Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatana mun perhe vituttaa, mun työ vituttaa, haluun mennä ja kadota, syynä perkele menkat!!!

Vierailija
16.11.2010 |

Aina just ennen tai viimeistään menkkojen alettua tämä sama fiilis, kaduttaa koko elämä, miksi pitikin hankkia tämä perhe, tämä työ..helpommalla olisin päässyt ihan yksin..

Voi vitun kuustoista, oiskohan valintansa voinut tehdä joskus jopa oikein??????????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, että vittuuntuneena olen juossut vieraissa oikein urakalla! Oma mies vituttaa niin paljon.. Miksen vain voisi olla yksin??????

ap

Vierailija
2/6 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeeta.

Ota ero miehestä ja anna sille yksinhuoltajuus.

Muuta yksiöön.

Irtisanoudu töistä.

Kyllä se siitä helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeeta. Ota ero miehestä ja anna sille yksinhuoltajuus. Muuta yksiöön. Irtisanoudu töistä. Kyllä se siitä helpottaa.

Pointti on tämä vitutus menkkoja ennen tai kun ne alkaa..

Minä OLEN onnellinen ihminen, minä JAKSAN perhettä ja työtä AINA.

Mutta miksi helvetissä tämä sama vitutus tulee kerran kuukaudessa menkkojen aikaan. Joo tiedän hormonit, mutta ei mulla ennen ollut tämmöstä.

Entäs jos joskus menkkojen aikaan ihan oikeesti tapan jonkun tai lähen kävelemään koko perheestä?

t. ap 37v yleensä hyvä äiti ja vaimo

Vierailija
4/6 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy minulla monesti mielessä aina kerran kuussa. Siis haluan lähteä toisen miehen matkaan niin palavasti että oksennan kohta. Omalla miehellä on pieni kulli ja vieras kyrpä maistuu aina paremmalta. Mikä minua vaivaa?????

t. ap

Vierailija
5/6 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää toi PMS menevän vuosi vuodelta kamalammaksi, oikeasti olen jo ajatellut hakea jotain lääkitystä ennen kuin ennen menkkoja onnistun jättämään mieheni, ottamaan loparit ja haistattamaan kaikille pitkät veet...

Tsemppiä, parin päivän päästä olet taas normaali ihana itsesi..! :)

t. 36 v.

Vierailija
6/6 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ärsytä sinäkin..

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi