Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sairastaa, hoivaanko kuten hän minua vai

Vierailija
02.01.2011 |

hoivaanko oikeasti?

Itse kun olin kipeä ja aivan petipotilas, oli "suuri työ" saada juomista edes petiin. Mies kyllä katsoi lapsien perään ja teki heille ruoat. Mitä eivät syöneet, oli jätetty hellalle paistinpannulle, ruokailuastiat pöydälle ja seuraavana iltana sitten niitä puolikuntoisena kaavin pois, samoin kuin raivasin kauhean sotkun koko helkatin talosta, pesin lasten oksennus- ja ripulipyykit yms. Mies ei siis tehnyt muuta kuin ruoan ja sitten he lojuivat katsellen televisiota pari päivää.

Nyt mies huokailee ja valittaa, siis ihan ääneen ja ähisee tuolla sohvan pohjalla. Hoidan tietysti lapset, on syöty, tiskattu, ulkoiltu, lämmitetty puilla yms. NORMAALIT päivittäiset kotihommat. Mutta kukaan meistä ei saa mennä olohuoneeseen esim. televisiota katsomaan. Lapsi koetti hakea yhden dvd:n kun mies torkkui ja heräsi heti huutamaan, että älä mene koskemaan siihen kun katson. Joudumme nyt olemaan varpaisillaan pari päivää, välttelemään televisiota tai olohuoneessa olemista ylipäänsä... En taatusti vie mitään juomista tai muuta, kärsikööt...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset saavat katsoa TV:tä! Mikä despootti teillä on siellä talossa oikein?

Pistä vähän kuria ja järjestystä nyt siihen taloon, et varmasti palvele herraa. Sanot vain, ettet vastaavassa tilanteessa saanut itsekään yhtään mitään palvelua ja talokin oli kuin sikolätti sairastamisesi jälkeen.

Voin hyvin ymmärtää, että hihasi palavat kohta tämän asian kanssa. Minulla on samanlainen mies sairastaessaan, jos on kuumetta 38 nurkilla huokailee ja hengittää omituisen syvään koko ajan, ihme ettei tule jo paniikkikohtausta. Olen sanonutkin, että yritä nyt hyvä mies hengittää normaalisti ja olla huokailematta ja voihkimatta, sen yhden Panadolinkin voisi ottaa jos päätä tai jäseniä särkee. Mutta lääkkeitäkään ei voi ottaa kuin viimeisessä hädässä, p...le.

Vierailija
2/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaisin niin miten hän on muita vastaavassa tilanteessa hoitanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä sille, että menee makuuhuoneeseen siitä jos et kestä normaalia elämänmenoa, ei täällä koko perhe elä sun sääntöjesi mukaan. Tai jos mulla olisi paikka mihin voisin mennä lasten kanssa, niin pakkaisin kimpsut ja kampsut ja lähtisin lasten kanssa vaikka pariksi päiväksi johonkin kaverilleni. Jättäisin sen sinne uikuttamaan.

Vierailija
4/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hoidat kyllä lapset ja kodin (koska jos et hoida kotia, niin eipä se mieskään niitä puolikuntoisena hoida eli jää kummiskin sulle, valitettavasti) mutta et paapo miestä pätkääkään sen enempää kun hän sua. Ehkä vähemmänkin, sillä sunhan pitää nyt siivota keittiötä yms.

Vierailija
5/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllästyin miehen hoivaamiseen ja vikinään. Itse kun olin kipeänä en saanut mitään palvelua ilman rukoilua. Miehen ollessa kipeänä häntä olisi pitänyt koko ajan hoivata ja passata. Ehkä mies muuttuu, ehkä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi