Poikien vaatepaketit huutiksessa täynnä aivan järkyttäviä kamppeita.
En maksais euroakaan niistä karmeista vaatteista. Ihan hyväkuntoisia varmaan, mutta ruman värisiä ja vanhanaikaisia.
Onneksi tässä kaupungissa on paljon kirpputoreja.
Kommentit (10)
Varmaan hinta jää surkeaksi, koska oletus on, ettei niissä ole mitään hyvää. Ja niin kierre jatkuu. Sinänsä harmi. Ja kun en jaksa myydä yksittäin, niin naapuri osti multa mustan säkillisen vaatetta pilkkahintaan. Menee edes tutulle tämä "hyväntekeväisyys", eikä jää harmittaa hyvien vaatteiden surkea hinta niin paljoa.
Meidän pojilla on tosi paljon siistiä (merkki)vaatetta, olen joskus koittanut tehdä niistä paketteja mutta ei huutoja tahdo tulla. Hinnat jää niin naurettaviksi että on parempi viedä ihan tavallisille kirppareille.
Varmaan hinta jää surkeaksi, koska oletus on, ettei niissä ole mitään hyvää. Ja niin kierre jatkuu. Sinänsä harmi. Ja kun en jaksa myydä yksittäin, niin naapuri osti multa mustan säkillisen vaatetta pilkkahintaan. Menee edes tutulle tämä "hyväntekeväisyys", eikä jää harmittaa hyvien vaatteiden surkea hinta niin paljoa.
viitsi edes vaivautua kuvaamaan vaatteita ja laittamaan huutikseen myyntiin, myyn sitten puistotutuille ym. ja loput heitän keräyslaatikoihin. Saavat sellaisia vaatteita kuin haluavat ja näkevät heti niiden kunnon ja minä saan varmasti enemmän rahaakin kuin huutiksen paketeista. Eihän kukaan osta yhdellä lapsella olleita hyväkuntoisia vaatteita järjellisellä hinnalla, kun sitä roskaa on myynnissä halvemmalla.
Eihän kukaan osta yhdellä lapsella olleita hyväkuntoisia vaatteita järjellisellä hinnalla, kun sitä roskaa on myynnissä halvemmalla.
Meidän pojilla on tosi paljon siistiä (merkki)vaatetta, olen joskus koittanut tehdä niistä paketteja mutta ei huutoja tahdo tulla. Hinnat jää niin naurettaviksi että on parempi viedä ihan tavallisille kirppareille.
Minulle on ihan sama millä hinnalla menee, kunhan pääsen eroon.
vaatepaketeista että jos nyt yhtään lohduttaa...kirppareilla on muuten melkein vielä karmeempaa kamaa myynnissä.
etten pue heitä 2000-luvun alun markettikamppeisiin. Huutispaketit jäävät huutamatta, pahaa tekee jo niitä selatessa. Kulahteita ja linttaan poljettuja kenkiäkin tungetaan pakettiin, hyi helvata.
Oikeesti, mulla ei ole rahasta pulaa, mutta ostaisin mielelläni kierrätettyjä vaatteita. Huutiksessa on vain niin kamalasti kuraa myynnissä sekä vauvan- että lastenvaatteissa, että on helpompi kävellä rahat kourassa vaatekauppaan. Itse olen saanut myytyä ihan kohtuullisella hinnalla, mutta paketit ovatkin olleet ajatuksella kasattuja ja ollut paljon samaa kokoa yhtä aikaa myynnissä.
Ostaisin nytkin esim. vauvalle siistiä sisävaatetta, mutta en jaksa Huutiksesta ostella vaate kerrallaan tai yrittää huutaa samalta myyjältä eri tuotteita yhdistelmäpaketiksi ja koko ajan miettiä, että huutaako joku sittenkin välistä. Paketteja selailen harva se viikko, mutta tsiisus...
Suuri vaatepaketti pojalle, 74-80cm (mm. ihana jouluasu!)
http://www.huuto.net/kohteet/suuri-vaatepaketti-pojalle-74-80cm-mm-ihan…
merkkituotteita eikä mitään kulahtaneita rytkyjä.
Mutta jotain ihan kauheata on tullut ostettua, esim yksi paketti jonka ostin ihan haalarin takia. Muut vaatteet oli ihan hirveätä roskaa jota voi käyttää ehkä mökillä. Ostajia sille haalarille olisi ollut varmaan enemmän ilman sitä kylkiäisenä tulevaa kökköä.