Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi imetys!

Vierailija
18.11.2010 |

vauvani nyt 7kk ja on nyt kaksi viikkoa jo hylkinyt oikeeta rintaa mutta vasen kelpaa mutta ei sekään kovin hyvin enää. Oon siis koko ajan kuitenkin koittanut tarjota molempia rintoja jne. ja kun saan vauvan rinnalle hän potkii ja huitoo yms koko ajan. Joko siis aika lopettaa imetys vai mikä olisi oikea ratkaisi??? vauva syö soseita jo hyvin. ja siis en ole antanut maitoa ollenkaan jos ei oo rinnasta huolinut, mukista juo vettä ruualla, pulloa kyllä huolii jos annetaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma maito ei kertakaikkiaan kelpaa. joskus on tollasia kausia, mitkä saattaa mennä itsestään ohikin.

Vierailija
2/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetä nyt jonkun päivän/viikon ajan mahdollisimman unista vauvaa. Heti päiväunien ja yöunien jälkeen ja yöllä.

Kyse voi olla ohimenevästä kaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo siis tää ei oo eka kerta kun on tälläinen kieltäytyminen (imetys ollut hankalaa oikestaan koko ajan) mutta jostain oon aina saanut voimia jatkaa. Mutta siis nyt kieltäytynyt jo näin "pahasti" ja ei tosiaan huoli oikeeta rintaa ees öisin ja ennen aina nukahti rinnalle mutta nyt tänä aikana ei oos ees sängyssä väsyneenä huolinut rintaa vaan nukahtanut minun viereen silti.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi