Miten ikinä kehtaan "ottaa" yhden yön suhteen (tai toki pitemmänkin)?
Olen muutamia kertoja saanut huomiota yökerhossa, ja matkaan lähtijöitäkin olisi ollut. Mutta kun näitä juttuja lukee, niin kaikesta päätellen miehet ovat jututtaneet vain vittuillakseen, koska
a) olen 34-vuotias
b) äiti, ts. synnyttänyt (paikat on pilalla)
c) painan 65 kg, eli olen lihava
d) olen lisäksi pienirintainen
Miten ikinä uskallan harrastaa seksiä kenenkään kanssa ilman, että mulle naureskellaan jälkeenpäin että "olipa karmea pano mutta sainpa kassit tyhjäksi". Mieli kuitenkin tekisi.
Sitäpaitsi, miten näissä jutuissa toimitaan, jos ikinä pääsen niin pitkälle, ei ole kokemusta..?
Kommentit (38)
Kaipa sitä on vain rohkaistava mielensä. Ihan kivoja ja siistejä miehiä on ollut, minkään änkyräkännisen kanssa en yleensä keskustele, koska itse olen aina melko selvinpäin. Olen ollut pitkään parisuhteessa, eikä minulla ole koskaan ollut yhdenyönjuttuja, eikä lasteni isän lisäksi vain pari satunnaista muuta seksikumppania n. 15 vuoden takaa, joten tilanne on todella uusi.
Niin, ja pituuteni on 167 cm ja harrastan aktiivisesti liikuntaa, mutta ei tässä nyt ihan 20-vuotiaan kropalla mennä. Olen vain useasti lukenut, että tämän kokoinen on 10 kg liian lihava. Ap
miesten painajainen =) Mutta oikeasti, olin kahden pienen lapsen yh aikoinani. Paikat siis olivat pilalla ja rinnat pienet tai oikeastaan olemattomat kahden imetyksen jäljiltä. Ikää oli tuolloin 26 vuotta, joten sentään nuori olin. Tapasin baarissa miehiä ja vientiä olisi ollut paljonkin. Jos joskus kerroin että minulla on lapsia, sitä ei yleensä uskottu, koska olin hoikka ja hyvässä kunnossa. Yhden illan juttuja en harrastanut, mutta eräs mies lähti väkisin mukaani(siis käveli konkreettisesti perässäni ulos baarista kun ilmoitin lähteväni kotiin ja etten kaipaa seuraa). Uskomatonta, mutta tuo sama mies on pysynyt vuosia kanssani. Hän oli seurustellut tuolloin 9v SYNNYTTÄMÄTTÖMÄN tyttöystävänsä kanssa, mutta lopetti suhteensa samantien tavattuaan minut. Nyt tästä siis jo aikaa ja meillä on yhteisiä lapsia. Halusin vaan kertoa että ehkä jotkut miehet tykkäävät "löysistä" tai sitten se on palstalegendaa, omani ei ole ainakaan koskaan asiasta valittanut =) Tsemppiä!
ongelma (?) taisikin olla siinä, miltä hän näyttää ilman vaatteita. Vaatteet päällä nyt voi näyttää hyvältä vaikka olisi millaiset tissit tai raskausarvet.
ongelma (?) taisikin olla siinä, miltä hän näyttää ilman vaatteita. Vaatteet päällä nyt voi näyttää hyvältä vaikka olisi millaiset tissit tai raskausarvet.
No sitähän juuri sanoin että itse pelkäsin ihan samaa, etten halua näyttäytyä kenellekään alasti, koska vaatteet päällä olin todellakin nuoren ja nätin näköinen (tuolloin en enää =) ), mutta toki rinnoista näki että on imetetty ja mietin myös että miltä seksi tuntuu. Muuten minulla oli urhelijan kroppa, mutta erityisesti tissit olivat iso kompleksi. Kuten todettu, mies ei naureskellut minulle jälkeenpäin, vaan melko pian kosi. Ei tainnut pahasti säikähtää löysää tavaraani ja pieniä riippuvia tissejäni.
niin ajattelisinko että synnyttäneellä on paikat pilalla? Miten pillu on pilalla? Synnytyksen jälkeen palautuu paikat. Ja toisekseen, jos ajattelisin automaattina että ton pillu pilalla niin miksi sitä haluaisin? Itselläni ainakin oli lantionpohjanlihakset paremmassa kunnossa -koska niitä ekaa kertaa elämässä harjoitti- Ei aikaa ennen lapsia ollut puristusvoimaa vaginassa, semmoista että mies voihki tyytyväisenä kun vähän kiusas! ;) Synnyttäneellä naisella yleensä tuppaa olemaan tietosuus miten kroppa toimii. 30+ ikänen nainen ei enää pane kuin Duracell-pupu vaan seksi on pääasiassa nautintoa, mielellään pitkitettyä. Oma kroppa on ainakin itselleni temppeli ja tykkään siitä. Kehtaan panna valot päällä, nuorena oli häveliäämpi. Rinnoille nyt harva mitään voi, ellei leikkuuta suuntaan tai toiseen. Miten sinun ikä vaikuttaa mihinkään? Eikö sinulla saisi olla seksielämää kun olet JO 30+? Minun vanhemmillanikin on seksielämä. Ai kamala.
Tästäkin viestistä saa käsityksen että nainen on nainen vasta kun on synnyttänyt. Itse en ole synnyttänyt mutta tunnen itseni silti naiseksi, en häpeä itseäni ja tunnen kehoni.
muistaa aina se kondomi..ja muistaa sekin, että kortsu voi mennä rikki, ja kaikki miehet yleensä sanoo, että ei niillä mitään tauteja ole, vaikka ne eivät monesti ole edes käyneet testeissä koskaan (ei sillä että olisin niiin paljon paneskellut ympäriinsä mutta omien ja kavereiden kokemusten perusteella), olen kuullut sellaisestakin että jos mies panee takaapäin niin se ottaakin kortsun pois siinä välissä. Ja sitä kondomia pitää käyttää myös suuseksissä ja eihän se kaikilta taudeilta suojaa (ainakin herpes ja satiaiset ovat tällaisia). Itse en tautiriskin takia enää harrastakaan yhdenillanjuttuja.
Voih. Itsellä oli samoja tunteita mutta sitten päätin että joko teen asialle jotain (kropalle) tai oon masentunut lopun ikää. No aloin kuntoilla ja itsetunto nousi pikkuhiljaa. Rasvailin r.arpia säännöllisesti, alkoin syödä terveellisesti ja hoidin kroppaani muutenkin. Kun olo parani fyysisesti parani se myös henkisesti. Ja kun katsoi myöhemmin valokuvia ajalta jolloin oli mielestään lihava (painoin 60kg) ja sit ku olin hieman laihduttanut (painoa 53kg) tajusin ettei siinä niin suurta eroa ollut ollutkaan. Pään sisällä suurin osa. Mutta sinun tulee tehdä jotain jolla saat olosi paremmaksi. itsellä auttoin kuntoilu ja se että hyvä olo näky ulospäin. Uskalsin alkaa pukeutua huomiotaherättävämmin ja aloin meikata baareihin oikein. Ennen meikki oli jotenkin "suttuinen".
Eikä tää nyt oo mikään ulkonäkökeskeinen juttu vaan tää vaan auttoi mulla. Löysin ihanan miehen ja hän ei välitä miltä näytän. Se ei ole se juttu. Lapsia on tullut lisää vuosien varrella ja itseä hoitamalla ei pienet muutokset ahdista ku tietää että tekee parhaansa itsensä ja muiden eteen.
ei varmasti ulkonäkösi ole ongelma kuin ihan täydellisyydentavoittelijoille ja ehkä nuorille miehille (joillekin voi olla raskausarvet kummallinen asia), mutta yhdenillanjutuissa on aina riskinsä, se että kondomi pettää ja sitten pitää pelätä raskautta ja tauteja monta kuukautta (hiv testiin voi mennä vasta kolmen kk päästä mahd tartunnasta) ja kiltin näköinen mies voi olla raiskaaja tai muu tuollainen.
en ole niitä oikeastaan juuri ajatellutkaan (toki silloin kun tilanne on päällä, mietin myös, että voiko mieheen luottaa) mutta enemmän olen epävarma näistä muista seikoista. Ja ne miehet, joiden kanssa olen jutellut, ovat jollain tapaa tuttuja tai tutun tuttuja, joten ihan hirveästi ei ole tarvinnut pelätä että olisivat epäilyttäviä.
Ap
2 kouluikäisen lapsen eronnut äiti. 166 pitkä, painan nyt 70 kg. Minusta ovat miehet olleet ihan yhtä kiinnostuneita nyt kun 15 vuotta sitten 50 kg lapsettomana ja raskausarvettomana.
Edellinen poikaystäväni oli komea 7 vuotta nuorempi mies, nykyinen minua pari vuotta vanhempi fiksu ja charmantti. Ja joo, en ole sen enempään lumpustellut, mutta kiinnostusta on ollut.
Koen, että minussa on muutakin sisältöä, kuin se kuinka timmissä kunnossa takapuoleni on.
Pukeudun hyvin, olen kasvoiltani kaunis, olen sosiaalinen, fiksu, asioista kiinnostunut ja ulospäinsuuntautunut.
AP koittaa saada sen itsetuntonsa nyt kohdilleen, ja tutustua mukaviin miehiin.
Koen, että minussa on muutakin sisältöä, kuin se kuinka timmissä kunnossa takapuoleni on.
Pukeudun hyvin, olen kasvoiltani kaunis, olen sosiaalinen, fiksu, asioista kiinnostunut ja ulospäinsuuntautunut.
AP koittaa saada sen itsetuntonsa nyt kohdilleen, ja tutustua mukaviin miehiin.
että sanot, että sinussa on muutakin sisältöä kuin takapuolesi timmiys ja sitten ekana kerrot että sisältöön kuuluu hyvä pukeutuminen ja kauniit kasvot. Miksi ne on vähemmän pinnallisia ominaisuuksia kuin timmi takapuoli? Mitä jos pukeutuisit huonosti ja olisit kasvoiltasi ruma, olisitko silloinkin saanut yhtä paljon miehiä? Kyllä ne ulkonäöllisetkin ominaisuudet vaan ovat tärkeitä.
Olen muutamia kertoja saanut huomiota yökerhossa, ja matkaan lähtijöitäkin olisi ollut. Mutta kun näitä juttuja lukee, niin kaikesta päätellen miehet ovat jututtaneet vain vittuillakseen
Siis jos kerta matkaanlähtijöitä on ollut tarjolla, niin mikset sitten lähtenyt? Olivatko liian rumia (ratkaisu=rimaa hieman alas)? Kokeilepa ryhtyä proaktiiviseksi (kerrankin palaverien klassikko toimii), ja kokeile jututtaa sopivaksi katsomaasi miestä. Ja sitten valaistus hieman himmeämmäksi, niin ei tarvitse pelätä ja miettiä joka arpea ja vatsamakkaraa.
Naisen täytyy kyllä olla kyllä tosi kammottava ja puhekyvytön, jos ei kapakasta yhdeksi illaksi herraseuraa löydy. Se on sitten toinen asia, tuletko siitä onnellisemmaksi, kuin mitä kunnon vibran kanssa olisit tullut.
äiti löysi elämänsä rakkauden vasta 64v. Et silleen... Toivoa ei kanata koskaan menettää!!!!
No mä puhun vaan omasta puolestani!
Mun alapääni on pirun hyvässä kunnossa vaikka 4 yli 3 kilosta ipanaa olen sitäkautta ulos puskenutkin.
Lantionpohjanjumppa on tuttujuttu tälle mammalle, ei mies tuntenut puserrusta kun esikoista yritettiin, nyt tuntee. Joten se kai kertoo jotain?
Ei se ettei ole synnyttänyt tarkoita että olisi hyvä papu käsivarressa, ei se ole automaatti.
Voin juosta puolimaratoonin ilman että ulostan päälleni ja seksielämäni on omalla kohdalla parantunut.
