Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatka lausetta: vastenmielisin osuus työssäni on...

Vierailija
20.11.2010 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rasittavaa. Samat jutut päivästä toiseen ja puuduttavaa liukuhihna hommaa.

Vierailija
22/41 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut koettua sekin esimiesduunissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oma työajanseurantani järjestelmiin.

Vierailija
24/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas maksaa minulle asiantuntemuksesta, mutta korjaa silti laittamani pilkut erehtymättömästi väärään paikkaan. Noin kuvainnollisesti sanoen. Lisäksi tekee niin selväksi, että hänen mielestäni minä olen väärässä, että en voi asiakassuhteen kärsimättä oikaista häntä. Näin sitten loppukäyttäjälle menee virheellinen tuote ja virhe menee - tietenkin - minun piikkiini, ei asiakkaan.

Tämä on todella kypsää. Valitettavasti meillä on tylsepmpiäkin asioita - paskinta on työpaikan toimimattomat henkilösuhteet.

Vierailija
25/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä pahanhajuisten juoppojen riisuminen ja peseminen...yök...

terv. päivystyksen sh

Vierailija
26/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti lausuntojen tekeminen ja potilaskäyntien kirjaaminen koneelle. Tilastointi on myös yksi hermojaraastava puuha.

Vierailija
27/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeastaan jo se että hän ja minä olemme samassa talossa töissä. Pahinta on se että kuulen muilta työntekijöiltä kuinka hän arvostelee minua muille työntekijöille ja keskustelee minun henkilökohtaisista asioistani heidän kanssaan. Minulle itselleni hän ei sano niistä ikinä.

Työ olisi muuten mukavaa, vain tuo yksi asia v***ttaa.

Vierailija
28/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häviää kaikki eläkkeensä pelikoneisiin... Käy niin sääliks.

kioskin täti

Vierailija
29/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtiä aina päiväkotiin hakemaan lasta tai satunnaiset iltatyöt eli siis suomeksi sanoen lastenhoidon ja työn yhdistäminen koska työaikani vaihtelevat ajoittain (virka, ei työaikaa)

Toisaalta saman asian kääntöpuolena voin esim päivän aikana joskus hoitaa omiakin asioita.

Jos minulla ei olisi lasta/lapsenhoito-ongelmia, vastenmielisin osuus olisi jatkuva tilanteiden muuttuminen ja uudelleensopeutuminen. Se, mitä kalenterissa aamulla päiväksi on merkintöjä, on jo iltapäivällä ihan toista toteutumana. Rasittaa.

Mutta ihan itse työn sisällössä ei ole valittamista.

Vierailija
30/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva oman työn rahoituksesta huolehtiminen. Ellei saa rahoitusta joutuu töihin, jotka voivat olla enemmän tai vähemmän vastenmielisiä sisällöltään tai projektitiimin osalta.

Vierailija
31/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nekin päätökset joutuu viemään käytäntöön. Ei irtisanomisia, onneksi, mutta virkojen lakkauttaminen yms. Onneksi on muun johdon tuki, mutta kyllä se silti vituttaa, kun työhän ei mihinkään lopu kuitenkaan.

Vierailija
32/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva taistelu omaisten kanssa joiden mielestä on vähintääkin tapahtunut suurenluokan hoitovirhe jos lähes satavuotiaan kunto heikkenee...

Vierailija
33/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka takana on jo täysi työpäivä työpaikalla.

Vierailija
34/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjasta on painos loppu, niin se on.

Jos kirja on loppuunmyyty, niin en voi muuttua sillä hetkellä kirjaksi.

Jos kirja oli sisällöltään huono, niin en mahda sillekään mitään.

Vierailija
35/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan aikuisten työpaikalla olen. Iso valtakunnallinen yritys, jossa työskentelen kehitys/koulutustehtävissä.

Lastenhoitaja kysyy

Jauhaa samoista asioista aina uudelleen eikä mikään mene perille.

Lienetkö päiväkodissa töissä?

Vierailija
36/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen baarissa töissä.

Vierailija
37/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamassa kirjauksia erilaisiin tiedostoihin, joihin sitten uppoaakin hyvä osa työajasta.

terv. toinen sh

Vierailija
38/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin myyjänä ja joka saatanan päivä löytyy puolitäyttä kahvikuppia pakastealtaalta(!), roskat heitellään leipälaatikkoon ja hihnalle laitetaan ostosten lisäksi tietysti myös rahat, roskat ja ilmaiset esitteet. Jos jokin näistä menee hihnan väliin, huuto on perkeleellinen.

Vierailija
39/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat lukeneet jotain "tietoa" netistä (esim. AV-palstalta) ja VAATIVAT sitten jotain netistä repäistyä hoitoa / tutkimusta itselleen.

No, eiväthän ne koskaan sitä saa ellei oikeasti ole aihetta (mitä ei juuri koskaan ole), mutta asian selittämiseen ja paskantärkeilyn kuuntelemiseen tuhrautuu kohtuuttomasti työaikaa.

Vierailija
40/41 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissaoloista naputtaminen. t.aikuiskouluttaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän