Työntääkö miehesi peniksensä emättimeesi tänä ilta/yönä/huomenna? Ev
Kommentit (17)
Meillä on sellainen sopimus että mies saa olla kanssani kerran kuussa täsmälleen miten haluaa. Jos hän huomaa että haluan seksiä niin voin olla varma etten saa kysymyksen mukaiseen paikkaan ollenkaan =(
Noina kertoina vaan suu ja "kakkonen" tuntuu maistuvan =(
että niin tulee tapahtumaan, olisi aika ihme.
Voisitko vähän hiplata sitä miestäsi? Mitä tapahtuisi?
Voisitko vähän hiplata sitä miestäsi? Mitä tapahtuisi?
paha olo, kuumetta ja päänsärky ja ties mitä. Olin käynyt suihkussa, kerroin, että on paikatkin täysin ajeltu posliiniksi, mitähän kivaa voisi tapahtua, niin mies on että evvk.
En tuon suorempaa lähestymistapaa enää keksi. Sohvalle menin viereen, mies lähti heti pois ja painui nukkumaan.
Voisitko vähän hiplata sitä miestäsi? Mitä tapahtuisi?paha olo, kuumetta ja päänsärky ja ties mitä. Olin käynyt suihkussa, kerroin, että on paikatkin täysin ajeltu posliiniksi, mitähän kivaa voisi tapahtua, niin mies on että evvk.
En tuon suorempaa lähestymistapaa enää keksi. Sohvalle menin viereen, mies lähti heti pois ja painui nukkumaan.
Kuinka moni "toivottavasti" tai "varmasti" vastanneista sai viime yönä?
Itse vastasin takuu varmasti mutta sitten illalla alkoi nukuttaan niin paljon etten sitten halunnutkaan... Mieskin pettyi =(
miehellä lörpähtäis vaan, jos jotain yrittäisin eli kumpikaan ei yritä mitään. Mies tykkää ennemmin vetää käteen, koska se on helpompaa. Ja täällä ei ole edes mahdollisuus seksiin, kun on 2 alle kouluikäistä lasta, näin on mielikuvitukseton mies itse sanonut. Panokaveri harkinnassa, naiseus kärsii tässä suhteessa, menee hukkaan, nuivettuu, kuihtuu ym. Ja vientiä kyllä olis muualla....ikinä vaan en oo pettäny. Eli vastaus kysymykseen, en todellakaan saa! Viimeksi elokuussa oli jotain pikasta....
Ja täällä ei ole edes mahdollisuus seksiin, kun on 2 alle kouluikäistä lasta, näin on mielikuvitukseton mies itse sanonut.
En ole koskaan ymmärtnyt moista... Nukkuuhan ne muksut päivä unia. Oikein loistoaika omille peti puuhille. Samoin tuon ikäiset menee aikaisin illalla nukkumaan, joten taas on aikaa.
Sillon kun mä sain ekan muksun niin työkaveri kysyi, että saako teidän makuuhuoneen oven lukkoon? Täytyy kyllä sanoa, että pieni hakanen ovessa on paras investointini ikinä =)
-M32-
...niin pääsi nyt käymään :(
En siis saanut enää hekumoida perjantaisella panolla rakastajani kanssa!!!
Nyt nukkuu krapulaansa ja minua vitutta.
Olen tästä taas vihainen koko alkuviikon. Saatanan pihtarimies. Argh.