Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pian 3lapsen yh... miten pärjätä???

Vierailija
21.11.2010 |

päätimme miehemme 10v jälkeen erota meillä on kaksi lasta jo ennestään ja kolmatta odotan 7kklla.

Mieheni on sitä mieltä että häneltä on tunteet jo loppuneet mua kohtaan. Ilta oli rankka ja kova mutta kuinka pärjään kolmen allekouluikäisen palsen kanssa. Tänne en voi jäädä ja en tiiä mihin menen onko ketään jolla olisi samanmoisia kokemuksia???? ja miten selvilsit tilanteesta. Hän olisi sitä mieltä että ollaan yhdessä kuten minäkin niin pitkään kun kolmas sytyy ja sit läetään erilleen en vain tiiä kuinka jaksan siihen asti. olen ihan loppu.......

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle lapset ovat kaikki kaikessa...... tai ainakin melkein.....koska ei ole valmis enää mun kanssa oleen..... tilanne on hankala koska paikkakunta jossa asumme on pieni ja kyllä minulla on sukulaisia ja ystäviä täällä mutta en ole varma voinko jäädä samalle paikkakunnelle kuitenkin nähden ja kuullen varmaan kokoajan miten hänellä menee..... oma äiti ja veljeni on muualla ja varmaan siksi kaikki on niin vaikeaa... vanhimmaisen olisi määrä lähteä eskariin syksyllä ja haku alkaa tammikuussa sitä ennen on tapahduttava jotain.... koitan mennä asia kerrallaan.... nyt tuntuu sille että en voi jäähä samalle paikkakunnalle.... on päästävä pois...

Vierailija
22/22 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raahaa se parisuhdeterapiaan se ei nyt tajua mitä on tekemässä.... jeesus mikä mies.... eiks se aattele muita kuin itteään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi