Kylläpäs lapsen ope oli kännissä eilisessä pirskeissä.
Niin, juohan ne opetkin siinä missä roskakuskitkin. ;)
Kommentit (12)
sielä me oltiin kännissä kaikki, sossuntädit ja kunnanjohtajat, jätelaitoksen hoitajat ja ruokalan kokit, sairaanhoitajat ja siivoojat.
Kiva että paikalla oli myös joku tiukkapipo joka jaksaa kommentoida, tiedetään sitten maanantai-aamuna kuka se oli tämän vuoden noloin.
:D
Minäkin olen juonut viisi vuotta sitten yhden oluen.
Eiköhän jokaisesta amattiryhmästä löydy niitä joille maistuu ja niitä joille ei maistu.
Useat opettajakaverini juovat todella harvoin, ja silloin kun juovat menee helposti yli.
toki voi odottaa ns. julkisesti parempaa käytöstä kuin puiston deekulta, eli ettei ryyppäile pussikaljaa oppilaidensa kanssa tai tule töihin vanhalle viinalle haisten vaatteet nurinperin, mutta ilmeisesti kyseessä oli jonkinsortin yökerho jossa mielestäni ei pitäisi ihmetellä, jos ihminen on siellä humalassa. Jos itse olisin ope niin varmaan etsisin toisen kaupungin missä viettää iltoja juuri tuollaisten kyylien takia, ja näin taitaa jotkut tehdäkin, mutta ei tuossa minusta pitäisi mitään päivittelemistä olla.
oliko anoppikin siellä humalassa uuden panon kanssa?
oliko anoppikin siellä humalassa uuden panon kanssa?
otithan kuvia? niistä voi olla hyötyä, jos ope alkaa hankalaksi jossain asiassa esim. lasten suhteen yms. pieni vakuutus on aina paikallaan.
meidän perheen oeplla niitä on ainakin 4...
otithan kuvia? niistä voi olla hyötyä, jos ope alkaa hankalaksi jossain asiassa esim. lasten suhteen yms. pieni vakuutus on aina paikallaan.
on kylläkin rikos että sellaisessa tekee hallaa vain itselleen.
toki kannata kiristää. kannattaa vaan käyttää sitä kuvaa tarpeen vaatiessa. lähettää esim. "vahingossa" sen jollekin listalle..
kannattaa openkin ottaa nauhuri ja kamera oppitunnille lapsia varten...
Minäkin olen seurakunnan ylläpitämässä iltapäiväkerhossa töissä ja usein törmään baareissa ja yökerhoissa lasten vanhempiin, mutta toivottavasti he myös muistavat, että minä olen normaali ihminen siinä missä muutkin. Onneksi olen itse sen verran nuori, etten jaksa tästä suurta huolta kantaa. =) Minulla on ihan samanlaiset elämänilot kuin muillakin ihmisillä.
Aika harva meistä lasiin sylkee... Itseasiassa opet kyllä juhlii ja juo tosi paljon :D