Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö lähivanhemmuudesta eroon sillä, että peruu lastensuojelun kanssa sovitun palaverin?

Vierailija
21.11.2010 |

En jaksa tapella lapsellisen miehen kanssa siitä kumpi on lapsille parempi vanhempi ja kumman kasvatustyyli on oikeampi.

Huomiseksi oli sovittu palaveri lastensuojelun kanssa minun luokseni. Huomisaamuna laitan sossuille tekstarin, etten ole enää kiinnostunut lähivanhemmuudesta ja asia on minun osaltani loppuunkäsitelty.

Alan myydä kotini irtaimistoa heti huomenna ja muutan 400 km päähän lapsista ja lapsellisesta ja typerästä lasten isästä.

Viimeiset 3 viikkoa ollut jatkuvaa kisaa siitä kumpi on parempi vanhempi ja mies ottaa heti nokkiinsa jos sitä neuvoo lasten perushoidossa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykomamman sunnuntaihin kuuluu?

Vierailija
2/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitko nyt toisen vanhemman eduksi, lapsen vai itsesi?

Arvaa miten pitäisi toimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olet valmis tuollaiseen toimintaan, niin ehkä se isä tosiaan on parempi.

Vierailija
4/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyvä äiti ei nimittäin edes harkitsisi tuollaista.

Vierailija
5/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä saa neuvoa vaikka sokeakin näkee, että se laiminlyö lasten perushoivan ja huolenpidon ja luottaa tuuriin.

En jaksa enää, jätän lapset ja lyön vaikka vetoa että alle puoli vuotta, niin jommalle kummalle lapselle sattuu tapaturma kotona tai joku tavallinen sairaus äityy vakavaksi vain siksi että isä ei viitsi lähteä lasta lääkärissä käyttämään, kun on muka niin hyvä näkemään onko sairaus vakava vaiko ei.

Mulle riitti, pärjätkööt ukko lasten kanssa miten haluaa.

Vierailija
6/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lasta.

Vierailija
7/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies ajattelee juuri näin ja häviää lapsen elämästä.

Aikuiset eivät saa sovittua asioita kun se oma minä on tärkeämpi kuin lapsi.

Vierailija
8/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ja sitten vielä tapella uniongelmaisen alkoholisti-narsistin kanssa siitä onko lapsi päiväkotikuntoinen, voiko 1,5v olla yksin takapihalla, yms.

En halua nähdä lapsiani enää, isä hoitakoot niinkuin parhaaksi näkee. Mulla ei riitä voimat tapella idioottinarsistin kanssa.

En ihmettele enää miksi miehen ex-vaimo jätti miehen ja lapset isälle 10 vuotta sitten.

Vierailija
9/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se sovittelija siinä.

Etkö halua hoitaa koskaan lapsiasi?

Vierailija
10/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan itsekäs narsisti

itse ja sitten vielä tapella uniongelmaisen alkoholisti-narsistin kanssa siitä onko lapsi päiväkotikuntoinen, voiko 1,5v olla yksin takapihalla, yms. En halua nähdä lapsiani enää, isä hoitakoot niinkuin parhaaksi näkee. Mulla ei riitä voimat tapella idioottinarsistin kanssa. En ihmettele enää miksi miehen ex-vaimo jätti miehen ja lapset isälle 10 vuotta sitten.

Vierailija
11/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei saa neuvoa lastenhoidossa. Samaten sen impotentin itsetunto murenee jos se ei saa seksiä (pallien tyhjennystä) vähintäänkin 3 krt viikko.

Pitäkää hyvänänne, joku lapseton avarasydäminen neitokainen, äitipuolen paikka vapaana.

Vierailija
12/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei saa neuvoa lastenhoidossa. Samaten sen impotentin itsetunto murenee jos se ei saa seksiä (pallien tyhjennystä) vähintäänkin 3 krt viikko. Pitäkää hyvänänne, joku lapseton avarasydäminen neitokainen, äitipuolen paikka vapaana.

