Millä verukkeella viikon saikku?
En siis tätä laiskuuttani pyydä, vaan tarvitsen viikon viimeistelläkseni väikkärini. En saa siis tehdä sitä työajalla, eikä minulle makseta siitä.
Niinpä olen päättänyt saikuttaa.
Milläs verukkeella saisi suoriltaan viikon saikun ja minkä tällaisen taudin/kivun/vamman pystyisin myös esittämään?
Mielenterveysongelmia en haluaisi, sillä vaikuttanevat sitten pomon suhtautumiseen jatkossakin.
Paitsi entäs jos sanoisin että joku (kuvitteellinen) läheinen kuoli?
Kommentit (18)
Toimii AINA.
Mutta kun mulla ei ole koskaan ollut selkäkipuja, niin en osaa feikata niitä. Mikä kohta selästä? Miten se sattuu? Vihloo, vai särkee vai estää liikkumisen?
Tosi helppo feikata lääkärissä ja viikko rapsahtaa kevyesti. Sanot vaan, että nostit jotain raskasta esinettä ja selässä vihlas ja kovasti. Kävelet kumarassa lekurin vastaanotolle ja esität, että on vaikea istua.
Tosi helppo feikata lääkärissä ja viikko rapsahtaa kevyesti. Sanot vaan, että nostit jotain raskasta esinettä ja selässä vihlas ja kovasti. Kävelet kumarassa lekurin vastaanotolle ja esität, että on vaikea istua.
Itkin lääkärille että sain juuri tietää mieheni panneen huoraa Tallinnassa kaverinsa polttareissa. Viikko lomaa napsahti.
Toimii AINA.
Mutta kun mulla ei ole koskaan ollut selkäkipuja, niin en osaa feikata niitä. Mikä kohta selästä? Miten se sattuu? Vihloo, vai särkee vai estää liikkumisen?
Et pysty suoristamaan selkää, kuljet kumarassa ja sanot että nostit lattialta jotain kun yhtäkkii vihlas ja aivan perkeleellinen kipu, et pysty kävelee, seisoo, istuu, vaan makaaminen onnistuu. Esität vaan tosi kipeetä. Mä tiedän tän koska mulla on oikeesti välilevynpullistuma ja noi on ne oireet ja noin se jut sattui et kumarruin nostamaan lasta lattialta. Mulla se on 5-6 nikamaväli josta on pullistunut, mut kunhan sanot et siinä alaselässä rangan vieressä jossain..
Itkin lääkärille että sain juuri tietää mieheni panneen huoraa Tallinnassa kaverinsa polttareissa. Viikko lomaa napsahti.
Tää on kyl loistava :D vaatii jo vähän näyttelijän taitojakin ;)
Itsepähän olet päättänyt opiskella töiden lomassa!
Pitää lkantaa vastuu päätöksistään eikä ruveta lusmuilemaan ja huijaamaan, ihmisten moraali tuntuu olevan jossakin suolessa..
ps, lekurit kyllä erottaa ja tunnistaa selkäkipufeikkaajat, heillä on mm tietyt testit joilla ne katsoo kys vaivoja valittavan ihmisen liikkeet, liikahdukset, reagointitavat jne.
Plus että oikeasti selkäkipuisella hlöllä on tietyt maneerit joita hän joutuu toistamaan tai pitämään koko ajan yllä jotta voi mm liikkua, istua ja vain olla.
Kaikenmaailman luusereita sitä onkin.
Mutta jos osaat vakuuttavasti kuvata vaikka plantaarifaskiitin, saattaisi onnistua.
Itsepähän olet päättänyt opiskella töiden lomassa!
Pitää lkantaa vastuu päätöksistään eikä ruveta lusmuilemaan ja huijaamaan, ihmisten moraali tuntuu olevan jossakin suolessa..
ps, lekurit kyllä erottaa ja tunnistaa selkäkipufeikkaajat, heillä on mm tietyt testit joilla ne katsoo kys vaivoja valittavan ihmisen liikkeet, liikahdukset, reagointitavat jne.
Plus että oikeasti selkäkipuisella hlöllä on tietyt maneerit joita hän joutuu toistamaan tai pitämään koko ajan yllä jotta voi mm liikkua, istua ja vain olla.
Kaikenmaailman luusereita sitä onkin.
AP
Tää on kyl loistava :D vaatii jo vähän näyttelijän taitojakin ;)
Vähän taitoa se taisi vaatia, kun ei ole edes miestä! Psyykkasin itseni itkemään jo kotona ja itkin koko matkan lääkäriin ollakseni riittävän itkettynyt. Tiedän että tein väärin, mutta hätä ei lue lakia :-D
Olen oikeastikin sairaslomalla selkäkivun vuoksi, joten ei harmita.
Töissä tällä hetkellä niin haipakkaa että mielelläni lomailen kotona.
tai härnää naapurin vihaista koiraa tai mene lähikapakkaan ja vittuile ovelta "mitä paskaiset puliukot?" eiköhän sut telota niin että viikkoon et selviä kotoasi minnekään...
Niin minäkin tein viime keväänä väikkäriä väsätessäni. En pahemmin nukkunut pariin viikkoon (3h/yö) mutta valmista tuli.
Että ei se sitä huijaamista vaadi vaan selkärankaa ja omaa viitseliäisyyttä.
Et oo viikkokausiin pystynyt nukkumaan ja sun pitäis saada unirytmi palautettua takaisin.
En oikein usko selityksiäsi...väikkärin viimeistelyyn viikko saikkua.... haha hahaaaa
viikkoa et ehkä edes siitä saisi, palkallisena ainakaan...