Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilipäivä, tuhlattiin...

Vierailija
19.11.2010 |

On eletty viimeiset 2 viikkoa kirpputorilta tienaamillani rahoilla ja nyt tuli viimein tili.

(Rahapula johtui useasta, yllättävästä ISOSTA laskusta, ja isyysloman vuoksi tavallista pienemmästä edellisestä palkasta)

Tänään sitten kävin lasten kanssa kaupassa, kassalla huomasin että oli ostettu käytännössä pelkkiä herkkuja 70 eurolla :D, muuta oli vain muutama NAN-purkki, liivinsuojat, kerma ja Flora Culinesse. Jospa nyt sitten saadaan herkkukiintiö täyteen vähäksi aikaa...

Lapsille pelkästään oli joulukalenterit, limsapullot (0,5l) konvehtirasiat, murot ja mini-korvapuusteja.

Äiskälle isompi kovehtirasia ja muutama joulu-siideri varastoon.

Ei olisi 10 vuotta sitten tullut mieleenkään kuluttaa yli 400mk tuollaiseen, mehän elettiin sillä summalla yli 2 viikkoa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa! : )

Vierailija
2/7 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa! : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielesta kannattais nyt laittaa saastoon sita rahaa eika ostaa pelkkaa paskaa 70 eurolla. joku roti sentaan.

Vierailija
4/7 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielesta kannattais nyt laittaa saastoon sita rahaa eika ostaa pelkkaa paskaa 70 eurolla. joku roti sentaan.

Vierailija
5/7 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli hauskempaa kun oli joskus rahaa tehdä asioita löysin rantein ja sitten joskus tosi vähän rahaa tehdä yhtään mitään, kuin että koko elämä olisi ollut sitä samaa säännösteltyä menoa.

Mutta tämä on persoonakysymys. Niin kauan kun kuitenkin pärjää omillaan, mitä se kenellekään kuuluu missä vaiheessa kuukautta suurin osa kuluista syntyy...

Vierailija
6/7 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä tuhlata mutta enpä tiedä, onko kiva taas parin viikon päästä kierrellä kirppareita ja vetää nälkävyö tiukalle?

Vierailija
7/7 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä tuhlata mutta enpä tiedä, onko kiva taas parin viikon päästä kierrellä kirppareita ja vetää nälkävyö tiukalle?

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi