Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä tuli paha mieli :(

Vierailija
17.11.2010 |

Kyselin tääl eilen neuvoa outoihin alavatsakipuihin, noh soitin sitten sen jälkeen kätilöopistolle ja sieltä sanottiin, että koska ei ole vuotoa ja kivut rauhoittuvat aina levossa, niin kävisin vain omalla terveysasemalla hakemassa saikkua seuraavaan neuvolaan asti. Raskausviikko 23 menossa ja työ erittäin rankka sekä fyysisesti, että henkisesti. Ja kipu pahenee aina rasituksessa! Lisäohjeistus, että mikäli kipu ei helpota levossakaan tai tulee vuotoa, hetimmiten kättärille. No, menin sitten tänään terveysasemalle. Lääkäri katsoi minua, nauroi että eihän sinulla ole edes mahaa, mitä valitat hyvinhän noin pienellä mahalla voi töitä tehdä ja lähetti virtsakokeeseen ja kirjoitti säälistä pari päivää sairauslomaa!!! Wtf, ensinnäkään en sanonutkaan että maha olisi tiellä, ja toisakseen en saikkua hakisi jos ei olisi syytä. Itse vain ajattelen että jos moisia kipuja on, en ota riskejä koska ei ole sen arvoista!!! Itkun kanssa lähdin pois, olen silti raskaana vaikka mahaa ei vielä olisikaan ja silti siellä potkii minun oma pikku tyttö josta olen huolissani kun kipuja on...

Pakko oli vuodattaa vaikka kukaan ei jaksais lukeakkaan

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa törppö lääkäri.

Vierailija
2/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajattelematonta toimintaa lääkäriltä. Kyllä sinulla on oikeus olla huolissasi syntymättömän lapsesi voinnista ja terveydestä. Koeta nyt vaan ottaa rauhallisesti ja mene heti vaan tsekattavaksi jos nuo kivut jatkuu tai tosiaan tulee jotain vuotoja. Toivon teille kaikkea hyvää ja ihanaa odotusta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko sä kuuro vai tyhmä, ei se maha olekaan ongelma vaan ne kivut. Minä en tuollaisia kommentteja kuuntele keneltäkään, en edes lääkäriltä. Kerran on lääkäri käynyt väheksymään vaivojani, tein selväksi että väheksyminen ei nyt ole ratkaisu vaan tarvitsen jotain hoitoa ja riittävän napakan kommentin jälkeen sitä sainkin.

Vierailija
4/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. hänellä ei varmaankaan itsellään lapsia. Tuli kyllä olo että hölmö olen ku turhasta valitan, vaikka yölläkin heräilen ku kylkeä käännän ku sattuu. Itkettää vieläkin... Ap

Vierailija
5/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus ylilääkärille ja varaa uusi lääkäriaika. Mulle kirjoitettiin koko raskausajan viikolta 19 asti sairaslomaa aluksi 4 vkon pätkissä ja sit kolmen. Ja sitte haet Kelasta sairaspvärahaa. Muista että ei saa tulla taukoja niissä sairaslomissa koska muuten alkaa karenssi (9pvä) alusta. Tsemiä odotukseen!

Vierailija
6/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantärkeitä sen sijaan, että haluaisivat auttaa.

Onneksi eivät läheskään kaikki. Mene saman tien uudestaan terveyskeskuskeen, jos vaivat jatkuvat, ja ole tiukkana synytmättömän vauvasi puolesta.

Vierailija
7/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä, josta oli ketjua pari päivää sitten, että "raskaus ei ole sairaus." Tosi ikävää lääkäriltä, mutta jos hän teki sulle alapäätutkimuksen, huomasi varmaan, ettei kyseessä ole vaaralliset supistelut. Koeta jaksaa ja kestää törpöstä lääkäristä huolimatta! Voimaa!

Vierailija
8/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli idiootti lääkäri!! :O

Vierailija
9/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskenutkaan minuun, kuten sanoin, katsoi ja naurahti ja lähetti labraan. En minä osannu muuta ku pilahtaa itkuun... :/ Ap

Vierailija
10/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta käytöstä lääkäriltä. Tuosta voi ihan hyvin valittaa.

Vierailija
11/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tutkinut kohdunkaulaa. Voi sua murua, koeta kestää!

Vierailija
12/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on ap käynyt nyt huono tuuri. Useimmat lääkärit eivät ole tuollaisia. Ja se gyn tutkimus olisi ehdottomasti pitänyt tehdä kohdunkaulan tilanteen tarkistamiseksi! Menitkö lääkäriin neuvolan kautta vai varasitko vain tavallisen ajan terveysasemalle? (Ehkä se lukikin tuossa viestissäsi mutta en muista.) Jos menit terveysasemalle, voisit vielä soittaa neuvolan hoitajallesi ja kertoa vaikka sitten itku kurkussa huolesi. Ehkäpä saisit ajan neuvolalääkärille. Tai olisiko varaa mennä yksityiselle tutkittavaksi ja hakemaan lisää sairaslomaa? Eihän se mahan koko nyt tuossa ole ollenkaan olennainen asia.

Vierailija
13/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on sydän sykkyrällään ja huolesta kipeänä, ja lääkäri vaan mitätöi koko murheen. :(

Toivottavasti kaikki menee hyvin, hae saikkua toiselta lääkäriltä, eivätköhän kättärillä tiedä vähän paremmin kuin tuollainen perus-tkl.

Tsemppiä ja halaus, ap! :)

Vierailija
14/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, käy toisella lääkärillä.

Vierailija
15/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti parempi mieli, ootte ihania! Tämä on meidän ensimmäinen lapsi ja kaikki on niin uutta ja pelottavaaa muutenkin, niin toivois lääkäriltäkin vähän enemmän ymmärrystä huoleeni.. Lepäilen nyt ne pari pv tässä rauhassa ja menen sitten toiselle lääkärille jos kivut jatkuvat tai kättärille jos ne pahenee. Pienokaisen potkut kyllä onneksi tunnen, että jospa tämä tästä kun pysyn nyt levossa. Valitus tekis kyllä mieli tehdä ko lääkäristä, kaikki lääkärit yleensä niin kohteliaita ja ammattimaisia tähän asti, että oli kyllä järkytys ja vielä näin herkässä mielentilassa! ap

Vierailija
16/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittelin kovia kipuja ja kamalaa oloa. Soitin synnärille. Tuntui oikeasti pöljältä kun rohkenin soittaa, kun vastaus oli juo vettä ja ota panadolia. Minulla oli kontrolliin aika seuraavalla vkolla, eli vkon loppu välissä, ja olo oli aika kamala. Äpolilla kerroin lääkärille, vastaus oli sama. Epäilin että on munuasitulehdus, varmaan se vitutti kun diagnosoin itteni :D. Sitten taisivat samana tai seur. päivänä soittaa kotiin että virtsanäytteessä oli jotain, onko sinulla ollut lämpöä? No joo, on ollut. Sitten ottivat jo tosissaan ja määräsivät verikokeeseen ja antibiotit puhelinreseptillä. Seuraavana pvänä tuli taas puhelu, että sairaalaan pitäisi tulla, tulehdusarvot n.300 ja munuaistulehdus. Joudin olemaan siellä 5yötä, ja kyllä minut sen jälkeen tutkittiin huolella. Em. lääkäri halusi tutkia vielä seur.päivänä, vaikka silloin kun oli sairaalaan joutunut minut oli jo tutkittu. Heitin lääkärille että ei sitten mennyt ohi vedellä ja panadolilla. Joo, ei mennyt, ja oli hieman nolona. Inhottavaa kun ei oteta tosisaan, mutta kai siellä olin sitten niitäkin jotka soittelevat ja valittavat joka asiasta. Itselläni oli suht samat vkot mitä sinulla ap. Toivottavasti saat apua vaivoihisi!

Vierailija
17/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti näitä riittää.

Vierailija
18/18 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti parempi mieli, ootte ihania! Tämä on meidän ensimmäinen lapsi ja kaikki on niin uutta ja pelottavaaa muutenkin, niin toivois lääkäriltäkin vähän enemmän ymmärrystä huoleeni.. Lepäilen nyt ne pari pv tässä rauhassa ja menen sitten toiselle lääkärille jos kivut jatkuvat tai kättärille jos ne pahenee. Pienokaisen potkut kyllä onneksi tunnen, että jospa tämä tästä kun pysyn nyt levossa. Valitus tekis kyllä mieli tehdä ko lääkäristä, kaikki lääkärit yleensä niin kohteliaita ja ammattimaisia tähän asti, että oli kyllä järkytys ja vielä näin herkässä mielentilassa! ap

Jos on voimakkaita kipuja, niin mene suoraan naistenklinikalle. Noilla viikoilla selvittävät kyllä syyn. Älä siis soita, vaan mene suoraan. Th-lääkärit on mitä on. Jos menit "pyytämään saikkua" niin hän ajatteli varmaan että et vaan jaksa olla töissä. Jos on voimakasta alavatsakipua, niin naistenklinikka ei saa käännyttää takaisin. Unohda tk ja neuvola ja mene selvittämään kivun syyt suoraan. Tämä on minun neuvo, kun aikoinaan kvin samaa asiaa läpi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi