Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyytää jatkuvasti

Vierailija
18.11.2010 |

Että pissaisin hänen päälleen suihkussa.... Ajatus ei kyllä kiehdo minua yhtään. Harrastaako tätä joku oikeasti? Loppuuko ruinaus jos suostun tekeen kerran ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mies pääsisi kokeilemaan tykkääkö oikeasti sellaisesta vai ei. Jos huomaa, että juttu olikin omassa päässä kivempi kuin todellisuudessa, ruinaus varmaan loppuu. Jos huomaa, että olikin tosi kivaa, ruinaus varmaan vaan lisääntyy... Jos mies on ruinaavaa tyyppiä.

Ehkä suostuisin kerran tarjoamaan miehelle tämän "elämyksen". Mutta jos se tuntuu sinusta epämiellyttävältä, niin tekisin selväksi, että tarjolla on vain yksi kokeilu, ei yhtään enempää.

Vierailija
2/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äijjän nuolla pillua hetken ja sitte kuset suoraan suuhun...loppuu se vinkuminen!

Näin mä tekisin jos mulla pillu olis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äijjän nuolla pillua hetken ja sitte kuset suoraan suuhun...loppuu se vinkuminen! Näin mä tekisin jos mulla pillu olis :)

Entä jos se vaan innostuu siitä?

Vierailija
4/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin pitää olla molemmille kivaa ja tyydyttävää. Suostuuko mies tekemään jotain mitä sinä pyydät, vaikka ajatus ei kiehtoisi häntä lainkaan? Ai eikö? No sitten et sinäkään suostu.

Jos toisen pyyntö on itselle ihan sama, niin toki kannattaa auttaa toista hänen fantasioittensa toteen täyttämisessä. Mutta ei missään nimessä, jos se tuntuu vähääkään vastenmieliseltä itsestä, syystä tai toisesta.

Nämä ohjeet tarkoitan sekä miehille, että naisille.

Vierailija
5/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äijjän nuolla pillua hetken ja sitte kuset suoraan suuhun...loppuu se vinkuminen! Näin mä tekisin jos mulla pillu olis :)

Entä jos se vaan innostuu siitä?

Mä ainakin tykkään nuolla mun vaimon pillua samalla kun se kusee. Hottia! Vaimo tykkää ottaa multa puolestaan hiusten pesun luonnon omalla huuhteluaineella :)

Vierailija
6/8 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi homma ei tossa mitään pahaa ole vai kärsitkö siitä kovasti jos kuset miehesi päälle?

Vierailija
7/8 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus pissaleikkejä harrastanut...se on muuten helkutin vaikeaa pissata toisen päälle kun on kiihottunut.Ei se noin vaan suju ja vaikeampaa on jos toinen samalla räplää klittaa kun yrität keskittyä pissaamiseen. Minä olen koko elämäni ajan tottunut rauhassa kusemaan joten se toisen läsnäolo kyllä häiritsee,ei siitä niin vaan pääse...mutta ei siinä,ihan kiihottavaa hommaa jos toisella osapuolella on aikaa ja kärsivällisyyttä :)

Vierailija
8/8 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään, mutta en silti ymmärrä sitäkään, miten se olisi minulta pois, jos pissaan suihkussa miehen päälle. Jos se kerran toista osapuolta kiihottaa ja itselleni on aivan sama, niin kyllä pystyisin sellaista tekemään. Mutta itse olenkin sellainen nainen, joka haluaa tuottaa miehelleen nautintoa...