Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö pikkuhousuja pyjaman alla?

Vierailija
20.11.2010 |

Minä käytän. Samaa pyjamaa käytän yleensä 3 yötä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. En käytä edes pyjamaa. Usein olen kotona löröhousuissa tai legginseissä ilman alkkareita muutenkin, tuntuu, ettei tavara saa hengittää, jos on jatkuvasti useampi kerros housua päällekkäin.

Mua vähän ahdistaa vaatteiden mahdollinen kiristys, ja siksi olen kotona aina vähintään ilman rintaliivejä, mutta useimmiten myös ilman alkkareita.

Vierailija
2/7 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä vaihda lakanoitakaan kuin kerran kuukaudessa jos sitäkään, koska nukun pyjamassa. Tyynyliinat toki useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi antaa paikkojen tuulettua öisin, kuin säilöä haarojaan alushousuissa. Ihan alkeellista terveydenhuoltoa nääs. Näin suosittelevat kaikki intiimiasioista tietävät terveydenhúollon ihmisetkin. Ei ilmeisesti kantaudu kaikkien korviin...

Vierailija
4/7 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä nukun vaan pikkarit jalassa.

Vierailija
5/7 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että öisin ei käytetä pikkareita ettei pimppi haudu, ja sillä periaatteella menen vieläkin:) Mulla ei ole mitään muitakaan housuja kyllä öisin. Mieluiten nukkuisin kokonaan alasti, mutta nännikortu tuppaavat jäädä lakanoihin sen verran ikävästi kiinni, että paitaa nykyään käytän

Vierailija
6/7 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sulle kuuluu? Mitä kicksejä saat tästä?

Vierailija
7/7 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua inhottaa ja painaa pyjaman housujen haarasaumat (samasta syystä en voi pitää pikkuhousuja joissa on takana keskellä sauma).

Yöpaidalla nukkuessa jätän usein pikkuhousut pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi