Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä katosi pallikarvat!!??

Vierailija
19.11.2010 |

Älkää nyt naurako, mutta huomasin juuri että ukolta puuttuu pallikarvat! Kysyin asiasta ja oli ollut kuulemma ihottumaa, jonka vuoksi ajellut. Vaan ihan terveeltä tuo iho näytti ja sänkeäkään ei vielä näkynyt joten pistää miettimään. Seksiä meillä ei ole ollut aikoihin, kun mies ei jaksa, huvita ym. joten miksi lie karvansa ajellut??

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen muuten tuli mieheltä kysyttyä, että jos kerta ihottuman/rasvailun takia pallikarvansa ajeli niin kertoo mulle minkänimisellä rasvalla muniaan holvaili. Arvatkaapa reagtio.. ei tullut rasvalle nimeä vaan suuttumus mieheltä.. Kai tuo nyt olisi voinut rasvan mulle näyttää jolla rasvaillut niin ei olisi ollut epäselvyyksiä asian suhteen..

Vierailija
2/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan mitään ihottumaa sitten ole ollutkaan... tosin onko muita suhteita vaan vain omaksi ilokseen kokeillut sheivaamista?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kotona sellaiset välineet, joilla tuo karvojen ajelu hoituisi näppärästi vai ovatkohan karvat kadonneet jollain muulla reissulla. hmm.

Vierailija
4/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-parka!

Vierailija
5/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta yhdessä, mutta onhan miehellä partahöyliä. Hyvin siististi oli kyllä ajeltu. Mies nolostui kun huomasin. Ehkä siksi se seksikään ei ollut maistunut, kun piti muniaan piilotella.. ei vaan myönnä pettäneensä, minä olen kuulemma vainoharhainen kun tällaista edes sanon.

Vierailija
6/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyssäri,että miksi vaan pallikarvat,miksei etumustaa? jos onki bi?

Vierailija
7/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla seukattu vielä montaa kuukautta. Onko bi-seksuaaleilla tapana ajella pallinsa? Miehen vai naisen takia?

Vierailija
8/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaa kuukautta, ette asu yhdessä, ette enää juurikaan harrasta seksiä! Täh, sanotko sinä olevasi oikeasti parisuhteessa tämän henkilön kanssa? Ei kyllä siltä kuulosta.

Vierailija
9/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ollaan. Parisuhteessapa juuri. Seksi kiinnostaisi minua kyllä, mutta miestä ei. Kerran viikkoon jos irtoaa niin hyvä. Milloin on väsy tai muu syy, mutta ei sitä innosta. Silti sanoo niin rakastavansa ja haluavansa yhdessä olla että kyllä siinä miettii monenlaista kun ukolla häviää vielä pallikarvatkin kaiken keskellä.

Vierailija
10/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Vaan miksi mies haluaa seurustella, kun ei seksikään kiinnosta? Kulissinaan kai sitten pitää?

Vierailija
11/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaa kuukautta, ette asu yhdessä, ette enää juurikaan harrasta seksiä! Täh, sanotko sinä olevasi oikeasti parisuhteessa tämän henkilön kanssa? Ei kyllä siltä kuulosta.

Ja sitten vielä tenttaa jostain pallikarvoista ihan hullun lailla :-).

Ei kuulosta kovin pitkäaikaiselta tyttökaverilta tämä ap...

Vierailija
12/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä tenttaa jostain pallikarvoista ihan hullun lailla :-).

Ei kuulosta kovin pitkäaikaiselta tyttökaverilta tämä ap...

se mieshän valehteli syyn siihen miksi ne oli ajellut, mikä selitys sille sitten on? Ihottuma palleissa on ehkä hävettävin syy mitä sille olisi ja sellaisen se kuitenkin kertoi, vaikka sillä ei mitään ihottumaa edes ollut. Miksi se niin olisi tehnyt?

Vierailija
13/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti ekana mieleen, että ap:n mies ei ole nyt kertonut kaikkia mieltymyksiään.

Toivottavasti käytätte kondomia, sillä miesystäväsi panee muitakin.

Ei sulle ole tullut mieleen, että voisit olla kulissi miehelle. Uudesssa suhteessa kun tuota seksiä on lähes joka ilta...yleensä.

Vierailija
14/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla seukattu vielä montaa kuukautta. Onko bi-seksuaaleilla tapana ajella pallinsa? Miehen vai naisen takia?

sen miehen takia.

Vierailija
15/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mielessä käynyt tämä homohommakin. Ei ole todellakaan normaalia suhteessa, että mies ei halua seksiä. Kyllä aikaisemmissa suhteissa sitä on ollut alkuun ja tiheään. Nyt oli tiheää joku pari kuukautta, sitten lopahti ja miehelle tuli syitä kieltäytyä.

Vierailija
16/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajan tavallisesti pallikarvat, kun on tiedossa, että niitä nuollaan.

Välillä tulee vähän ulkoiltua erään mamman luona tai maksullisissa.

Eipähän siinä, ettenkö tulisi vaimoni viereen haudattua. Välillä nääs tekee mieli saada muutakin, kuin "seksiä" kuolleelta vaikuttavan ryhävalaan kanssa.

Vierailija
17/38 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa niitä on joku nuollut, kerran itse nuolaisin ja miestä tuntui ainakin kutittavan, ei pitänyt siitä ainakaan minun tekemänäni.

Vierailija
18/38 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2010 klo 22:41"]

ollaan ollaan. Parisuhteessapa juuri. Seksi kiinnostaisi minua kyllä, mutta miestä ei. Kerran viikkoon jos irtoaa niin hyvä. Milloin on väsy tai muu syy, mutta ei sitä innosta. Silti sanoo niin rakastavansa ja haluavansa yhdessä olla että kyllä siinä miettii monenlaista kun ukolla häviää vielä pallikarvatkin kaiken keskellä.

[/quote]

nyt käyn vieraissa miehissä ja mies ihmettelee spemanhajua ;D 

Vierailija
19/38 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2010 klo 22:38"]montaa kuukautta, ette asu yhdessä, ette enää juurikaan harrasta seksiä! Täh, sanotko sinä olevasi oikeasti parisuhteessa tämän henkilön kanssa? Ei kyllä siltä kuulosta.
[/quote]
Täällä palstailee joku, joka tekee näitä alapää/sekstailu aloituksia joissa on jotain huvittavaa. Mutta sais olla tarkempi yksityiskohdissa niin ois uskottavampia. Provo ei naurata jos sen huomaa heti provoksi, noin niinku vinkkinä ap:lle.

Vierailija
20/38 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmeisesti ajattelee, ettet nuole palleja kun ovat karvaiset ja korjasi tilanteen. Iske kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä