Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi pahasta?

Vierailija
19.11.2010 |

Jäin oikein miettimään tosta seksihistoria-ketjusta, että miksi on paha, jos on paljon seksikokemuksia? Eihän se tavara säästämällä parane? Siis ymmärrän, että kuuluu olla kauhistelevinaan, mutta oikeesti!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo muslimiesimerkii pieneltä osaltaan käy esimerkkinä siitä miten kokemusta ja seksipartnerien määrää katsotaan eri tavalla eri sukupuolilla. Muslimimaailma on hyvin mieskeskeinen niin kuin sanoin, mutta kuitenkin.

sinä sitten kaikessa niin kuin miehet haluaa? Miehistähän olisi kiva, jos he itse saisi paneskella kenen kanssa haluaa, mutta nainen olisi yksiavioinen. Kertooko se siitä, että miesten kuuluisi saada tehdä näin? Mulle on ainakin ihan sama mitä miehet ajattelevat minun tekemisistäni ja tekemättä jättämisistäni.

Vierailija
22/25 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, mutta mies ei aina tiedä teeskenteleekö nainen vai ei. Siksihän sitä orgasmia teeskennellään. Totta kai normaali mies haluaa että nainen tykkää myös.

"Että minun kokemusteni perusteella miehet eivät TODELLAKAAN halua naista joka vaan miehen mieliksi antaa pesää ajatellen itse samalla kauppalistaa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, mutta mies ei aina tiedä teeskenteleekö nainen vai ei. Siksihän sitä orgasmia teeskennellään. Totta kai normaali mies haluaa että nainen tykkää myös.

"Että minun kokemusteni perusteella miehet eivät TODELLAKAAN halua naista joka vaan miehen mieliksi antaa pesää ajatellen itse samalla kauppalistaa."

tiedä, mutta eihän se miehen vika ole jos nainen teeskentelee nauttivansa seksistä. Jos hän sanoisi että seksi on pakkopullaa ja vain teeskentelen niin kyllä se seksi loppuisi ja mies etsisi jonkun toisen.

Ja en ymmärrä miksi epätasa-arvoa tässäkään asiassa perustellaan vain sillä, että no näin nyt on yleensä suhtauduttu. Ennen vanhaan ei mustat päässeet kouluihin ja avioero oli hirveä häpeä vaikka mies olisi ollut millainen alkoholisti, asiat muuttuu.

Vierailija
24/25 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo etelänmatkapaneskelu lasketaan huorissa käymiseksi, osa jopa maksaakin jossain Gambiassa rattopoikansa ruoat jne. Ihan samalla lailla voit kysyä mieheltäsi, että oletko käynyt huorissa ja jos sanoo, että toki toki niin sun mielestä on ihan sopivaa ja cool homma? Annetaan kaikkien huorien kukkia ja jokainen valitsee parinsa miten parhaaksi kykenee.

Kyllä tuo etelänmatkapaneskelu on ihan verrattavissa huorissa käymiseen. Tietenkin naisilla on helpompaa kun aina löytyy joku jolle antaa ja miehet ei etelässä paljoa valkkaa. Olihan se jotenkin huvittavaa kun BBC tms oli tehnyt noista kreikan paikoista dokkarin ja yksi kundi siinä sano olevansa 5 suomalaisen kanssa kihloissa :) Gambiassa naiset sitten ihan suoraan maksaa joko rahana tai ruokana ja majoituksena. Jos nainen käy panolomilla etelässä niin on mielestäni ihan turha valehdella itselleen, että se olisi jotenkin parempaa kuin miesten käyminen thaimaassa tms.

käyminen on sitä, kun maksetaan seksistä. Jossain toisessa maassa paneskelu ei ole huoraamista mikäli ei itse siitä kellekään mitään maksa.

Vierailija
25/25 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen nauttii seksistä? Miksi sitä pitää kutsua huoraamiseksi, jos on ollut monen miehen kanssa? Kuka sen sanoo, että niiden on täytynyt olla jotain vessapanoja? Onhan ihmisillä eroja seksuaalisuudessa muutenkin. Miksi on paha, jos nainen nauttii seksistä muuten kuin pitkässä parisuhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä