Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä katosi pallikarvat!!??

Vierailija
19.11.2010 |

Älkää nyt naurako, mutta huomasin juuri että ukolta puuttuu pallikarvat! Kysyin asiasta ja oli ollut kuulemma ihottumaa, jonka vuoksi ajellut. Vaan ihan terveeltä tuo iho näytti ja sänkeäkään ei vielä näkynyt joten pistää miettimään. Seksiä meillä ei ole ollut aikoihin, kun mies ei jaksa, huvita ym. joten miksi lie karvansa ajellut??

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vihjaista että haluaa sinun huomioivan pallit;)

Vierailija
22/38 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastaja on kysynyt multa haluaisinko, että hän ajaisi karvojaan alapäästään. Kun kysyin, mitä hänen vaimonsa siihen sanoisi, sanoi hän välillä ajavan karvansa sieltä ihottuman vuoksi. En tiedä onko hän rasvaillut, mutta ei tuo ajelu ihotyumsn vuoksi utopististakaan ole. Ja mun vuoksi karvoja ei ole tarvinnut ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah ja mulle on joskus juoruttu (en ole juoruihin uskonut), että mieheni deittailisi MIEHIÄ salaa selkäni takana.. siinäkö syy?

Vierailija
25/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne miehet keksii. Sängen puskemisestahan se ihottuma vasta pahenisi!

Miehesi taitaa käydä vieraissa, sorry AP.

Vierailija
26/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkin pimppa posliiniksi ja oo niinku mitään ei olis. Sit jos vaikka saunassa huomaa asian, niin seuraa reaktiota. Jos alkaa urputus tai mulkoilu, niin vieraissa on käynny.

Vierailija
27/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juujuu ihottumaa oli kuulemma ollut.. vaan ei näy ihottumarasvojakaan missään :) ja kun ei sänkeäkään ollut ja niin siloinen iho niin...ei ihottumia ei..

Vierailija
28/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se muoti on nyt levinnyt kulovalkean tavoin, on kuulemma kivampi naiskennella, kun ei karva hierrä?!

Vierailija
29/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut muut karvat oli kyllä jälellä, ainoostaan pallit siloiset kuin vauvan poski.. :D

Vierailija
30/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin ajattelin että miksei se nyt olisi voinut ajella niitä ihan muuten vain vaikka teillä ei seksiä olekaan (monethan pitää karvoja muuten vaan rasittavina, ainakin naiset), mutta jos se kerran selvästi on valehdellut että ihottuman takia niin on se sitten varmaan jotain muuta paneskellut. Minulla on atooppinen iho ja ajelusta iho vaan kärsii että en tiedä miksi ihottuman takia olisi ajellut, kyllähän se jo kirvelee se ajelukin.

Vierailija
31/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut muut karvat oli kyllä jälellä, ainoostaan pallit siloiset kuin vauvan poski.. :D

YÖKS, olisit tyytyväinen että ajoi.

Vierailija
32/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko homppeleilla tapana ajella pallikarvansa?

Vierailija
33/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin minäkin tyytyväinen JOS olisi minun takia ajellut, vaan kun heti alkoi selittelemään ihan muuta niin kai se nyt jonkun muun takia ajanut on...

Vierailija
34/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole seksiä niin miten olet huomannut pienten karvojen puuttumisen?! Ei mene läpi..

Vierailija
35/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pers auki, näät onko ajellu perskarvatkin jos epäilet että käy hoinku rukseanreijänritarin luona.

Vierailija
36/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka seksiä ei olisi aikoihin ollutkaan. Ehkä hän toivoo että olisi, ja on sinun uteluistasi vain hämillään ja nolostunut.

Älkää heti ajatelko pahinta miehistänne!

Vierailija
37/38 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunassa huomasin

Vierailija
38/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hah ja mulle on joskus juoruttu (en ole juoruihin uskonut), että mieheni deittailisi MIEHIÄ salaa selkäni takana.. siinäkö syy?

Miehiä deittailee ja selkäni edessä! 

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi