Mun anoppi on oikea mummopissis (ov)
On kohta 55-v ja pukeutuu kuin 15-v napapaitoihin ja leggareihin ym, bilettää sentään kapakoissa ettei pussikaljaa kantele ympäriinsä. Yrittää nykyään jatkuvasti iskeä itseään ainakin 20 v nuorempia miehiä, koska on kuulemma "verevä puuma".
Okei, se on hänen asiansa mut jättäis edes esittelemättä ne Kreikan matkan valokuvat joissa poseeraa millon minkäkin miehen kanssa ja jokaisesta selittää lapsillekin, että tän kans mummi kävi siellä ja tän kans täällä.
Lapsia en sille edes arvaisi antaa hoitoon, kun nykyään kippaa viiniä pitkin päivää, joten sen varaan en alunalkaenkaan ole laskenut. Rasittavinta on kun se on ruvennut tunkemaan meille syömään, koska ei itse viitsi eikä osaa laittaa ruokaa
Tänään ilmesty aamulla meidän ovelle eilisiltaisissa bilekuteissa ja vanhalle viinalle haisten ja vaati sunnuntaibrunssia. Ehti istua 10 minsaa meillä sohvalla ja sai puhelun, ja onneks lähti kun raketti siltä seisomalta.
En ole sitä mieltä että mummon pitää istua kiikkustuolissa sukkia kutomassa, mutta ei tuo anopin touhukaan nyt ihan järkevältä vaikuta.
Mieheltä meni kuppi nurin tuon valokuvajutun kanssa, muuten ei paljon äidistään piittaa.
Kommentit (58)
mutta jos löytyy järjestäen aamulla sieltä miniän ovelta ruokaa tilaamassa, niin eihän se silloin elä omaa elämäänsä.
Ja tuohon että koska saa rellestää, niin jos ei kukaan läheinen välitä niin toki saa rellestää milloin vaan. Mutta läheiset ihmiset on olemassa myöskin sitä varten, että ne huolestuvat jos alkaa käyttäytyä itsetuhoisesti. Taustalla voi olla jopa jotain sairautta, vähintään alkoholismia mutta myös jotain mielen sairautta, etenkin jos on tapahtunut yllättävä muutos käyttäytymisessä.
Totta kai lapset perheineen huolestuu ja toivovat pystyvänsä jotenkin puuttumaan aikuisen ihmisen elämään, jos siihen kuuluu jatkuva kännääminen ja tuntemattomien ukkojen matkaan lähteminen, ja syytä onkin, minusta. Mutta jos mummo osaa pitää omat asiansa kunnossa ja huolehtii itsestään sen verran että pystyy sukulaislasten kanssa tekemisissä ollessaan esiintymään asiallisesti ja ennen kaikkea selvinpäin, tai pystyy pysymään poissa lähisuvun silmistä kännipäissään, tai jos ei välitä siitä mitä lähisuku ajattelee ja toivoo, niin ihan vapaasti toteuttaa itseään miten tykkää iästä huolimatta. Elämän hallinta ja rilluttelu nyt ei ole toisensa poissulkevia asioita, rillutellakin voi jonkinlainen järki päässä, ettei lopu lyhyeen se touhu.
Ja jos ei läheisten huoli ja apu auta, tietenkään ei sukulaisten tarvitse katsella nurkissaan jonkun ukon nurkista aamupäivällä kotiutuvaa viinan hajuista mummoa. Mummo tekee omat valintansa, muu suku omansa.
Eikä lasten ja lastenlasten tartte kuunnella mitään juttuja mummon villistä seksielämästä.
Oikeesti, musta on säälittävää jos ihmisten käsitys hyvästä elämästä on bilettäminen ja kännipanot vaihtuvien partnereiden kanssa.
Saahan sitä 55-vuotias tai minkäikäinen vaan aikuinen ihminen elää kuten lystää, kukas sen estää, mutta ei tartte olettaa että läheiset välttämättä vierellä kirittää että jee! mummolla menee lujaa.
Kyllä sitä nyt viimeistään sitten kun on omat lapsensa saanut maailmalle niin pitäisi saada lopultakin elää vähän niin kuin itse haluaa. Jos joku haluaa sitten ryypätä ja hillua miesten kanssa niin ihan vapaasti. Mä en ainakaan kiellä. Aina on miniät anoppejaan täällä haukkumassa, tyttäret eivät äitejään ollenkaan niin usein. Pakko sanoa, että vähän pelottaa millaisen tytönhutjakkeen toi poika joskus tuo näytille miniäkokelaana. Taitaa olla parasta tehdä heti selväksi, että mä sitten elän omaa elämääni ja miniä ja poika saavat elää omaansa.
ihmisiä tällä palstalla! Ap:n mielestä kaikkien pitäisi käyttäytyä kuten hän määrää. Huoh!
jos mummo kippaa viiniä pitkin päivää niin on syytäkin olla huolissaan. Mutta joidenkin mielestä mummolla kai menee tosi hyvin kun miehiä riittää ja viiniä kuluu?
