Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara LaFountainin enklantinkieli

Vierailija
18.11.2010 |

tää on todella vakava ja tärkeä aihe, joka mun on vaan pakko jakaa teidän kanssa. Mä en TAJUA miten joku, joka on puoljenkki, asunut jenkeissä pitkään ja myös opiskellut siellä, EI OSAA ENGLANTIA!

ja tää asia ärsyttää mua!!

:-O

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti isä - ja ei ole paljoa ollut kotona kun ei ole kieli päässyt tarttumaan...

Vierailija
22/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkkä kaunis ulkonäkö yksin riitä mihinkään. Vaan pitää oikeasti olla omistautunut johonkin ja olla siinä hyvä, sitten voi ulkonäkökin olla plussaa. Yleensä juuri jostain osaamisesta tulee se viimeinen silaus ja särmä ulkonäköön, tyhjä kuori ei kanna pitkälle ei lopulta kiinnosta ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että puhuu kieltä ja tulee ymmärretyksi! Suomalaiset on niin ihmeellistä kansaa? Miksi pitäisi osata huippu hyvää vierasta kieltä? Sehän on se tärkein asia, että uskaltaa käyttää ja tulee ymmärretyksi. Ei niinkään lausuminen tai kielioppivirheet!!!

Mulle hoetaan jatkuvasti suomalaisten kielitaidosta... Kaikki me täällä osataan hyvin englantia, mutta harvat uskaltavat käyttää sitä. Kiinnitetään liikaa huomiota lausumiseen ja kielioppisääntöihin. Ollaan mieluummin hiljaa kuin puhutaan vierasta kieltä palaverissa. Onkohan koululaitoksemme syytä vai kenen???

Vierailija
24/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Syrjäsellä lautasmallisto?

Onko hän voittanut kokkikirjoillaan keittokirjojen Oscarin?

Vierailija
25/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole automaattisesti tässä(kään) tapauksessa kateuttaa mihinkään suuntaan.

Vierailija
26/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielitaitoa arvostelevat on vaan kateellisia, kun eivät itse ole pääministereitä eivätkä presidenttejä!

Siis tämä on niin hauskaa mitä kaikkea ihmiset keksii kateuksissaan. Ja nyt räpsähti laskuri päälle...

Vierailija
27/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara ei vain tunnu aidolta! Kuka hullu ottaa tuollaisen taiteilijanimen!

Sara La Fountain oli lapsuutensa ja nuoruutensa Saara Kuronen! Otti isänsä nimen käyttöön vasta täysi-ikäisenä. Ja ihan hyvä veto markkinointimielessä, paljon mieleenjäävämäpi nimi.

Samaa sarjaa kuin Kata Kärkkäisestä Katariina Souri ja muut vastaavat nimenvaihtajat.

Vierailija
28/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara La Fountain oli lapsuutensa ja nuoruutensa Saara Kuronen! Otti isänsä nimen käyttöön vasta täysi-ikäisenä.

Sitten av-mammanalut - yllätys yllätys -kiusasivat häntä kunnes vaihtoi nimensä suomalaiseen pottunenänimeen. Täysi-ikäisenä sitten vaihtoi takaisin alkuperäiseen. Mikähän on kun tätä ketjua luettuani ei ihmetytä tippakaan. Ei ole ajat muuttuneet Saran suhteen ja suomalaist on SÄÄLITTÄVÄÄ, umpikateellista kansaa.

Vierailija
29/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä joku sen frendi aina linjoilla, ku heti kun siitä naisesta jotain kirjotetaan nii alkaa kauhee puolustelu ja muiden syyttely kateudesta.. vai oiskohan ihan se ite??

Vierailija
30/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa asuvistakaan suuri osaa ei osaa englantia.

Vierailija
31/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa asuvistakaan suuri osaa ei osaa englantia.

Sara la Fountain on ihan söpö ja ok juontaja, mutta hänen kielitaitonsa on aika huono siihen nähden, että englannin pitäisi olla hänen toinen äidinkielensä.

Vierailija
32/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta muutettuaan Suomeen ja jouduttuaan kiusatuksi kummallisen nimensä ja omituisen ulkonäkönsä vuoksi.

Sittemmin, aikuistuttuaan, palasi Sara la Fountainiksi.

Hänen kieli- tai kokkaustaidoistaan mulla ei ole mielipidettä.

Vierailija
33/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai lausumista.Syntyjään amerikkalaiset tekevät huomattavasti enemmän virheitä kuin Sara ("he don't know nothing"..."we thinks so"...). Entä sitten? Ihan hyvin ja ymmärrettävästi tuo keskiverto av-mammaa huomattavasti kauniimpi tyttö puhuu kieltä. Paljon paremmin kuin keskiverto suomalainen.

Vierailija
34/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän puhuu hyvää ja selkeää englantia!

Vierailija
35/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogikirjoitukset täynnä alkeellisisa virheitä...

Vierailija
36/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sille mitään, mut mun mielestä tollaset järjestelmälliset, alakoulutasoiset virheet antavat ihmisestä todella tyhmän vaikutelman.

Vierailija
37/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todeta vain että sääli on ilmaista, mutta kateus pitää ansaita.

38/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon kanssa kahteltiin sen lyylin juttui jokunenaika sitten discovery home& health kanavalta ja naureskeltiin kuollaksemme, kun ei se osaanut puhua...vielakin naureskellaan sen jankuttamalle "olive oilille"