Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua kumppaniani - mistä apu!!??

Vierailija
19.11.2010 |

Hei,

Tilanteeni on seuraava: olen onnellisesti naimisissa maailman ihanimman ihmisen kanssa. Rakastan tätä ihmistä yli kaiken ja haluan elää hänen kanssaan elämäni, mutta seksuaalinen vetovoima hänen suuntaan on kadonnut täysin. En halua häntä yhtään. Tätä on kestänyt nyt ehkä puolisen vuotta. Pahinta on se etten yhtään tiedä mistä tämä johtuu enkä siten tiedä myöskään, mistä tätä ongelmaa lähtisin ratkomaan. Koen kumppanini ulkonäön hyvin miellyttävänä (hän on kaikkien mielestä tosi hyvännäköinen) ja tiedän hänen olevan myös seksuaalisesti erittäin taitava. Kaipaan myös itse seksiä paljon, joten varsinaisesta totaalisesta haluttomuudesta ei kohdallani ole kyse.

Onko muita, joilla on samankaltainen ongelma? Mistä tämä haluttomuus teillä johtuu ja miten olette sitä pyrkineet ratkaisemaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti seksiterapeutille ja vauhdilla. Se on ainoa keino pelastaa liittosi.

M50v.

Vierailija
2/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, joilla on samankaltainen ongelma? Mistä tämä haluttomuus teillä johtuu ja miten olette sitä pyrkineet ratkaisemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, katsele niitä, jos halut ei herää niin johan on kumma. Niistähän me aikoinaan saatiin lisävirikettä seksielämäämme, jos tämä sytyttää niin suuseksiä peliin. moni varmaan taas ajattelee että taas se kirjoittaa noita samoja juttuja, mutta olen saanut positiivistakin palautetta. Jos näistä minun jutuistani 5% saa jotain apua se on jo paljon.

Vierailija
4/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että huomaat ongelman ja reagoit jo tässä vaiheessa. Mielenkiinnosta; olitko se sinä vai kumppanisi joka huomasi ongelman ensin? Eli haluaisitko haluta, vai onko seksi kokonaan unohtunut?

Oletko koskaan halunnut kumppaniasi? Milloin viimeksi halusit ja saatko seksistä kumppanisi kanssa aina täyden tyydytyksen?

Ja mikä on muuttunut sen viimeisen kerran jälkeen? Jos olet nainen ja aloittanut pillerit, tai vaihtanut merkkiä, olisi kaikista luontevin ja loogisin selitys. Monelle naiselle seksistä tulee epämielenkiintoista jos ei siitä saa tyydytystä.

Viestistä ei kuitenkaan käy ilmi onko ap nainen vai mies. Miehillä varsinkin stressi voi aiheuttaa haluttomuutta. Tunne siitä, ettei tyydytä puolisoaan voi myös tehdä sitä. Myös ihastuminen toiseen voi aiheuttaa sitä, että ei halua omaansa enää; vertailun tai syyllisyyden takia. Jos puoliso on lakannut huomioimasta muutoin kuin seksin yhteydessä tai lakannut huolehtimasta itsestään (hygienia) voivat vaikuttaa.

Kannattaisi kyllä hankkiutua seksuaaliterapeutille, koska toimiva tyydyttävä seksielämä on kyllä parisuhteen a ja o.

Vierailija
5/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni halut kun mies petti lähes 2v minua enkä tiennyt asiasta. Se satutti hirveästi, varsinkin, koska olin raskaana/synnytin samoihin aikoihin. Tuskin halut palaavat vaikka yhdessä olemmekin.

Vierailija
6/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä naiselle. Onko henkisellä puolella jokin muuttunut? Eihän se välttämättä riitä, että on hyvännäköinen ja taitava.

Vierailija
7/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli. Ei mitään fyysistä kontaktia pitkiin aikoihin, asiaa käsiteltiin sen minkä taidoin ilman tulosta. Loppujen lopuksi sitten puolen vuoden kuivan kauden jälkeen totesin itsekseni, et en enää elä parisuhteessa enkä ole sidottu sen rajoituksiin. Niinpä sitten aloin hyväksyä muiden ehdotuksia ja hoitamaan tarpeeni muualla. Se itseasiassa toimikin ihan hienosti, itsellä ei enää asia kalvanut jatkuvasti mielessä minkä tkaia ilmapiiri kotona parani huomattavsti ja vaimonkaan ei tarvinut tehdä asioita joita ei mielekkääksi kokenut.

Vierailija
8/8 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin monella muullakin.

En usko noihin seksiterapeutteihin tai muuhunkaan vastavaan, jos ap on sitä tyyppiä että pitää romanttisesta jännityksestä niin sitä ei millään kepulikonsteilla, puhumisilla tai yhteisharjoituksilla saada aikaiseksi.

Avioliiton koetinkivi on kaveriseksi, joka on parhaimmillaankin vain fyysista mulle sulle kauppaa, joillekin se riittää, toiset kuihtuu hiljalleen...