Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime yönä en herännyt vauvan itkuun :(

Vierailija
21.11.2010 |

Olen yh ja lapsi on 9 kk. On muutaman viikon ajan öisin parahdellut ja itkenyt ja tiettyyn kellonaikaan yöllä nousee seisomaan pinnasängyssä ja itkee eikä yleensä rauhoitu ellei ota syliin tai viereen. Olen ollut todella väsynyt ja eilen meninkin jo kahdeksalta nukkumaan. Pidän lisäksi korvatulppia, että en ihan joka äännähdystä kuule, herään todella herkästi enkä saa sitten enää unta. Ja lapsella on tapana önistä jos vähänkin liikahtaa. Nyt sitten viimeyönä havahduin kahden aikaan ja vilkaisin pinnasänkyyn, lapsi oli pää eri päädyssä puoliksi peiton alla, mikä tarkoittaa sitä, että se on siellä herännyt ja itkenyt. Ja mä en ole herännyt siihen. No, loppuyön nukkui ihan tavallisesti ja nyt vasta noustiin kun eka torkuttiin vielä vierekkäin mun sängyssä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla lapsia unikoulutetaankin. Jos hyvin kävi, vauvasi huomasi, että yöllähän nukutaan ja nukkuu sitten vast edes.

Vierailija
2/7 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran et ole herännyt, niin voihan olla että tänä yönä ei itkenyt, tai itki vain niin vähäsen, ja nukahti sitten uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ees tiiä kauanko reppana on joutunu kitisemään. Tosin epäilen kyllä, että jos kauhean ja kovaa itkeny, niin oisin kyllä heränny...

Vierailija
4/7 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tähän tyyliihän ne "unikoulutkin" toimii! Vauvasi pärjää mainiosti, älä siis todellakaan kanna morkkista. Hänellä ei ole mitään hätää! Mutta neuvoisin ettet laita korvatulppia ensiyöksi, ehkä taas seuraavaksi eli noin jokatoinen tällöin voit seurata rupeaako vauvasi nukkumaan yöt putkeen

Vierailija
5/7 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhdenkin kerran jää vastaamatta vauvan itkuun, niin siitä tulee väh. psykopaatti.

Vierailija
6/7 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin pienistä asioista tulisi psykopaatteja niin eipä suomesta paljoa terveitä lapsia löytyisi. Ei satunnainen normaali itku lasta vahingoita.

Vierailija
7/7 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ollut kuitenkin lapsesi näkyvillä (vilkaisit pinnasänkyyn havahduttuasi). Mä olen liian herkkäuninen ja mies tukkiuninen. Miehen vaikea herätä joka inahdukseen, mutta kunnon rääkyyn jo havahtuu. Lapsi oppi nukkumaan ja nukahtamaan uudestaan miehen hoitovuoroilla (minä nukuin tulpat päässä toisella puolella taloa), kun lapsi huomasi että rauhallinen isän tuhina siinä lähellä kuitenkin jatkuu eikä aleta heti hyssytellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän