Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun anoppi on oikea mummopissis (ov)

Vierailija
21.11.2010 |

On kohta 55-v ja pukeutuu kuin 15-v napapaitoihin ja leggareihin ym, bilettää sentään kapakoissa ettei pussikaljaa kantele ympäriinsä. Yrittää nykyään jatkuvasti iskeä itseään ainakin 20 v nuorempia miehiä, koska on kuulemma "verevä puuma".

Okei, se on hänen asiansa mut jättäis edes esittelemättä ne Kreikan matkan valokuvat joissa poseeraa millon minkäkin miehen kanssa ja jokaisesta selittää lapsillekin, että tän kans mummi kävi siellä ja tän kans täällä.

Lapsia en sille edes arvaisi antaa hoitoon, kun nykyään kippaa viiniä pitkin päivää, joten sen varaan en alunalkaenkaan ole laskenut. Rasittavinta on kun se on ruvennut tunkemaan meille syömään, koska ei itse viitsi eikä osaa laittaa ruokaa

Tänään ilmesty aamulla meidän ovelle eilisiltaisissa bilekuteissa ja vanhalle viinalle haisten ja vaati sunnuntaibrunssia. Ehti istua 10 minsaa meillä sohvalla ja sai puhelun, ja onneks lähti kun raketti siltä seisomalta.

En ole sitä mieltä että mummon pitää istua kiikkustuolissa sukkia kutomassa, mutta ei tuo anopin touhukaan nyt ihan järkevältä vaikuta.

Mieheltä meni kuppi nurin tuon valokuvajutun kanssa, muuten ei paljon äidistään piittaa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi saa pukeutua just niinkuin haluaa ja bilettää ja naida.

ongelman näen vain viinankäytössä, jos se on jatkuvaa ja raskasta.

eikö miehen mielestä hänen äidillään saisi olla seksielämää?

Vierailija
2/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää lainkaan?

Ei anopin elämä sulle kuulu.

Vaikka sua taitaakin vaan vituttaa kun et itse voi tehdä samaa ja pistää siksi ajaksi lapsia anopille hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti? Sillä on vielä työelämää 12 vuotta edessä!

Ja ihan oikeasti, 55v tykkää seksistä ihan yhtä paljon kuin 25v, ja mikä sen mukavampaa kuin saada välillä vähän tulisempaa

Vierailija
4/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopilla saa seksielämää olla..

Vierailija
5/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä muakin ärsutti ja rasitti sen olemus. Eikä johtunut siitä, ettei sen ikäisillä saisi olla seksielämää tai että olisin ollut kateellinen - meiän kemiat ei vaan kohdanneet, ollaan niin erilaisia ihmisiä. Mä olen koti-ihminen, anoppi ei, en puhu kaikille kuinka hot olen, anoppi puhuu jne.

Vierailija
7/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä muakin ärsutti ja rasitti sen olemus. Eikä johtunut siitä, ettei sen ikäisillä saisi olla seksielämää tai että olisin ollut kateellinen - meiän kemiat ei vaan kohdanneet, ollaan niin erilaisia ihmisiä. Mä olen koti-ihminen, anoppi ei, en puhu kaikille kuinka hot olen, anoppi puhuu jne.

JOS JOKU ON ERILAINEN KUIN TE ITSE!

Se vasta itsekästä on!

Vierailija
8/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin se käytös.

Vierailija
9/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS JOKU ON ERILAINEN KUIN TE ITSE!

Se vasta itsekästä on!

Helpottaako yhtään jos sanon etten itse tule oman äitini kanssa toimeen :) Hän juopottelee, ajatusmaailma meillä ei ole samanlainen yms. Vaihtelee miestä kuin sukkia. Meillä ei vain kemiat kohtaa, kuten ei tällä jolle vastasit, anopin kanssa. Itsekästä? Wtf?

Vierailija
10/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aap;eetä vallanhyvin!

Vierailija
11/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa miestä kuin sukkaa, niin mitä siitä? Antakaa toisten elää omaa elämäänsä.

Jos elämä alkaa häiritä teitä niin ainahan voi sanoa, ettet ole meille tervetullut humalassa tms.

Vierailija
12/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietynikäisten ihmisten ja varsinkin naisten pitäisi käyttäytyä tietyllä tavalla? Ei oo ihme, ettei tasa-arvoasiat edisty Suomessa.

Vierailija
13/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään tykkäisi jos anoppi (tai oma äitini) esittelisi lapsilleni albumikaupalla naimakavereidensa kuvia ja kertoisi seikkailuistaan. Ap ei maininnut lasten ikiä, mutta jos puhuu lastenhoidosta, niin oletan että ovat vielä melko pieniä. Jotain rajaa voi silti olla, vaikka kuinka estoton olisi.

Ei muakaan haittaa anopin seksielämä, mutta silti kahvipöydässä kuuntelen mielummin muita juttuja kuin hehkutusta Reiskan munan koosta, tätäkin on meillä kuultu. Olen sitten kai vaan kateellinen, kun mulla erilainen elämä...

Vierailija
14/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se siitä.

Vierailija
15/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja munat....

Vierailija
16/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään tykkäisi jos anoppi (tai oma äitini) esittelisi lapsilleni albumikaupalla naimakavereidensa kuvia ja kertoisi seikkailuistaan. Ap ei maininnut lasten ikiä, mutta jos puhuu lastenhoidosta, niin oletan että ovat vielä melko pieniä. Jotain rajaa voi silti olla, vaikka kuinka estoton olisi. Ei muakaan haittaa anopin seksielämä, mutta silti kahvipöydässä kuuntelen mielummin muita juttuja kuin hehkutusta Reiskan munan koosta, tätäkin on meillä kuultu. Olen sitten kai vaan kateellinen, kun mulla erilainen elämä...

Vierailija
17/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin se käytös.

Mun puolesta naikoon kuinka paljon lystää ja kenen kanssa lystää, mutta ei niitä meidän keittiönpöydän ääreen tarvitse tulla kertomaan pikkukoululaisille ja alle kouluikäisille. Niille vitsiniekoille jotka palstalle uskolliseen tapaan veikkasivat aloitukseni syyksi kateutta: ette kai te itsekään usko kirjoittamaanne?

ap

Vierailija
18/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotte vaan hänelle teitä koskevat säännöt.

Näin se homma helpottuu vai ettekö uskalla jutella mummin kanssa??

Vierailija
19/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin kyllä toimeen anoppikokelaani kanssa, mutta en todellakaan voi kieltää, etteikö hänen olemuksensa ja juttunsa olisi ärsyttäneet minua. Tämä ei johdu iästä, vaan ihan sama minkäikäinen noita juttuja olisi kertonut, mun reaktio ois ollut sama.

Hyväksyn kyllä erilaisuutta, mutta en usko että kukaan meistä voi olla niin täydellinen ettei kanssaihmisissä olisi mitään, mikä ärsyttää. Minua rasitti ihan sikana tämä piirre ko. ihmisessä.

Vierailija
20/58 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeesti.

Anoppi nauttii elämästä. Ap on tiukkis. Ehkä anoppi on hiukan villi ja teini, mutta varmasti tekee anopille todella hyvää.

Olis mullakin tuollainen anoppi.