Avioero rv 15; voiko mies "vaatia" aborttia?
Kommentit (13)
Mutta kandee varmaan miettiä omaa elämäänsä ja omia suunnitelmiaan tuossa tilanteessa... Onko lapsen saaminen järkevää.
Avioeron eli sosiaalisten syiden perusteella aborttia ei enää saa viikolla 15.
Sitäpaitsi raskaus on jo aika pitkällä. Pidä oikeuksistasi kiinni ja kerro miehellesikin, ettei hänellä ole päätösvaltaa sinun kehoosi. Tsemppiä ja jaksamista!!
mies ei voi vaatia aborttia (tai voihan vaatia mutta sinä päätät).
Älä nyt alistu vaan lähde vaikka turvakotiin jos olette vielä saman katon alla.
saadakaan. Myöhäisissä aborteissa pitää olla todella painavat perusteet, ja tuo ei ole sellainen syy. Jos lapsi puolestaan osoittautuu vaikeasti vammaiseksi, rakenteellisesti vialliseksi tms. niin abortti voidaan vielä tehdä.
tottakai pärjään lapsen kanssa. Lapsi oli toivottu ja haluttu. Asiat näköjään voivat sitten muuttua...
ap
tottakai pärjään lapsen kanssa. Lapsi oli toivottu ja haluttu. Asiat näköjään voivat sitten muuttua... ap
niin perseelleen että eroatte?
Itse sain aborttiluvan rv 18. Jätin sitten tosin menemättä.
Mutta kukaan ei voi sitä sinulta vaatia!
joka sai aborttivaatimuksen mieheltä vain viikkoa raskaustestin jälkeen. Yhteiseloa siihen asti 9 vuotta ja lapsettomuusklinikallakin käytiin. Sittemmin mies heitti perheensä ulos vaiva kiroten ja minua kohtaan jo väkivaltaa käyttäen. Sen jälkeen miehen käsittämätön viha on kasvanut entisestään. Toimii ns. yhteishuoltajana minun kanssa vain käräjäoikeuteen toimittamin haastein eli ei keskustele mistään ja mikä pahinta, on pahoinpidellyt jo fyysisestikin lasta. Vinkki, pidä lapsi, ota ero, ota yksinhuoltajuus ja ole varovainen sosiaalitätien kanssa, sillä jos mies vaikka todistettavastikin väkivaltainen, hän saa yllättävää ymmärrystä "lastaan kaipaavana isänä (lue: siittäjänä)" viranomaistädeiltä.
Mies siis heitti perheensä lopulta ulos kirottuaan kolmikuisen, terveen vauvan.
Miten mies voisi vaatia aborttia? Miyen se käytännössä menisi? Nyt jotain rotia Nainen!
Suomessa ei todellakaan voi.