Ei mun mielestä vaikuta onnelliselta tuo ap:n anoppi aloitusviestin perusteella. Oikeastaan oäinvastoin.
jos mummo kippaa viiniä pitkin päivää niin on syytäkin olla huolissaan. Mutta joidenkin mielestä mummolla kai menee tosi hyvin kun miehiä riittää ja viiniä kuluu?
Ei mun mielestä vaikuta onnelliselta tuo ap:n anoppi aloitusviestin perusteella. Oikeastaan oäinvastoin.
Miniä vaikuttaa niin kireeltä tapaukselta.
Ja oli miten oli anoppi on aikuinen ihminen ja saa todellakin elää niin kuin itse haluaa.
ja/tai muitakin ongelmia.
Ei ihme että läheiset on huolissaan.
Mies hakkasi ja hän teki raskasta vuorotyötä ja sai vielä 2 lasta.
Wau, mikä mimmi kun vihdoin alkoi elää 50 vuotiaana omaa elämäänsä. Go, mummo go. Olet menosi ansainnut. Ja toivon, että anoppi saa paljon ja hyvää seksiä.
iässä sitä ihminen saa elää kuten mieli tekee?
Teininä pitää käydä koulua.
Nuorena aikuisena opiskella ja käynistää ura.
Sitten on tehtävä lapsia.
Sitten pitäisi kasvattaa lapsia.
Sitten pitäisi ohjastaa teinejä, että tajuaisivat käydä koulua.
Ja sitten pitää miettiä mikä on mummon arvolle sopivaa?
Kyllä sitä nyt viimeistään sitten kun on omat lapsensa saanut maailmalle niin pitäisi saada lopultakin elää vähän niin kuin itse haluaa.
Jos joku haluaa sitten ryypätä ja hillua miesten kanssa niin ihan vapaasti. Mä en ainakaan kiellä.Aina on miniät anoppejaan täällä haukkumassa, tyttäret eivät äitejään ollenkaan niin usein.
Pakko sanoa, että vähän pelottaa millaisen tytönhutjakkeen toi poika joskus tuo näytille miniäkokelaana. Taitaa olla parasta tehdä heti selväksi, että mä sitten elän omaa elämääni ja miniä ja poika saavat elää omaansa.
Kunnon mummon pitäisi kait pukeutua joko peittävästi ja klassisen tyylisesti tai korkeintaan neulepaitaan ja farkkuihin, leveisiin. Olla aina valmis hoitamaan lapsenlapsia. Jos on avioliitossa, pysyä siinä oli se millainen tahansa. Jos ei ole, joko omistautua lapsenlapsille tai löytää joku mukava herrasmies jota välillä tapailee...muttei enää hullaantua, rakastua, ihastua, olla kiihkeä, se kuuluu nuorille.
Ap:ta kyllä ymmärrän sikäli että lasten ei tartte kuunnella kännijuttuja, ulos vaan anoppi jos on kännis.
yhä useamman miniän "riesa".
:=DDDD
Mä en ainakaan aio ryhtyä vaan kutomaan sukkaa ja kaitsemaan lapsenlapsia kun tulen siihen ikään. Vaan haluan tehdä lopultakin kaikkea sitä mikä nuorena jäi tekemättä.
Mä en ainakaan aio ryhtyä vaan kutomaan sukkaa ja kaitsemaan lapsenlapsia kun tulen siihen ikään. Vaan haluan tehdä lopultakin kaikkea sitä mikä nuorena jäi tekemättä.
kirjoittelemalla sua parjaavia viestejä vauva-palstalle ja kauhistelemalla kun mummo matkustaa ja jopa nai! Hui!
kirjoittelemalla sua parjaavia viestejä vauva-palstalle ja kauhistelemalla kun mummo matkustaa ja jopa nai! Hui!
Miniäparka. Toivottavasti poikani löytää sen verran fiksun tytön, joka antaa mun olla rauhassa se mikä olen ja joka ymmärtää, ettei elämä ja hauskuuden kaipuu lopu 50 ikävuoteen.
