Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pystyy pitämään muutoksen 30 päivää, muutos on pysyvä!

Vierailija
20.11.2010 |

Ja onnistunut. Näin olen lukenut. Nyt olen ollut juomatta (alkoholia) 20 päivää ja hyvältä tuntuu. Päätin olla juomatta sitä pikkujouluissakaan.

Vähänkö olen ylpeä itsestäni :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälleen kerran olin 5 kk pureskelematta ja sorruin taas.

Vierailija
2/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laihdutusproffan" mukaan elimistöltä vie 3-4 vuotta tottua entistä pienempään energiamäärään sen jälkeen kun laihdutus on onnistunut. Niin kauan elimistö pyrkii vaikka väkisin palaamaan entiseen maksimipainoon. Oma kokemukseni tukee tätä. Nyt on kolmas vuosi pian lopussa Kalorilaskurissa ja vasta nyt alkaa paino pysyä samana vaikken välillä vahtisi joka suupalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 päivää siivoan päivittäin ja yritän pitää kodin siistinä, katsotaan tuleeko muutoksesta pysyvä.

Vierailija
4/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetettyt, miksi paino nousee niin helposti raskausajan huippupainoon. Siis miten sinne pääsee niin nopeasti jos repsahtaa, mutta laihduttaminen on tosi työlästä. Ehkä tuo tieto auttaa painonhallinnan kanssa.

Vierailija
5/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks jolla koskaan ei ole alkoholi ollutkaan ongelma, nyt kuitenkin päälle vuosi oltu juomatta tippaakaan. Syynä 2 raskautta - ensimmäinen päätyi myöhäiseen keskenmenoon ja nyt rv 35 menossa :)

Kyllä tää elämä vaan on parempaa ilman alkoholia. Siis mun mielestäni. Kännätessä menee kaikki rahat ja aamulla on kamala olo. Itse kun on vielä ollut baarissa useamman vuoden töissä, niin kyllä sitä alkoi itse miettimään että olenko minäkin tuonlainen ällöttävä känniörveltäjä mitä siellä töissä välillä näki..

Pieniä askelia, siitä se alkaa!!

Vierailija
6/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskapuhetta. Mutta ehkä se toimii, jos oikeasti uskoo siihen...

Vierailija
7/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kuukausi juomatta/käyttämättä riitä mihinkään aitoon elämänmuutokseen. Kuukausi, 30 päivää, on aivan liian lyhyt aika edes aivokemioiden normalisoitumiseen jos on juomista taustalla enemmän kuin kohtuullisesti. Tupakoitsijallekin tuo on tosi lyhyt aika.

Samoin laihduttajilla, ei tuo 30 vrk riitä siihen, että terveellisistä elämäntavoista tulisi osa arkipäivää. Täyttä humpuukia, mutta jos se aptä auttaa niin uskokoon toki. Mistäköhän tuo "tieto" on repäisty, valituista paloista tai postimyyntiluettelosta?

Vierailija
8/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jatka samaan malliin.

Pystyin syömään kohtuullisesti ja tekemään terveellistä ruokaa joka päivä 5kk ja sitten se vaan lopahti ja takaisin tuli jokainen hävinneestä 20kg:sta

Vierailija
9/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota mieltä voi olla vain ihminen jolla ei ole mitään taipumusta riippuvuuksiin eli et sinä ole alkoholisti.

Vierailija
10/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma. Mä olen ollut monta kertaa ilman rahaa ja olen syönyt hyvin kevyttä ja terveellistä ruokaa kuukauden ja sitten kun pussi on ollut paksumpi, on huonot elämäntavat tulleet takaisin.

Luonnetta toi kasvattaa ja tietty tietää että on mahdollista.

Mutta esim voisko olla 30 pv nutrilett kuurilla ??? Kai onnistuis, itselläni en usko.

Vierailija
11/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo taida riippuvuuksissa päteä, ainakaan pahoissa. Tai laihdutuksessa. Mutta varmaankin tapojen muuttamisessa. Esim. laittaa tiskit suoraan koneeseen tms. Ainakin lapsilla on muuttunut tuossa ajassa tavaksi.