Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

myyjästä myymäläpäällikön sijaiseksi, mahdollinen ansionmenetys jopa -3000€!

Vierailija
19.11.2010 |

Mitä tekisin tilanteessa jossa minulla olisi mahdollista tehdä myymäläpäällikön tehtäviä noin kuukauden ajan, mutta pahimmillaan se voi vaikuttaa tuloihini jopa -3000€?!

Tulevaisuudessa tuo mp:n sijaistaminen voisi tietysti näyttää hyvältä cv:ssä, mutta jos pysyn ko. yrityksessä vielä pitkään, en tiedä onko hyöty niin suuri että kannattaisi riskeerata rahallinen menetys.

Teen myyntityötä, jossa henkilökohtaiset bonukset palkan päälle voivat olla jopa 3000€/3kk omasta suorituksesta riippuen. Jos sijaistaisin mp:tä kuukauden, olisi käytännössä mahdotonta päästä edes minimitavoitteisiin joilla bonusta alkaisi kertymään.

Hylkäänkö koko mahdollisuuden vai pyydänkö peruspalkkaan (~2000€/kk) pysyvän korotuksen vai mitä tekisin? Mitä teidän mielestänne olisi järkevintä tehdä/mitä tekisitte itse vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(meillä ne saa kaikki) ja juoksisin karkuun jos joku pyytäisi mua päällikköä sijaistamaan :) Ei ole vaivan arvoista :)

Mulla tietty vakituinen työ ja muutenkin stabiili elämä etten kaipaa mitään ylimääräisiä haasteita ollenkaan.

Vierailija
2/2 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa mp:n tehtävistä sellaisia, että niistä selviäisin sen kummempia tuskailematta, mutta sijaistaminen olisi suoraan pois myyntiin käytettävissä olevasta ajasta.

Meilläkin kaikki saavat pienen bonuksen, mutta kuitenkin 70% bonuksesta tulee omien myyntien mukaan.

Valta ja vastuu kiehtoisi, mutta sitä olen pähkäillyt että minkälainen palkka/palkanlisä tuolle kuukaudelle/vakituinen palkankorotus riittäisi kompensoimaan tuon bonuksen menettämisen, vai antaako olla ja jättääkö sijaistamisen muille..

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi