Sara LaFountainin enklantinkieli
tää on todella vakava ja tärkeä aihe, joka mun on vaan pakko jakaa teidän kanssa. Mä en TAJUA miten joku, joka on puoljenkki, asunut jenkeissä pitkään ja myös opiskellut siellä, EI OSAA ENGLANTIA!
ja tää asia ärsyttää mua!!
:-O
Kommentit (38)
todeta vain että sääli on ilmaista, mutta kateus pitää ansaita.
Saako sitten esim. poliitikon kielitaitoa arvostella, vai onko silloinkin kyse kateudesta?
Itseäni ärsyttää se, että Sara on mukamas amerikkalaisen iloisen ruokakulttuurin edustaja, mutta oikeasti ei luo mitään uutta tai omaperäistä.
Siis tämä on niin hauskaa mitä kaikkea ihmiset keksii kateuksissaan. Ja nyt räpsähti laskuri päälle...
joidenkin mielestä suhtautua täysin kritiikittömästi. Käsittääkseni SLF on julkisuudessa nimenomaan keittotaidon edustajana. Miksi hänen saavutuksiaan tai niiden puutetta ei saisi kritisoida vain siksi, että kyseessä sattuu olemaan kaunis nuori nainen?
Kateuskortti alkaa muuten olla jo täysin aikansa elänyt.
Siis tämä on niin hauskaa mitä kaikkea ihmiset keksii kateuksissaan. Ja nyt räpsähti laskuri päälle...
Miksi hänen saavutuksiaan tai niiden puutetta
verrattuna av-mammaan. Hänellä on vain ollut muutama tv-ohjelma, hänen keittokirjansa on voittanut keittokirjaoscarin, hänellä on oma lautasmallisto ja lukemattomia ruokajutuja lehdissä. Eli toisin sanoen ei mitään! Toista se on punnata 4-kiloinen Nico-Petteri ja sitten valittaa hiekkalaatikon reunalla miten rankkaa sitä on hoitaa.
mutta aksentti on todella repivä ja yleisilme teennäistäkin teennäisempi. En pystynyt katsomaan tätä pätkää loppuun kun alkoi ahistaa ihan liikaa. Hai gaiz - a toast to friendship... tässä kohtaa tämä mamma lähtee yrjölle.
huippukokkina, eikös?
verrattuna av-mammaan. Hänellä on vain ollut muutama tv-ohjelma, hänen keittokirjansa on voittanut keittokirjaoscarin, hänellä on oma lautasmallisto ja lukemattomia ruokajutuja lehdissä. Eli toisin sanoen ei mitään! Toista se on punnata 4-kiloinen Nico-Petteri ja sitten valittaa hiekkalaatikon reunalla miten rankkaa sitä on hoitaa.
Tiedät varmaankin omat rajoituksesi niin hyvin, ettet itse arvostele etkä kritisoi koskaan ketään?
Hänellä on vain ollut muutama tv-ohjelma, hänen keittokirjansa on voittanut keittokirjaoscarin, hänellä on oma lautasmallisto ja lukemattomia ruokajutuja lehdissä.
Noita on mm. Harri Syrjäselläkin. En siltikään pidä häntä mitenkään erityisen uraauurtavana kokkina.
Tiedät varmaankin omat rajoituksesi niin hyvin, ettet itse arvostele etkä kritisoi koskaan ketään?
Siitä seuraa se, ettei MIKÄÄN hänen saavutuksistaan ole mitään.
Eihän SLF:llä ole lautasmallistoa sen takia, että hän olisi erityisen hyvä kokki, vaan sen takia että on ajateltu hänen olevan ihana ja haluttava brändi, jonka varjolla voi myydä lautasia!
Musta SLF on samaa sarjaa kuin Tommy Tabermannin runoviinilasit tai Jukka Rintalan karseat vuodevaatteet!
Mikä on keittokirjojen Oscar?
Sara ei vain tunnu aidolta!
Kuka hullu ottaa tuollaisen taiteilijanimen!
jäänyt melko lyhyeksi keikaksi? Tyyliin joku parin kuukauden kurssi? Ei sellaisessa välttämättä juuri mitään opi, varsinkaan, jos ei paljon tartte puhua.
Eikä kyse ole kateudesta, mutta hänen ääntämisensä on sellainen Cal-chick-teinimäinen.
jäänyt melko lyhyeksi keikaksi? Tyyliin joku parin kuukauden kurssi? Ei sellaisessa välttämättä juuri mitään opi, varsinkaan, jos ei paljon tartte puhua.
Eihän SLF:llä ole lautasmallistoa sen takia, että hän olisi erityisen hyvä kokki, vaan sen takia että on ajateltu hänen olevan ihana ja haluttava brändi, jonka varjolla voi myydä lautasia!
mulla on se kuva, että on tosi innostunut kattauksista jne. ja siksi ryhtynyt tollasiin projekteihin. En oikeasti voi ymmärtää tätä naisten ominaisuutta, että jos joku onnistuu työssään, se saa maailman suurimman paskalastin niskaan vain siksi että sattuu olemaan nätti. Luin hänestä lehtijutun ja siitä välittyi hänen suuri innostuksensa työtään kohtaan. Siitä nämä kaikki hänen projektit ja onnistumiset lähtee, ei siitä että istuu naama norsunvitulla arvostelemassa muita tai siitä minkä näköinen pärstä on. Tämä maailma on oikeasti täynnä kaikenlaisia kauniita nuoria naisia, jotka yrittä ratsastaa pelkällä ulkonäöllä tyyliin se ekana ulos lentänyt BB-Maria. Siitä ei vaan tule mitään, jos ei ole aitoa intohimoa ja osaamista jossain asiassa. Sen jälkeen ulkonäkö voi auttaa, mutta ei se yksi riitä yhtikäs mihinkään.
Miten pitkä on Perähikiän kokkilinja ja olisiko perähikiän kokkilinjan käyneellä mielestäsi parempi koulutus kuin 2,5 vuotta huippukoulussa?
Sara ei vain tunnu aidolta! Kuka hullu ottaa tuollaisen taiteilijanimen!
ilmeisesti isä - ja ei ole paljoa ollut kotona kun ei ole kieli päässyt tarttumaan...
Luulen, että Sara kärsii tavallisesta "kauniin naisen syndroomasta". Ei tartte tehdä tarpeeksi töitä kehittääkseen heikkoja kohtiaan, koska voi aina vain hymyillä kauniisti.
Kielellisesti blogi on aivan ala-arvoista luettavaa, sekä suomeksi että englanniksi.
Itseäni ärsyttää se, että Sara on mukamas amerikkalaisen iloisen ruokakulttuurin edustaja, mutta oikeasti ei luo mitään uutta tai omaperäistä.