Osaisiko joku kertoa miten paljon about maksaisi yksityisen hoitajan palkkaaminen kotiin?
Lapsi on 1v ja päivät noin 8h mittaisia. Eikös kela tue tätäkin hoitovaihtoehtoa jotenkin? Lisäksi saa kotihoidon tuen..? Jos hoitajan palkka olisi vaikka 1500e, paljonko jää itselle maksettavaksi?
Kommentit (27)
että äiti on sekä tyhmä että pihi...
pihi jos uhraa kahden lapsen hoitamiseen tuhat euroa kuukaudessa palkkaamalla hoitajan.
Tyhmältäkään ei vaikuta ainakaan viestinsä perusteella. Enemmin tulee kyllä mieleen että sä tässä nyt teet itsestäs tyhmää.terv.edellinen
hän sanoi maksaneensa 700 euroa kuussa siitä. kunnallinen maksaisi 500 plus lasten sairastelukulut yms. eli ihan samoissa summissa liikutaan.
ja tyhmältä vaikuttaa, erittäin tyhmältä.
Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja jokainen saa olla toisten ratkaisuista mitä mieltä tahansa. Me teimme oman valintamme palkkaamalla hoitajan työllistämistuella, joka on yksi mahdollisuus hankkia hoitaja kotiin mutta ei tosiaankaan ainoa. Joku muu tekee toisin tai hoitaa itse lapsensa tai vie lapsensa kunnalliseen hoitoon. Edelleen on hyvä, että valinnanmahdollisuuksia on.
Olen siis se, joka palkkasi nuoren työttömän työvoimatoimiston tuella.
hän sanoi maksaneensa 700 euroa kuussa siitä. kunnallinen maksaisi 500 plus lasten sairastelukulut yms. eli ihan samoissa summissa liikutaan.
ja tyhmältä vaikuttaa, erittäin tyhmältä.
Mulla sisko asuu maaseudulla ja kolmen lapsen kanssa joutuisi kuskaamaan lapsia eri puolille taajamaa eri tarhoihin ja eskariin. Häneltä menis koko päivä kuskauksiin eikä pystyis hoitamaan omia yrittäjän töitään ollenkaan jos veisi kunnalliseen hoitoon lapset joten siskolla ja miehellä on ollut myös palkattuna lastenhoitaja kotona. Maksavat kyllä itse pitkän pennin siitä ja saavat kunnalta käsittääkseni yksityisen hoidon tuen.
joka ei kelvannut kenellekään muulle ja joka oli halpa??
kas siinäpä meriitit!
palstalla yleinen palkka 5000 euroa kuukaudessa?
hei. kluetkohan vielä tätä ketjua? haluaisin jutella kanssasi työttömän plakkaamisesta käytännössä.....
Siis mitä vittua? Juurihan täällä ap on maksamassa huomattavasti enemmän jotta lapsi voisi olla kotihoidossa?!