Mielipiteitä? Pettääkö mieheni?
Meillä on tänä syksynä ollut hiljaisempi n.1,5kk jakso, jolloin seksiä on ollut vain n. kerran viikossa. On ollut kiireitä työelämässä, joka ainakin mun haluja on vähentänyt. Tästä sitten riitelimme oikein kunnolla muutamia viikkoja sitten. Mies uhkaili suoraan käyvänsä huorissa, jos en ryhdy aktiivisemmaksi. Tämän jälkeen seksiä olikin useita kertoja viikossa. Muutama riitakin tähän on mahtunut (ei kylläkään enää seksin puutteesta). Olen yrittänyt parhaani, jotta mies saisi sen mitä tarvitsee. En usko että mies on silti yhtään tyytyväisempi. Nyt tilanne on vaan se, etten tahdo pystyä tähän. Itkettää jatkuvasti ja työkin kärsii. Löysin tietokoneelta jälkiä treffisivustoilla käymisestä. Järkytyin, vaikka tavallaan kai mun olis pitänyt aavistaa. Sivuhistorian mukaan mies on luonut tunnuksen sivustolle nyt viikon sisällä. Mitä ihmettä mä teen? En varmasti pysty sanomaan miehelleni asiasta. Enkä haluakaan, koska sivuhistorian kaivelu on todella epätoivoista puuhaa.
Kommentit (30)
Järkytys.
Vaikka ymmärrän jotenkin miestä kun minunkaan vaimoani ei seksi kiinnosta (n. 5 krt vuodessa kiinnostaa).
Silti tuollainen uhkailu ja kiristys on asiatonta.
Ei lohduta, mutta mukava kuulla että teillä on selvitty.
Minun mieheni sanoi asian lähes samoilla sanoillakin.
Ihan älyttömän ahdistavaa, että on kokoajan ainakin esitettävä halukasta. Haluttomuus on niin tuomittavaa ja merkki siitä että koko suhde on karilla. Mitä jos ei vaan oikeesti halua kuin pari kertaa viikossa tai kerran. Oonko mä sitten huono? Enkä kelpaa kellekään miehelle? Mä en edes tiedä kuinka paljon oikeesti haluisin, kun en pääse eroon tuosta velvollisuudentunteesta.
Mun mies vaan sanoo että unohda mitä hän on sanonut. Ei se vaan mene niin. Jos olisin itse möläyttänyt esim. että ompa sulla pieni, niin takuulla hän ei sitä koskaan unohtaisi, vaikka sanoisin etten tarkoittanut. Mun mielestä joitain asioita ei vaan sanota, jos ei ole valmis vastaamaan seurauksista. Ei kaikkea voi korjata.
ap
Mutta kun et halua seksiä torjut miehen. Jokainen torjuminen syö ihmistä. Kun puolestaan haluat jutella et miehen näkökulmasta keskustele tasaveroisesti vaan syytät häntä.
Huomaatko, millainen tilanne miehen kannalta? Sinusta asia on myös paha mutta myös hänestä: syytät ja torjut.
Seksiä alkaa haluta kun siihen alkaa. Eihän useinkaan jaksa tai viitsi aloittaa. Mutta sitten innostuu.
Seksi osoittaa miehelle, että olette muuta kuin vain kavereita, että välität ja haluat häntä.
Kirjoitin nyt vain miesnäkökulmaa, kun itse olen mies. Sinunkin tuntemukset ovat yhtä oikeita kuin miehen.
Ei pidä tehdä mitään mitä ei toiselle voi näyttää, pitää osata puhua kipeistäkin asioista että ei jää hampaankoloon. Tsemppiä.
liitossa on seksiä milloin enemmän, milloin vähemmän. Joskus ei opita puhumaan ja vasta eron jälkeen tajuaa että olisi voinut tehdä toisin. Ikävää, jos ero ainut tapa korjata parisuhde.
Meillä oli mieheni kanssa jokin aika sitten samanmoinen tilanne melkein mutta, hävettää ihan että kaivelin hänen tekstiviestejään ja olikin sitten lähetellyt yhteiselle tuttava naiselle paljonkin viestejä ja varsinkin viikonloppuisin kun oli jopottelemassa. Mitään fyysistä heidän välillään ei ollut tapahtunut mutta kuitenkin. Mietin ja kärvistelin viikon verran kunnes olin jo miettinyt että himputti, tästä puhutaan vaikka sillä uhalla että mun ja pojan laukut olis ovella. Ja niin tapeltiin,puhuttiin ja itkettiin. Mitään katumustu tai myöntymistä en saanut ja siksi ehkä asia kaiveleekin vielä minua ja käänsi aika pahasti minua vastaan sen että olin puhelinta selaillut. Myönnän. muuta epäilykset oli aika vahvat ja osoittautui oikeiksi. No ei halunut menettää minua joten "sovittiin". Minun päätös oli jäädä joten nielen sen.
vapaata aikaa. Joutilaisuus on paheiden äiti.
rakastettu niin minun ei tarvitse mitään velvollisuus seksiäkään antaa. Ja jos ukko ei pysty osittamaan muulla tavoin mitään tunteita, kuin uhkailemallaniin sitten herraon hyvä pakkaa laukkunsa ja hakee sen seksinä vaikka nevadasta.
Minusta meninaan kuulostaa, että äijä purkaa omia paineitaan "koti reikään" ja rakkaudella ei ole tuossa mitään tekemistä. pelkkää velvollisuutta. YÖK.
olen nainen, joka saa mieheltään seksiä korkeintaan kerran viikossa, aiemmin 2kertaa,kun tein itse kaikki aloitteet.
Nytkin joudun vihjailemaan ja tekemään itse alkulämmittelyt,että jotain irtoaisi...Olen varmastikkin huono ihminen,kun kysyin suoraan,että saanko käydä vieraissa hakemassa tyydytykseni,kun häntä ei selvästikkään kiinnosta vai joudunko rukkaamaan tarpeeni pois?!
Olen varmasti viehättävä ja timmissä kunnossa eli siitä ei ole kyse.
Oikeasti en halua ketään muuta,kuin häntä. Hänen sanojensa mukaan muita ei ole.
Mutta ymmärrän miestäsi ap. ilmeisesti meillä ihmisillä on hyvinkin erilaiset tarpeet, eivätkä niiden yhteensovittaminen aina onnistu helposti...
jos toinen ei halua. Mutta se ei saa olla suhteessa ainut tapa purkaa seksuaalisia haluja. Haluamisen ja kunnioittamisen pitää olla molemminpuolista. Torjuminen, mutta myös halveksiminen syö suhdetta ja sitten ei haluta seksi ja kun seksi ei haluta niin miksi olla yhdessä?
Miehen käytös on nyt asia, mikä ei ole kohdallaan tässä aloituksessa. Keskenkasvuista käytöstä ja ei johda hyvään jos jatkuu noin.
Ei lohduta, mutta mukava kuulla että teillä on selvitty.
Minun mieheni sanoi asian lähes samoilla sanoillakin.
Ihan älyttömän ahdistavaa, että on kokoajan ainakin esitettävä halukasta. Haluttomuus on niin tuomittavaa ja merkki siitä että koko suhde on karilla. Mitä jos ei vaan oikeesti halua kuin pari kertaa viikossa tai kerran. Oonko mä sitten huono? Enkä kelpaa kellekään miehelle? Mä en edes tiedä kuinka paljon oikeesti haluisin, kun en pääse eroon tuosta velvollisuudentunteesta.
Mun mies vaan sanoo että unohda mitä hän on sanonut. Ei se vaan mene niin. Jos olisin itse möläyttänyt esim. että ompa sulla pieni, niin takuulla hän ei sitä koskaan unohtaisi, vaikka sanoisin etten tarkoittanut. Mun mielestä joitain asioita ei vaan sanota, jos ei ole valmis vastaamaan seurauksista. Ei kaikkea voi korjata.