Vastenmielisin ominaisuus naisessa?
Epärehellisyyttä ja sellaista yleistä huormamaista käytöstä ei lasketa.
1) Ei pidä itestään huolta ja hygienia (takaapäin paskaa perseessä jne ja huono yleiskunto, läskiä)
2) Rahan ahneus ja sellainen, että mies ostaa kaiken ja tarjoaa kaiken
3) Shoppaholic
4) Ei osaa kotitöitä eikä tee mitän eli kunnon rekkalesbo
5) Ei osaa keskustella politiikasta eikä oikein mistään fiksusta eikä ole kiinnostunut muusta kuin kukkahattuilusta
6) Luulee olevansa niin lady eli ylimielisyys
7) Kateus
8) Tyylittömyys
9) Epäsiisteys, ei järjestelmällinen
10) Ei osaa olla lasten kanssa
Kommentit (19)
kun on otettu naisista mittaa kyttäämällä päästä varpaisiin, vedetään klyyvari yläasentoon ja ollaan niin veemäisiä ja kanoja että.
Johtuu yleensä siitä että olen viehättävä ja naisellinen nainen.
Alkukantaista käytöstä...:)
sellaista pikkuasioista nipottamista, liaakaa meittimistä, ihmeellisiä kyräilykatseita.
eräs tuttuni puhuu 'tavarastaan'...://
naisia, jotka yrittävät olla "hyviä jätkiä". Kiroilevat, ovat räävittömiä, alistavat omaa sukupuoltaan.
kukkahattuilu ja politiikasta tietämättömyys liittyy toisiinsa. Kukkahattuilutädit ovat minusta hyvin poliittisia.
Kiroilu (kovaan ääneen ja julkisella paikallla ja hien/paskan haju, likaiset vaatteet ja hiukset ym . nämä koskee kyllä myös miehiä.
ja se jos pitää kaikkia muita alenpiarvoisine, eikä välitä kuin omista mielipiteistään
lyhyttukkainen tai kalju lesbonainen, yleensä ruutupaita vielä :) . Minusta nainen, joka tekee kotitöitä ja mies ei tee yhtään, niin alistettu kotiorja :D
ärsyttävä. Mestaroi toisten elämää ja kokee aiheekseen olla tykkäämättä jostain sellaisista syistä kuin vaikka kotitöiden tekemättömyys tai ylipaino.
Itse en pidä sellaisista naisista, jotka paheksuvat herkästi toisia naisia, jos heidän arvonsa ja elämänsä eivät vastaa omaansa.
ns. hyvää jätkää, räksyttävä, kova nauru, käärii sätkiä, juo kaljaa ja kuuntelee huonoa rokkia räkäisessä baarissa.
kukkahattuilu ja politiikasta tietämättömyys liittyy toisiinsa. Kukkahattuilutädit ovat minusta hyvin poliittisia.
Minulla on entisenä ns pikkupoliitikkona aika hyvä kokemus näistä kukkahattutädeistä ja he ovat kyllä aivan pihalla. Se on vaan ollut trendikästä äänestää esim vihreitä ja sanoisin, että 99 %:a ei näistä äänestäjistä tiedä mitä vihreiden puolueohjelma pitää sisällään ja voi oikeesti olla sitä mieltä kuin Sinnemäki, että bensan hinnan voi tuosta vaan nostaa 3 euroon jne. Suomi kun elää pyörillä ja etäisyydet on lapissa tosi pitkiä, esim 300 kilsaa lähimpään apteekkiin on ihan mahdollinen. Se on vaan niin ajattelematonta ja usein nämä hlöt ovat vaan yksinkertaisia! Yhden kanssa jopa seurustelin muutaman hetken kunnes pinna paloi ihmiseen, joka näki Suomessa ja suomalaisissa vain huonoja ominaisuuksia ja savannin lukutaidottomat kasvatit yms sekopää olivat niin jees. Lisäksi kehui Anni Sinnetännemäkeä, joka on maailman populistisen politiikko ikinä ja maailman ainoa työministeri, joka ei ole tehnyt päivääkään töitä. Mulle noi naiset on vaan pirun vastenmielisiä eli oma mielipide :) Olipa pitkä sepustus.
tyypit kokevat tarpeelliseksi mollata muita. Samalla heidän julkinen kuvansa saattaa olla viimeisen päälle kiillotettu, se myös tuodaan esille.
Tasapainoiset ihmiset eivät näin tee. Miksi tekisivätkään, heillä on hyvä olla itsensä kanssa.
ärsyttävä. Mestaroi toisten elämää ja kokee aiheekseen olla tykkäämättä jostain sellaisista syistä kuin vaikka kotitöiden tekemättömyys tai ylipaino.
Itse en pidä sellaisista naisista, jotka paheksuvat herkästi toisia naisia, jos heidän arvonsa ja elämänsä eivät vastaa omaansa.
