Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisille mielestäsi on Gerry Weberin vaatteet?

Vierailija
17.11.2010 |

Olen aiemmin pitänyt niitä mielestäni vähän tätivaatteina.

Mutta nyt näin saksalaiselta nettisivustolta, että heillä paljon nuorekkaitakin vaatteita. Miksei näitä tuoda Suomeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä pitää vaikka 30v

Vierailija
2/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tarkistaa: kyllä, pidän juuri Gerry Weberin uudenpuoleista paitaa ylläni. Ostospaikka Lahden joku ostoskeskus, liikeen nimeä en muista, ehkä sitten Gerry Weber?

Niin, olen kyllä yli 40-vuotias, mutta 10-vuotias lapseni kehui tätä paitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tarkistaa: kyllä, pidän juuri Gerry Weberin uudenpuoleista paitaa ylläni. Ostospaikka Lahden joku ostoskeskus, liikeen nimeä en muista, ehkä sitten Gerry Weber?

Niin, olen kyllä yli 40-vuotias, mutta 10-vuotias lapseni kehui tätä paitaa.

Ups, jatkankin vielä: vai tarkoittiko ap että tuodaan vain tätimallisto Suomeen ja nuoriso-osasto pitää tilata? Sori...

Vierailija
4/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vartalosta ja miten ne yhdistää, ovatko tätivaatteita. Minusta kaikki huonosti istuvat tai kantajalleen väärän malliset vaatteet näyttää helposti tätivaatteilta.

Varmaan joka sesonki olen Weberin vaatteet katsonut läpi, koska meillä ne on jo vuosikymmeniä ollut mun äidin (yli 60-v.) vaatteita. Ihan nuorekkaita malleja siellä joukossa aina on.

Itse olen liian pieni heidän saksalaiseen mitoitukseen.

Vierailija
5/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tuontyyppinen hame mutta siinä on myös sinivalkoinen vyö, jotain sifonkia on se päällysosa. Minusta se on mukavan 50-lukuhenkinen. 70 % alennuksesta ostin.

http://resources.shopstyle.com/sim/fb/7d/fb7d37d88accf3288f6d1f386f027e…

Vierailija
6/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettisivulta katsoit, voiko niitä tilata nettikaupasta? Suomessahan hintoihin pistetään aina reilusti suomilisää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän