Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on parasetamolkin havaittu haitalliseksi raskausaikana!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä uutisesta.

Mulle oli ihan päivänselvää että raskaana en ota yhtään lääkettä. Oli sitten särkyä tai ei tms.

ja ihmettelin aina ihmisten kommentteja että "neuvolan täti sanoi että särkylääkkeitä saa ihan vapaasti käyttää jos tarvitsee"!!

ja ihmiisethän uskoo kaiken mitä se täti sanoo.

Omaa järkeä ei osata käyttää laisinkaan....

Vierailija
2/5 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteltiin että energiajuomia "voi ihan hyvin juoda" raskaana.Just just.

hyi hlvtti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te oikeasti ymmärrätte, ettei silloin saisi ottaa MITÄÄN lääkkeitä / lääkeaineita, ei pitää kauheita pakkeleita, ei käyttää hiuslakkoja, ei syödä teollisesti prosessoitua ruokaa (eineksiä ym. lisä- ja säilöntäainekökköjä) jne. jne.

Nykyajan ihmisillä ei ole mitään käsitystä näistä asioista. Eikä kukaan osaa olla fiksu ihan maalaisjärkeä käyttäen.

Vierailija
4/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mun tottumuksista, olenko ollut koskaan raskaana, haluanko koskaan olla ja olenko edes nainen?

Hiukan vähemmän yleistystä, kiitos.

PS Toisten on pakko ottaa kipulääkettä myös raskausaikana. Esim pitkään jatkuneen korkean kuumeen johdosta tms.

Vierailija
5/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mun tottumuksista, olenko ollut koskaan raskaana, haluanko koskaan olla ja olenko edes nainen? Hiukan vähemmän yleistystä, kiitos. PS Toisten on pakko ottaa kipulääkettä myös raskausaikana. Esim pitkään jatkuneen korkean kuumeen johdosta tms.

Mulla purkautui äärimmäinen turhautuminen tämän asian suhteen - sori, kun se kohdistui sinuun. Ihan hyvä, kun tästä asiasta keskustelua nostelet.

Mutta juuri se lähtökohtainen asenne, etteivät ihmiset osaa varoa lääke (tmv. kemikaali) + raskaus yhdistelmää lainkaan, on mielestäni tosi huolestuttava. Eikä kärsittäisi yhtään mitään - ihminen haluaa nykyaikana kaiken, ja jopa sen sikiön kustannuksella. =/

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi