Mieheltä katosi pallikarvat!!??
Älkää nyt naurako, mutta huomasin juuri että ukolta puuttuu pallikarvat! Kysyin asiasta ja oli ollut kuulemma ihottumaa, jonka vuoksi ajellut. Vaan ihan terveeltä tuo iho näytti ja sänkeäkään ei vielä näkynyt joten pistää miettimään. Seksiä meillä ei ole ollut aikoihin, kun mies ei jaksa, huvita ym. joten miksi lie karvansa ajellut??
Kommentit (38)
Mun rakastaja on kysynyt multa haluaisinko, että hän ajaisi karvojaan alapäästään. Kun kysyin, mitä hänen vaimonsa siihen sanoisi, sanoi hän välillä ajavan karvansa sieltä ihottuman vuoksi. En tiedä onko hän rasvaillut, mutta ei tuo ajelu ihotyumsn vuoksi utopististakaan ole. Ja mun vuoksi karvoja ei ole tarvinnut ajaa.
hah ja mulle on joskus juoruttu (en ole juoruihin uskonut), että mieheni deittailisi MIEHIÄ salaa selkäni takana.. siinäkö syy?
Kaikkea ne miehet keksii. Sängen puskemisestahan se ihottuma vasta pahenisi!
Miehesi taitaa käydä vieraissa, sorry AP.
säkin pimppa posliiniksi ja oo niinku mitään ei olis. Sit jos vaikka saunassa huomaa asian, niin seuraa reaktiota. Jos alkaa urputus tai mulkoilu, niin vieraissa on käynny.
juujuu ihottumaa oli kuulemma ollut.. vaan ei näy ihottumarasvojakaan missään :) ja kun ei sänkeäkään ollut ja niin siloinen iho niin...ei ihottumia ei..
...se muoti on nyt levinnyt kulovalkean tavoin, on kuulemma kivampi naiskennella, kun ei karva hierrä?!
mut muut karvat oli kyllä jälellä, ainoostaan pallit siloiset kuin vauvan poski.. :D
ensin ajattelin että miksei se nyt olisi voinut ajella niitä ihan muuten vain vaikka teillä ei seksiä olekaan (monethan pitää karvoja muuten vaan rasittavina, ainakin naiset), mutta jos se kerran selvästi on valehdellut että ihottuman takia niin on se sitten varmaan jotain muuta paneskellut. Minulla on atooppinen iho ja ajelusta iho vaan kärsii että en tiedä miksi ihottuman takia olisi ajellut, kyllähän se jo kirvelee se ajelukin.
mut muut karvat oli kyllä jälellä, ainoostaan pallit siloiset kuin vauvan poski.. :D
YÖKS, olisit tyytyväinen että ajoi.
onko homppeleilla tapana ajella pallikarvansa?
olisin minäkin tyytyväinen JOS olisi minun takia ajellut, vaan kun heti alkoi selittelemään ihan muuta niin kai se nyt jonkun muun takia ajanut on...
ei ole seksiä niin miten olet huomannut pienten karvojen puuttumisen?! Ei mene läpi..
sen pers auki, näät onko ajellu perskarvatkin jos epäilet että käy hoinku rukseanreijänritarin luona.
vaikka seksiä ei olisi aikoihin ollutkaan. Ehkä hän toivoo että olisi, ja on sinun uteluistasi vain hämillään ja nolostunut.
Älkää heti ajatelko pahinta miehistänne!
Vierailija kirjoitti:
hah ja mulle on joskus juoruttu (en ole juoruihin uskonut), että mieheni deittailisi MIEHIÄ salaa selkäni takana.. siinäkö syy?
Miehiä deittailee ja selkäni edessä!
ap.
Mies haluaa vihjaista että haluaa sinun huomioivan pallit;)