..naiset selkeästi ovat jättäneet oman elämän elämisen väliin ja odottavat kieli pitkällä lastensa aikuistumista että pääsisivät taas "juoksuille" :). Ei, minä en suostu ymmärtämään keski-ikäisen naisen teinityyppistä käytöstä (oma anoppini samantyylinen), naimisjuttuja ja keskenkasvuista elämäntyyliä.
Jos aloittaja kertoisikin esim. miniästään, täällä oltaisiin haukuttu kys. tapaus toivottomaksi, keskenkasvuiseksi kakaraksi. Heti kun ikää onkin enemmän kuin se 20 ja risat, naisella on "oikeus" käyttäytyä kuin idiootti...
ps. Työskentelen itse myyjänä ja juuri ap:n anopin ikäiset/kaltaiset naiset ovat niitä ikävimpiä asiakkaita.
olenkohan minäkin tuollainen pissismummo..
Pukeudun nuorekkaasti, seksikkäästi ja naisellisesti.
Viikottain käyn jossain hoidossa kauneushoitolassa.
Kynnet, ripset, hiukset a kasvohoidot.
Nyt minulla on aikaa ja rahaa.
Aikaa ja rahaa on myös lapsille ja heidän lapsilleen. Lomaromansseja en heille vuodata mutta kyllähän se näkyy jos mummo on kunnolla saanut.
Nautin huolitellusta ulkonäöstäni ja kauniista vaatteista. Ja mun kenkäkaappi, se haluasitte varmasti nähdä :)
Ja vauhti senkun paranee. Ollut sinkkuna 3 vuotta ja elelee melko levästi. Onneksi ei mikään pihi ja ostelee meitin muksuille aina sitä sun tätä.
Mutta se tyyli, pinkeet farkut ja topit ei jätä mitään arvailujen varaan. Toisaalta hänellä ikäisekseen kiintä vartalo ja huolehtiikin siintä. Käy säännöllisesti kampaajalla ja kosmetologilla. Mm. viimeeksi poistatti kehonsa karvat (myös alapään alueelta) laserilla. Ei ollut ihan halpaa lystiä. Nyt lähetään parin viikon kuluttua perheen kanssa kanarian inglesiin. Anoppi tietysti änkesi mukaan koska siellä hyvät nakurannat!
Kyllä käskettäis miehen kipata rillutteleva kaverinsa lapsiperheestä ulos ;) Saahan mummokin elää miten haluaa, muttei sitä rillumarei-elämää tartte lapsen perheelle esitellä
vielä, ettei miniöitä ole tulossa. Ja nyt jo saan villiä seksiä ja käyn ulkomailla ja nautin elämästä.
Hui kauheaa, keski-ikäinen kalkkis ja äiti-madonna ja pitää elämässään hauskaa.
Ps. ja en aio mummiksi tullessa muuttaa yhtään tyyliä. En edes silloin, vaikka miniä kuinka parjaisi vauvapalstoilla. Itselleen poika vaimon ottaa, eikä minulle. Joten minä elän omaa elämääni juuri niin kuin haluan. Jos poika jaksaa katsoa tiukkapipo homepillua niin omapa on ratkaisunsa. Minun ei tarvitse.
..naiset selkeästi ovat jättäneet oman elämän elämisen väliin ja odottavat kieli pitkällä lastensa aikuistumista että pääsisivät taas "juoksuille" :). Ei, minä en suostu ymmärtämään keski-ikäisen naisen teinityyppistä käytöstä (oma anoppini samantyylinen), naimisjuttuja ja keskenkasvuista elämäntyyliä.
Jos aloittaja kertoisikin esim. miniästään, täällä oltaisiin haukuttu kys. tapaus toivottomaksi, keskenkasvuiseksi kakaraksi. Heti kun ikää onkin enemmän kuin se 20 ja risat, naisella on "oikeus" käyttäytyä kuin idiootti...
ps. Työskentelen itse myyjänä ja juuri ap:n anopin ikäiset/kaltaiset naiset ovat niitä ikävimpiä asiakkaita.
Kyllä sitä nyt viimeistään sitten kun on omat lapsensa saanut maailmalle niin pitäisi saada lopultakin elää vähän niin kuin itse haluaa.
Jos joku haluaa sitten ryypätä ja hillua miesten kanssa niin ihan vapaasti. Mä en ainakaan kiellä.
Aina on miniät anoppejaan täällä haukkumassa, tyttäret eivät äitejään ollenkaan niin usein.
Pakko sanoa, että vähän pelottaa millaisen tytönhutjakkeen toi poika joskus tuo näytille miniäkokelaana. Taitaa olla parasta tehdä heti selväksi, että mä sitten elän omaa elämääni ja miniä ja poika saavat elää omaansa.