Sun jutut on niin ala-arvoisia, että parempi jos lapsi ei kuule niitä.

Vierailija
13/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kärsii siksi että ukko ei kestä sitä että sitä neuvotaan lastenhoidossa. Mulla loppu just voimat. Isukki ei esim. laittanut 1,5-vuotiaalle ulkokenkiin villasukkia siksi, koska hänen ylitseen käveltiin kun sanoin 4,5-vuotiaalle että ei tarvitse laittaa fleeceä toppatakin alle.

4,5v osaa kyllä sanoa onko hänellä kylmä vai kuuma, mutta 1,5v ei.

Ukko jätti vittuillessaan villasukat pois pienemmältä, koska minä päätin että 4,5v:n ei tartte laittaa fleeceä vaikka isä niin sanoo.

Mua ei huomenna sossunpalaverissa näy ja meille ei tartte sossujen tulla.

Nyt rupeen pakkaamaan tavaroitani muuttoa varten.

Vierailija
14/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholisti, jolle nainen on vain seksisivujen isotissinen suihinottaja. Pitäkää hyvänänne, ukko ja sen lapset, mulle riitti.

Vierailija
15/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät on kehittyneet siitä kun ennenvanhaan oli vaan kumisaappaat, joihin villasukat piti laittaa.

Tuon takiako olet antamassa huoltajuuden kokonaan kun kenkiin ei laiteta villasukkia. Et ole tosissasi? Oliko tämä ap provo...

fleece..villasukat...hui kun kovaa kamaa.

Vierailija
16/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että sen tyyliä hoitaa lapsia arvostellaan tai ukkoa neuvotaan.

Ja 1,5-vuotiaalla on käytetyt kuomat, ei ne ole enää niin lämpimät mitä tuliterät ja ehkäpä lapsen varpaita palelee kun ne kerran ovat kylmät kun ulkoa tulee.

Mutta ei kiinnosta minua enää, superisä hoitakoon jatkossa lapset niin kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
17/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan koko huoltajuus miehelle, jospa hän ei olisi niin neuroottinen kuin sinä.

Joko laitoit viestin perheneuvojalle?

Vierailija
18/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla huomenna. Ja neuroottinenhan sitä on jos haluaa että räkäisellä ja yskäisellä lapsella on lämpimät jalat.

Voin vaikka lyödä vetoa siitä että jompi kumpi lapsista on sairaalassa alle puolen vuoden joko tapaturman tai vakavaksi äityneen tavissairauden takia, kun isälle jäävät.

Alkakaa nyt joku edes lapsilleni äitipuoleksi, niin pysyvät hengissä vähän kauemmin. Äitipuoli vaan joutuu sitten pallientyhjennyshommiin vähintään 3 krt viikko toi isukin itsetunto laskee nollaan. Onnea matkaan, mulle riitti.

Vierailija
19/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla huomenna. Ja neuroottinenhan sitä on jos haluaa että räkäisellä ja yskäisellä lapsella on lämpimät jalat. Voin vaikka lyödä vetoa siitä että jompi kumpi lapsista on sairaalassa alle puolen vuoden joko tapaturman tai vakavaksi äityneen tavissairauden takia, kun isälle jäävät. Alkakaa nyt joku edes lapsilleni äitipuoleksi, niin pysyvät hengissä vähän kauemmin. Äitipuoli vaan joutuu sitten pallientyhjennyshommiin vähintään 3 krt viikko toi isukin itsetunto laskee nollaan. Onnea matkaan, mulle riitti.

ja kyllä se seksi siihen suhteeseen kuuluu. Ainakin meillä.

Kas kun itse olet niin täydellinen, mutta et tähän ratkaisua löytänyt...niinkuin, että ostat uudet kuomat.

Vierailija
20/23 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rakastava äitipuoli tottakai ostaa lapsilleni ne uudet kuomat, vanhat voi tuoda mulle, niin saan ne myyntiin kirpparille ja rahaa muuttokuluihin.

Harmi että yleensä palasin takaisin, kun olin jo 2 kuukautta poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän