Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onkohan mulla poskiontelotulehdus kun ohimoa ja poskea juilii...
20.11.2010 |
alkuvkosta ollut flunssassa, ke-iltana meni ääni ja to&pe olin kotona. Keuhkokipuakin ollut.
Pe-aamuna kävin tervarissa, ei kummempia löydöksiä kuin kurkunpään tulehdus ja ehkä hengitysteissä myös. Komensi ma takaisin jos ei helpota.
Nyt alkanut tuo juiliminen, ihan kuin pieni pora jurnuttaisi oikealla puolen ohimossa ja poskessa..
Kommentit (2)
Niin et tunne hajua etkä makuaakaan. Ja sitä painetta ei voi olla huomaamatta koko päässä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
pistä pää alaspäin tunnetko painetta poskissa?