Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Cerazette minipillereistä??

Vierailija
18.11.2010 |

Onko lihottanut, aiheuttanut aknea, heitellyt mielialaa laidasta laitaan? Entä onko kuukautisesi jääneet kokonaan pois?

Kuulisin mielelläni kokemuksia. Ensimmäisen kerran aloitan keltarauhashormoniehkäisyn muutaman viikon päästä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialat vaihteli ja vähän väliä oli tiputteluvuotoa. Olin syönyt vuosia yhdistelmäpillereitä ilman mitään häikkää enkä ensin hoksannut, että nämä "lievemmät" pillerit voisivat moista aiheuttaa. Lopettamisen jälkeen loppuivat "vaivatkin".

Vierailija
2/8 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin siis ennen vauvaa vuosia. Sopivat ihan hyvin ja kuukautisten väli oli pitkä. Minulla oli aluksi tiputteluvuotoa, mutta se loppui. Tosin mitään säännöllistä kiertoa minulla ei ollut pillereiden aikana, mutta pitkä kierto, joka vaihteli. Muuta niistä ei tullut ja yhdistelmäpillerit eivät minulle sopineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytin Cerazettea - kunnes tulin raskaaksi. Ei kun aborttiin jonka päälle vielä kohtutulehdus.

Eli jos et oikeasti halua vielä lapsia, suosittelen lämpimästi kondomia lisäksi.

Vierailija
4/8 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa tiputteluvuotoa. Sanottiin, että loppuu kyllä aikanaan mutta ei loppunut. Vuosi niitä tuli popsittua. Lisäksi kova päänsärky aloitettaessa, naamaan iski näpyt ja jatkuva pms-olo eli vitutus vaivas. En tuntenut muutenkaan oloa normaaliksi koko sinä aikana kun söin niitä.

Vierailija
5/8 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainoot, mitkä mulle sopi mm. aurallisen migreenin takia. Ekat kolme kuukautta menkat tuli melkein kahden viikon välein. Todella turhauttavaa, mutta sitten jäi kokonaan pois. Välillä mietitytti, mutta teho oli hyvä, kunhan muistaa ottaa aina ajallaan tabun. Halut mulla putosi nollaan, eli siinäkin mielessä ehkäsyteho oli hyvä. Lopetin pillerit ja halut palasi hurjana takasin ;)

Ja raskauduin heti toisesta kierrosta :)

Vierailija
6/8 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvaa vuotoa ja päänsärkyä 4kk, sitten lopetin.

Vierailija
7/8 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihottanut, aiheuttanut aknea, heitellyt mielialaa laidasta laitaan? Entä onko kuukautisesi jääneet kokonaan pois?

Kuulisin mielelläni kokemuksia. Ensimmäisen kerran aloitan keltarauhashormoniehkäisyn muutaman viikon päästä.

Ekat kaks viikkoa niitä syödessä olo oli ok. Sitten alkoi järkyttävä vi..tus. Teki mieli nuijia kaikki eteen tulevat. Jatkoin kuitenkin syömistä, kun e-neuvolassa sanoivat et kuukausi yleensä menee, että hormoni pitoisuudet tasoittuu. Kierto oli ensin 61 päivää ja mielikin aavistuksen tasaantui ja ajattelin, että jatkan syömistä jos kierto pysyy näin pitkänä. Vaivana runsaat ja pitkät (11 päivää) kestävät kuukautiset. No, seuraava kierto ei ollutkaan kuin 13 päivää. Siihen loppui ne pillerit.

Vierailija
8/8 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopi,ei tullut menkkoja ollenkaan,halut kyllä vähän laski.Lopetin ne ja tulin raskaaksi parin kuukauden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan