Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukan poisto - mihin varautua

Vierailija
16.11.2010 |

Mulla on ollut pian 4 vuotta hormonikierukka lähinnä runsaiden vuotojen takia (nyt ei vuotoja lainkaan), mutta ajattelin poistattaa sen varalta, kun sain papakokeesta luokan 2, mutta mitään tulehduksia tms ei löytynyt ja kuulin, että joskus kierukka aiheuttaa kakkosluokan.

Onko poisto paha toimenpide ja mitä sen jälkeen seuraa eli tuleeko menkat heti ja ovatko ne yhtä hirveät kuin ennenkin - ja tuleeko hormoninäppyjä ihoon

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne iski heti kuukauden kuluttua hormonikierukan poistosta, kuukautiset oli ihan sekaisin toooosi pitkään, kivut ja runsas vuoto palasivat. En laittaisi enää h.kierukkaa, nyt kun tiedän seuraukset ja kuinka pitkään elimistö on sekaisin. Itse poisto ei ollut kovin kivulias, varmaan asettamisesta saa jonkin käsityksen paljonko tuntuu.

Vierailija
2/2 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kierukan poisto edessä piakkoin. Tällaista en kyllä toivo!

Akne iski heti kuukauden kuluttua hormonikierukan poistosta, kuukautiset oli ihan sekaisin toooosi pitkään, kivut ja runsas vuoto palasivat. En laittaisi enää h.kierukkaa, nyt kun tiedän seuraukset ja kuinka pitkään elimistö on sekaisin. Itse poisto ei ollut kovin kivulias, varmaan asettamisesta saa jonkin käsityksen paljonko tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi