Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedät että mies rakastaa sinua jos ei koskaan kerro sitä?

Vierailija
19.11.2010 |

Minulla on mies, joka ei sanaista arkkuaan auo. On kerran sanonut että rakastaa ja ehkä maininnut myös, että olen jollain tavalla kaunis. Noista lauseista on niin kauan, että muistoni ovat jo haalistuneet, enkä voi olla varma muistanko aivan oikein.Onko muilla mykkämiehiä? Mistä tiedätte että miehellä on yhä helliä tunteita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamuna kun lähdin viemaan lasta hoitoon ja töihin, niin vessaan ohimennessään taputti selkään. Juu, ei kuulosta romanttiselta, mutta mun miehen tapa. Joskus yritti hiuksia kosketella, mutta se ei ollut mitenkään "kivaa" enempi tuntui kuin olisi koiraa rapsuttanut :D. Sanoin siitä sit joskus nätisti, ettei sotkis mun hiuksia, vaikka siitä ei ollut kyse, mut nätisti siis. Nyt taputtelee olkapäällekin joskus kuin parasta jätkäkaveria :).

Ei ole koskaan sanonut, että "rakastan sinua", vaikka on ihan oma-aloitteisesti yllättäin mua seurusteltuamme 7 kk mua kosi.

Vierailija
2/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen huomaa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sikäli olen jäävi, mutta muistan tuossa aiemmin ajatelleeni, että olisipa se vaan kiva, kun mies ostaisi mulle kukkia joskus, toisi jotain ylläreitä tai järjestäisi meille jotain kivaa yhteistä (mä teen näitä kaikkia). Sitten havahduin että perhana, jos valitan kipeitä hartioita, mies haluaa hieroa; jos mulla on paha mieli, hän tulee ja lohduttaa; jos haluan hänestä seuraa kaupunkiin, hän lähtee; jos huikkaan (tarkoittamatta vihjata) että tekispä mieli kahvia, hän keittää; hän halailee, silittää, pussaa, kehuu ulkonäköäni, kysyy multa sopiiko hänen omat menonsa mun aikatauluun jne., että mitä mä edes kehtaan. Se rakastaa mua ja näyttää sen niin monin tavoin, että yhdet kukat siinä rinnalla ei ole yhtään mitään. ?

Vierailija
4/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmasti käytöksestä yms. huomaisin, jos lakkaisi mua rakastamasta vaikka ei sanoisikaan "kulta, en rakasta sua enää" ;)

Vierailija
5/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi kaikista helpointahan se on sanoa, että rakastaa. Mutta käyttäytyykö sen mukaisesti, niin se se vasta temppu on! Ei se vaan kaikilta niin luonnistu.

Vierailija
6/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas en osais kuvitellakkaan ettei mies kertoisi rakastavansa minua. Hän kuitenkin tekee sen lähes päivittäin.

Toiset vaan on ehkä sellaisia mörököllejä jotka ei välitä tunteistansa liikoja puhella. Kyllä kai sä sen huomaat sen teoista, rakastaako se sua. Jos sun miehes on kerran sen sulle sanonut niin ehkä hän sitten ilmoittaa kun asia ei enää olekaan niin :)

Vierailija
7/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussaa sitäkin enemmän =) Eli ne pienet eleet: halaukset, pusut, kosketukset.

Minulle ne kertovat, että mies rakastaa minua, vaikka on vain kerran sanonut sen joskus vuosia sitten. Samalla tavalla minä kerron miehelle omista tunteistani, koska niistä on vaikea puhua (en tiedä miksi), joten osoitan sen juurikin noilla pienillä eleillä.

Vierailija
8/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en todellakaan jakele liikaa rakkauden tunnustuksia sanallisesti. Olen sitä mieltä että rakkaus näkyy arjessa. Ja joskus aikoinaan omasin poikaystävän joka vähän väliä sanoi rakastavansa ja se enemmän ärsytti kun toi hyvää oloa.

Oma mieheni varmaan enemmänkin voisi näyttää tunteitaan, mutta en kaipaa liikaa hempeilyä, koska arjessa se rakkaus parhaiten näkyy. Kun voidaan toimia kumppaneina ja joka pienestä asiasta ei tarvitse kättä vääntää, se kertoo enemmän mulle rakkaudesta kuin ne sanat. Ja voidaan sopia omista menoista, puolin ja toisin, koen arvostusta ja toivon että miehenikin kokee. Se on enemmän rakkautta kun turhat sanat.

Toivon että huomaat miehesi pienet teot, jotka kertovat rakkaudesta ja arvostamisesta.

Vierailija
9/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies nousee joka aamu viemää koiraa pihalle että minä saan nukkua pitempään

- saan joka aamu suukon ja halauksen

- kukkia saan harvemmin,mut naistenpäivänä aina

- mies miettii minun tunteitani; esimerkiksi tämän päivän hän on lomalla (vaihtoi vuoroa) että minä pääsin aamulla yksin asioille

Tällaisia pieniä arkipäivän asioita on paljon. Sekin on tärkeää, että riitatilanteissakin ollaan reiluja ja pyydetään anteeksi, ja minulle myös rakkauden ja välittämisen osoitus.

Mä menisin varmaan ihan mykäksi jos mies alkais ladella rakkaudentunnustuksia. Siis kivaahan se ois, mut uskotaan tässä vähemmälläkin. :)

Vierailija
10/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sikäli olen jäävi, mutta muistan tuossa aiemmin ajatelleeni, että olisipa se vaan kiva, kun mies ostaisi mulle kukkia joskus, toisi jotain ylläreitä tai järjestäisi meille jotain kivaa yhteistä (mä teen näitä kaikkia). Sitten havahduin että perhana, jos valitan kipeitä hartioita, mies haluaa hieroa; jos mulla on paha mieli, hän tulee ja lohduttaa; jos haluan hänestä seuraa kaupunkiin, hän lähtee; jos huikkaan (tarkoittamatta vihjata) että tekispä mieli kahvia, hän keittää; hän halailee, silittää, pussaa, kehuu ulkonäköäni, kysyy multa sopiiko hänen omat menonsa mun aikatauluun jne., että mitä mä edes kehtaan. Se rakastaa mua ja näyttää sen niin monin tavoin, että yhdet kukat siinä rinnalla ei ole yhtään mitään. ?

:') ihana

Vierailija
11/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla erotessa pusu, hoitaa lasta ja perhettä. Siivosi vessaa viime viikonloppuna, kun sain keskenmenon ja vuoto aivan hirveää. Välillä kävi kippaamassa mut jalat kohti kattoa, ettei taju lähde. Jaksaa olla tukena ja lohduttaa, iloitaan yhdessä. Siis vaan jakaa arkea ja muistaa joskus myös sitä juhlistaa

Vierailija
12/12 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilunkimiehet ovat maailman sivu huijanneet siinä. Sanat ovat tyhjää ja helppo sanoa, mutta teot ne mittaavat asian.

Huomioiko mies sinua muuten? Keittääkö sinulle iltateetä, kun olet asioilla ja tulet kotiin siihen aikaan? Nukuttaako lapset, kun olet väsynyt? Puhuuko sinusta muiden seurassa hyväksyvään ja arvostavaan sävyyn? Katsooko sinua lempeästi joskus silloinkin, kun ette keskustele...