Tänään kestettiin peräti 45min toisiamme ennen kuin oli riita ilmiliekeissä
Että mä olen KYPSÄ!!! En tiedä rakastanko miestäni lainkaan / olenko koskaan rakastanut mutta sen tiedän, että hän ÄRSYTTÄÄ minua aivan järkyttävän paljon. Jopa eleet puhumattakaan muista sietämättömän ärsyttävistä asioista ja riita on ilmiliekeissä yleensä viimeistään tunnin sisään kun näemme toisemme! Ihanaa elämää. Miksi me ollaan yhdessä??? Sitä mä kysyn nykyään itseltäni jatkuvasti. Näinkö se rakkaus vaan loppuu?
Kommentit (11)
Aina ollaan riidelty tulisesti, mutta nyt tuntuu että ei ole mitään muuta kuin ärtymystä toista kohtaan, joka leimahtaa hirveiksi riidoiksi. Vauva on alle 1v - jostain luin että parivuotiaaksi pitäisi jokaisen sinnitellä suhteessa kun hormonit tekee tepposia, mutta tuntuu että tämä ei ole sitä vaan oikeasti toi tyyppi vaan vituttaa niin järkyttävästi. Mutta oikeastiko ERO? Vain siksi että toinen ÄRSYTTÄÄ? Kaikki ns. ulkoiset puitteet on kunnossa, ei väkivaltaa/viinaa tms. Vain sanoinkuvaamaton v*tutus.
AP
toisen hengityskin ärsyttää
Ukko vitsailee kaikkea muitten kanssa ,MUTTA JOS MÄ erehdyn kommentoimaan jotain huumorilla,niin se ei ymmärrä lainkaan,ottaa nokkiinsa kun kieroutuneessa mielessä kääntää asiat toisella tavalla mitä tarkotan.Vituttaa tosissaan tommonen niin paljon että räjähdän kohta!
voi monta viikkoakin niin, että jo toisen naaman näkeminen alkaa kyrsimään ja tekisi mieli nukkuakin eri huoneessa, ettei tarvitsisi edes yön aikana hengittää samaa ilmaa!
Toistaiseksi kaudet ovat menneet ohi ja sitten tulee jonkinlainen välirauha tilalle, ja onhan meillä oikeasti ihan kivaakin (kun koti on siisti, kaapissa ruokaa ja lapsi rauhallinen)....
nim. 10 vuotta yhdessä
Toissapäivänä olin murheissani ja ikävöin miestä kun hän oli toisaalla yhden illan. Mutta kun hän on kotona niin se niiskutus ja perseen raapiminen ja yskiminen ja typerien kommenttien sanominen. Argh! Kyllä ärsyttää ja minä vain tiuskin ja sitten miestä alkaa ärsyttää ja hän on tyhmä ja törkeö ja sitten minua ärsyttää vielä enemmän ja toivoisin, että mies menisi pois. Sitten hän lähtee ja sitten minulla onkin ikävä ja haluan, että hän tulee takaisin ja kaikki alkaa alusta.
Onneksi tämä on toivottavasti vain vaihe.
Ukko vitsailee kaikkea muitten kanssa ,MUTTA JOS MÄ erehdyn kommentoimaan jotain huumorilla,niin se ei ymmärrä lainkaan,ottaa nokkiinsa kun kieroutuneessa mielessä kääntää asiat toisella tavalla mitä tarkotan.Vituttaa tosissaan tommonen niin paljon että räjähdän kohta!
Luulee että tarkoitat toista vaikka puhut suoraan. vai onko tapasi puhua moniselitteinen?
Oikein hyvä, yritän ottaa teistä mallia.
ap ei ole yksin - mun mies ärsyyntyi jostain ihan selittämättömästä syystä tänään ja perheen kivat iltasuunnitelmat meni pilalle. Sit odotteli, et mä olisin tapani mukaan alkanu hieromaan sopua mutta en kllä nyt anna periksi kun ei ollu mun syy (tällä kertaa)! Äskettäin laitto kengät jalkaan ja takin päälle, nappas auton avaimet ja häipy. AIVAN SAMA minne, en soita perään :)
eli mikä miehessä eniten vituttaa?
se, että vaikka miten nätisti ja perustellusti ja oikeutetusti ja vaikka jumalauta toisen päätä silittäen ja viinirypäleitä syöttäen esittäisin asiani, esim. että vauvan vaipan vaihto on molempien vastuulla edelleen niinkuin on aina ollut, mies ottaa "argh taas muija nalkuttaa" -ilmeen eikä mene läpi viesti ei sitten millään!!
ei todellakaan ihmetytä yh-mammojen suuri määrä.
Unohditte kasvaa aikuisiksi ennen kuin aloitte leikkiä kotia. Siinä totuus.
Onkohan kukaan teistä tullut ajatelleeksi sitä, että ehkä sitä miestäkin ärsyttää teidän pärstät?
ja nyt taas jonkinlainen välirauha ja siedämme toistemme seuraa.. En jaksaisi tällaista up n' down touhua, olen ihan romuna tästä touhusta ja siitä että jatkuvasti ärsyttää toinen niin paljon.
Vuosikymmen ollaan oltu yhdessä.
AP
toisen hengityskin ärsyttää