Tasapuolisesti hommia eli jos mies luo lumet, hakee ja vie lapset treeneihin, korjaa taloa tai tekee talon niin sen kaiken paskan jälkeen ei ole kivaa mennä kotiin pesemään pyykkiä ja täyttämään tiskikonetta ja pesemään lattioita ja kokkaamaan joka hetki.
ap
Minulla on entisenä ns pikkupoliitikkona aika hyvä kokemus näistä kukkahattutädeistä ja he ovat kyllä aivan pihalla. Se on vaan ollut trendikästä äänestää esim vihreitä ja sanoisin, että 99 %:a ei näistä äänestäjistä tiedä mitä vihreiden puolueohjelma pitää sisällään ja voi oikeesti olla sitä mieltä kuin Sinnemäki, että bensan hinnan voi tuosta vaan nostaa 3 euroon jne. Suomi kun elää pyörillä ja etäisyydet on lapissa tosi pitkiä, esim 300 kilsaa lähimpään apteekkiin on ihan mahdollinen. Se on vaan niin ajattelematonta ja usein nämä hlöt ovat vaan yksinkertaisia! Yhden kanssa jopa seurustelin muutaman hetken kunnes pinna paloi ihmiseen, joka näki Suomessa ja suomalaisissa vain huonoja ominaisuuksia ja savannin lukutaidottomat kasvatit yms sekopää olivat niin jees. Lisäksi kehui Anni Sinnetännemäkeä, joka on maailman populistisen politiikko ikinä ja maailman ainoa työministeri, joka ei ole tehnyt päivääkään töitä. Mulle noi naiset on vaan pirun vastenmielisiä eli oma mielipide :) Olipa pitkä sepustus.
kukkahattu täti
Tasapuolisesti hommia eli jos mies luo lumet, hakee ja vie lapset treeneihin, korjaa taloa tai tekee talon niin sen kaiken paskan jälkeen ei ole kivaa mennä kotiin pesemään pyykkiä ja täyttämään tiskikonetta ja pesemään lattioita ja kokkaamaan joka hetki. ap
tee työvuorolista ja laske tunnit, ja valita vasta sitten. Pyykinpesusta tosin tulee bojoja vaan sen aikaa kun täyttää/tyhjentää koneita ja laittaa vaatteita kaappiin, ei siltä pesu/kuivausajalta =D
P.S. hanki thaivaimo
se on se piirre, että kun naislauma istuu kahville niin alkaa
- valitus (mistä vaan)
- muiden haukkuminen (jotka eivät ole paikalla)
- itsensä kehuminen
- kateellinen horina
- miesten haukkuminen
Tästä syystä yritän pysyä kaukana pöydästä, jossa on yli 50 prosenttia naisia. Niistä ei saa kuin verenpainetta.
Tasapuolisesti hommia eli jos mies luo lumet, hakee ja vie lapset treeneihin, korjaa taloa tai tekee talon niin sen kaiken paskan jälkeen ei ole kivaa mennä kotiin pesemään pyykkiä ja täyttämään tiskikonetta ja pesemään lattioita ja kokkaamaan joka hetki. ap
tee työvuorolista ja laske tunnit, ja valita vasta sitten. Pyykinpesusta tosin tulee bojoja vaan sen aikaa kun täyttää/tyhjentää koneita ja laittaa vaatteita kaappiin, ei siltä pesu/kuivausajalta =D
P.S. hanki thaivaimo
Omasta historiasta löytyy näitä naisia, jotka ei oikeesti tehnyt mitään, ei kerrassaan mitään. Minä olin se mies ja nainen talossa ja raskaaksi kävi ennen kuin tajusin pistää muijan pihalle. Nyt asustelen lasten kanssa kolmistaan ja pakko sanoa, että paljon helpompaa, uusi eukko on jo hankittu. Thaivaimo ei varmaan olisi ollut lainkaan huono vaihtoehto, mutta tuo uusi on saksalainen :) ja on nainen eikä mikään sohvan nurkkaa jyrsivä laiska kirjaa lukeva virtahepo. Mutta eipä tässä minun mielipiteitäni kysyttä vaan yleisesti, miehet ja naiset kommenttia.
ap
Kai minä olen sitten virtahepo, kun olen laiska ja läski. En nauti kotitöistä, teen pakolliset mutta vaadin miestä osallistumaan saman verran. En ole mikään äitityyppi, jonka elämäntehtävä on palvella lapsiaan ja miestään- käyn töissä ja nautin siitä. Tukkani on lyhyt koska se on huonossa kunnossa ja pidemmät latvat hapsoittuvat heti. Politiikassa pysyn kaukana vihreistä ja olen huomannut että 90% naisista kys. alueella on sinisilmäisiä idiootteja.
naisia, jotka yrittävät olla "hyviä jätkiä". Kiroilevat, ovat räävittömiä, alistavat omaa sukupuoltaan.