Sinä ehkä muutut rusinaksi kun saat lapsia, kuka sen tietää mutta minulla on oma kokemukseni ja se riittää mulle. :)
19
käy flaksi usein ja tästä johtuen on jos jonkunlaista tautia (erityisesti varatuilla miehillä). Hetken huumassa se kumi tuppaa unohtua joten sitten jää kirvelevä (herpes)muisto pienestä kivasta.
no mulla on ollut viimeisen viiden vuoden aikana ehkä 10 eri seksikumppania eikä ole yhtään tautia ja papakin oli 1. Kaikkien kanssa ei ole ollut kortsua (suhteissa siis) ja kerran meni yhdenillanjutun kanssa rikki.
tietysti sitten kaverillani on ollut eläissään vain yksi yhdenillanjuttu josta sai jonkun taudin (ei kertonut minkä, mutta ei hiviä) että onhan se tuuristakin kiinni.
Olen muutamia kertoja saanut huomiota yökerhossa, ja matkaan lähtijöitäkin olisi ollut. Mutta kun näitä juttuja lukee, niin kaikesta päätellen miehet ovat jututtaneet vain vittuillakseen
Siis jos kerta matkaanlähtijöitä on ollut tarjolla, niin mikset sitten lähtenyt? Olivatko liian rumia (ratkaisu=rimaa hieman alas)? Kokeilepa ryhtyä proaktiiviseksi (kerrankin palaverien klassikko toimii), ja kokeile jututtaa sopivaksi katsomaasi miestä. Ja sitten valaistus hieman himmeämmäksi, niin ei tarvitse pelätä ja miettiä joka arpea ja vatsamakkaraa.
Naisen täytyy kyllä olla kyllä tosi kammottava ja puhekyvytön, jos ei kapakasta yhdeksi illaksi herraseuraa löydy. Se on sitten toinen asia, tuletko siitä onnellisemmaksi, kuin mitä kunnon vibran kanssa olisit tullut.
Niin, totta. No onhan se nyt kivempi miehen kanssa touhuta kuin itsekseen. Mutta miksi en ole lähtenyt, niin syynä on siis se ujous. Uskoisin, että olen kasvoiltani ihan nätti, pukeudun hyvin, NÄYTÄN suht hoikalta vaatteissa (en siis ole selvästi ylipainoisen näköinen), puhun, tanssinkin. Ei mulla ole arpia, mutta löysää nahkaa ja selluliittiä, vaikka urheilenkin jonkun verran. Päällisin puolin voin siis näyttää jopa liikunnalliselta, mutta alasti en.
Mutta itsetunnosta se kai on kiinni, en todellakaan ole vahvimmillani kun pitäisi riisua, ja pelkään, että siinä vaiheessa teen itsestäni naurettavan ja mies pettyy ja naureskelee jälkeenpäin.
Ap
miesten painajainen =) Mutta oikeasti, olin kahden pienen lapsen yh aikoinani. Paikat siis olivat pilalla ja rinnat pienet tai oikeastaan olemattomat kahden imetyksen jäljiltä. Ikää oli tuolloin 26 vuotta, joten sentään nuori olin. Tapasin baarissa miehiä ja vientiä olisi ollut paljonkin. Jos joskus kerroin että minulla on lapsia, sitä ei yleensä uskottu, koska olin hoikka ja hyvässä kunnossa. Yhden illan juttuja en harrastanut, mutta eräs mies lähti väkisin mukaani(siis käveli konkreettisesti perässäni ulos baarista kun ilmoitin lähteväni kotiin ja etten kaipaa seuraa). Uskomatonta, mutta tuo sama mies on pysynyt vuosia kanssani. Hän oli seurustellut tuolloin 9v SYNNYTTÄMÄTTÖMÄN tyttöystävänsä kanssa, mutta lopetti suhteensa samantien tavattuaan minut. Nyt tästä siis jo aikaa ja meillä on yhteisiä lapsia. Halusin vaan kertoa että ehkä jotkut miehet tykkäävät "löysistä" tai sitten se on palstalegendaa, omani ei ole ainakaan koskaan asiasta valittanut =) Tsemppiä!