Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polarn och Pyret haalari -kokemuksia

18.11.2010 |

Hei,

nyt kaipaisin pikaisesti kokemuksia POP:n talvihaalarista ja nimenomaan, jos sinulla on kokemuksia sekä Reima tecistä ja popista, kumpi parempi? Olen ostamassa haalaria viisi vuotiaalle, hoikalle ja ihan vähän yli 105-senttiselle pojalle. Ajattelin ostaa 116 cm, Reimatecistä meillä on 110 cm ja se on sopiva (viime vuonna ostettu, mahtuisi koko talven, mutta on vähän rikki).

Onko popin haalari helppo pukea itse? Entä materiaali, onko yhtä notkeaa kuin reimateceissä?

Kiitokset kaikille etukäteen vastauksista!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ollut lapsella jonkin aikaa jo POP-haalari ja voinkin kertoa itse käyttökokemuksista:

116-senttinen menee hyvin hoikalle vähän yli 105-senttiselle. Haalari on paljon istuvampi hoikalle kuin Reimatec. Haalari on myös lämpöisempi verrattuna Reimateciin. Ainakin 5-vuotias saa hyvin puettua haalarin itse. Materiaali on hiukan vahvemman oloista kuin Reimateceissa, mutta ei kovallakaan pakkaselle kovetu ja on notkea ja kevyt päällä. Lapsi tykkää itse tästä popista enemmän kuin reimasta.

Mittasuhteista sen verran, että POP 116 on isompi kuin reimatec 110, mutta kapeampaa mallia. POP 116 cm on samanmittaiset hihat kuin Reimatec 110 cm. Olen ollut erittäin tyytyväinen ensimmäiseen Polarn och Pyret haalariimme. Reimateciä käytämme nollakeleillä ja PoP pidetään pakkashaalarina =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla