaan tarvittaessa hoitelee itsensä suihkussa. Ja itsekin tietää, että tilanne on väliaikainen, joten miksi suotta painostamaan?!

Vierailija
19/23 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.. Vertaatko hengittämistä/syömistä ja sen mahdollista hallitsemista seksihalujen hallitsemiseen??? Kirjoittaja on selkeästi mies. Joten tuskin kukaan täällä tarvitsee enempää tarkennusta siihen, miten idioottimainen kommentti tämä on. On myöskin väärin sanoa että himoa ei pidä hallita. Se joka ei himojaan tarvittaessa hallitse, on jokin pielessä, vaikka kohde olisikin oma partneri. Vähän epäitsekkyyttä voisi harkita jos toista ei menkkojen aikan kovinkaan paljon nappaa. Miehellä ei pitäisi siihen olla yhtään mitään vastaan sanottavaa, koska ei tiedä mitä se on. Jokaisen miehen tulisi kokea kuukautiset kaikkine tuskineen + synnytys yms..ehkä osaisivat sen jälkeen arvostaa muutakin kuin omaa kyrpäänsä ja OMIA halujaan. Uskomatonta.

Vierailija
20/23 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehenkään.

Parasta, kun molemmat haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi