Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poikaystävä haluaa poliisiksi

Vierailija
20.11.2010 |

ensin en tykännyt yhtään, ajattelin heti että liian vaarallista ja vapaa-ajallakin saattaa joku kaistapää vainota, mutta nyt olen alkanut nähdä hyviäkin puolia, joskin tosi vähän... mitä mieltä olette? tuo vaarallisuus (?), ei kovin kummoinen palkka, yö- ja viikonloppujavuoroja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa katketa haaveet siihen kun poliisin pitää osata nykyisin lukea ja laskea.

molempia osaa kyllä loistavasti, että se ei ole mikään ongelma, toisin kuin luulit tietäväsi.

ap

Vierailija
2/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus on ihan jees, sitä vartenhan ne niitä kouluja käy. toki välillä tulee uhkauksia esim perhettä kohtaan joiltain ääliöiltä,mutta eipä ne ole meille asti vielä saapuneet. Työvuorot on mun mielestä plussaa; meillä ainakin menee näin että päivävuoro, yövuoro, 3 vapaata, ja uusiks rumba. tosin pyhät usein töitä, mutta meitä ei haittaa. en ole vielä mitään miinuspuolta keksinyt siitä, että oon poliisin kanssa naimisissa ja muksuja tekaissut.

noi vuorot kuulostaa kyllä teillä ihan kivalta:D millainen palkka miehelläsi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.2500 euroa.

Vierailija
4/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuota näy juurikaan kotona.

Vierailija
5/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison ammatinvalintaan pitää yrittää vaikuttaa, eikö ole tärkeintä, että haluaa ammatin ja tehdä töitä? ts. tienata elantonsa.

Vierailija
6/9 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysyin yhdeltä poliisilta tuleeko kaikki naiset aina iskemään virkapuvun takia, kuulemma tulee. Naiset on vähän yksinkertaisia.

Vierailija
7/9 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä haluaa tehdä, olla kenttähomissa vai toimistotöissä tutkijana. Ja työajatkin sitten sen mukaan. Palkka on ihan paska.

Vierailija
8/9 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisin pitää osata nykyisin lukea ja laskea.

Vierailija
9/9 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus on ihan jees, sitä vartenhan ne niitä kouluja käy. toki välillä tulee uhkauksia esim perhettä kohtaan joiltain ääliöiltä,mutta eipä ne ole meille asti vielä saapuneet.

Työvuorot on mun mielestä plussaa; meillä ainakin menee näin että päivävuoro, yövuoro, 3 vapaata, ja uusiks rumba. tosin pyhät usein töitä, mutta meitä ei haittaa.

en ole vielä mitään miinuspuolta keksinyt siitä, että oon poliisin kanssa naimisissa ja muksuja tekaissut.