Lue keskustelun säännöt.
ihastumisesta vielä
20.11.2010 |
onko kellään kokemusta ettei ole
päästännyt molemminpuolista ihastumista suhteeksi miten se menee ohi vai meneekö????? aikuisista ihmisistä 40+ puhutaan nyt...tunne kestännyt jo pidempään
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä mä olen ollut ihastunut homomieheenkin.
Ei ihastumiselle sinänsä mahda mitään, mutta sitä voi olla lietsomatta ja olla tekemättä asialle mitään. Enkä näe ihastumista minään pettämisenä, sitä sattuu, eikä se tarkoita mitään sen kummempaa. Ainakin mulle oma kumppani ja tunteet häntä kohtaan ovat aina se ykkönen, siksi en ole yhdenkään ihastuksen kanssa mihinkään ryhtynytkään. Tunteet tasaantuvat, toisen hyviä piirteitä alkaa arvostaa ei-romanttisessa mielessä ja voi syntyä hyvä ystävyys.
Tuollainen ihastuminen on pettämistä, tunnustin miehelleni pahat tekoni tyyppinen läppä on minusta ylikontrolloivaa ajatuspoliisimenoa ja lisäksi aika itsekeskeistä drama queen -touhua.
Ihmiset tuntevat toisiaan kohtaan eri tavoin. Niin kauan kuin oma kumppani on se tärkein eikä mitään asiatonta tehdä, kriisin pystyttely melodramaattiselle "olen sisäisessä kriisissä" -tunnustuksella on minusta pelkkää huomion kerjäämistä ja ihme pelailua.
"Get over yourself", kuten sanoin eräälle ystävättärelle, joka asiaa tuskaili.