Mitä joululahjaksi isälleni joka on 50v?
aina sama ongelma kun en oikein tahdo keksiä hänelle mitään lahjaa. Isänpäivälahjaksi annoin kahvimukin jossa oli lasteni kuvat. Viime jouluna taisin ostaa jonkun kirjan ja yöpuvun.
Nyt en keksi mitään. Joululahjat meinasin ostaa tänä vuonna hyvissä ajoin.
Auttakaa nyt...
Kommentit (20)
jouluna ostetaan vain lapsille lahjoja.
aikuinen mies ole niin moukka ja lapsellinen, että odottaa lahjoja.
joululahja eikä vaan lapsille.
Miten ois tänäkin vuonna jokin kirja jos tykkää lukemisesta? Entä miten olisi jokin kiva kauluspaita?
eroon tosta pakko-ostamisesta. Mikään ei vituta niin, kun taas joku turha kama nurkkiin pyörimään. Jos et tiedä, mitä isäsi tarvitsee, niin et osta mitään.
Ja jos nyt sitten pelkäät, että isäsi peruu perinnön sinulta, jos et vie lahjaa, niin osta joku pullo. Sille nyt on varmasti käyttöä.
miksi ei? minusta on kiva ostaa lahjoja ja myös saada niitä. kalliita niiden ei tarvitse olla.
ap
eroon tosta pakko-ostamisesta. Mikään ei vituta niin, kun taas joku turha kama nurkkiin pyörimään. Jos et tiedä, mitä isäsi tarvitsee, niin et osta mitään.
Ja jos nyt sitten pelkäät, että isäsi peruu perinnön sinulta, jos et vie lahjaa, niin osta joku pullo. Sille nyt on varmasti käyttöä.
joo joku pullo olisi kyllä kaikkein mieluinen lahja, siksi en sitä ostakkaan...
ap
risteily lahjakortti, villasukat ja joku hyvä kirja, aamutakki ja tossut tai kasaat jonkinlaisen herkkukorin...
http://www.ilonia.com/shop/popupimage.php?image=kipukoukku02.jpg&name=K…
Siis tällainen. Tosi hyvä. Itse olen ostellut näitä lähisuvulle ja kaikki ovat kiitelleet, terveisin nimimerkki hartiajännittäjä.
Tuon ikäisillä kun tuppaa olemaan jo niitä tarvittavia juttuja, niin osta jotain mikä tulee varmasti käytettyä kuten:
sukkia
alushousuja
kerrasto
jokin harrastukseen liittyvä juttu
dödö
suihkusaippua
aftershave balsam
suklaata
makukahvi / -tee
herkkukori
lapset askartelee lahjan itse ja sen saa käyttöön/esille
suihkuharja/pesukinnas
löylykiulu ja kauha
lantiopyyhe
kirja
ristikkolehti
jakso jotain lehteä
kuvalakenteri...
Osasta ylläolevista voi vaikka koota kivan paketin, jos haluaa tai tapananne on antaa enemmän kuin yksi juttu.
kerta on niin kivaa. Ja ei edes kalliita. Ai että olen harmissani, etten ole läheisesi. Olisi kyllä ihana saada joku halpa, turha tavara, jota en tarvitse, jonka sitten joudun roudaamana johonkin kierrätykseen. Mut kiva, että se tuotti sulle iloa.
Kaikkein ihaninta on katsoa kun ne omat lapset ja lapsenlapset availevat niitä pakettejaan. Siitä se joulu syntyy. Itse en mitään turhaketta halua, se mitä haluan ei minun lapsilla ole varaa ostaa ; )
t. nainen pian 50 v.
Nytkin tytär tuli käymään kauempaa, toi litran pullon kirkasta. Oli ollut työ paikan matkalla Tallinassa , glögiä ja manteleita,ja joulukalenterin jossa ei tosin ollut mitään voittoa.
niin lahjaksi "meikkipussi" eli siis joku miehinen musta ja sinne minikokoisia miesten tuotteita esim. hammasharja ja -tahna, shampoo, pieni partavaahto, joku rasva, kampa jne.
että jouluna kaikille saa antaa lahjoja. Toisaalta kenellekään ei ole pakko antaa lahjoja, joten miniät eivät pakettia saa.
Mies ei halua meikkipussia, ei partavettä, ei lannepyyhettä eikä kalsareita. Ne ovat turhan henkilökohtaisia lahjoja. Lastenlapsista ei tarvitse lahjoissa muistuttaa.
Sen sijaan kirja on hyvin usein mukava lahja. Samoin jotain mukavaa lisää tietokoneeseen, läppärilaukku vaikka, tai kunnon muistitikku. Kunnollisia kyniä ei koskaan ole liikaa, niin hullulta kuin se tuntuukin. Isät harrastavat, siitä suunnasta löytyy paljon lahjaideoita.
Mun isä sai viime jouluna linnunpöntön, jossa on kamera sisäpuolella. Ihan loistolahja veljeltäni, meidän koko perhe/suku seurasi keväällä livenä sinitintin pesäpuuhia, linnunpoikasten kuoriutumista ja pesästä lähtöä. Jos siis asuu sellaisessa talossa, että linnunpöntölle on käyttöä ja saat kimppaan jonkun muun niin siinäpä idea. :o)
Nyt en muista nettikauppaa, mutta hinta oli 99e. Monivuotinen lahja ja iloa kaikille.
Kiitos sulle vinkistä! Tilasin jo :)
T: ei ap
Ellei hänellä ole jo, lempeä herätys on kiva lahja.
Tuohan oli lahja kaikille muille...
S-ketjun liikkeisiin, tai kelloliikkeeseen tai kenties johonkin rautakauppaan :)